Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ

Data: 2010-05-31 18:26:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
Witam!

Moja mapa Beskidu Żywieckiego pokazuje, że na polsko-słowacko-czeskim
Trójstyku jest wiata. Niestety, jest to jedyna mapa z posiadanych przeze
mnie, która to pokazuje. Mam zatem pytanie: czy ta wiata tam faktycznie
jest, a jeżeli tak to w jakim jest stanie i czy idzie tam przespać noc?

Data: 2010-05-31 18:47:17
Autor: bav
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
Dawniej była wiata tylko po polskiej stronie - już jej nie ma. Są po stronie czeskiej i słowackiej, nowe, ale to bardziej altany - dach , stół i ławy, przed wiatrem i deszczem raczej nie osłoni. Tuż obok czeska Hrcava (1 min), nieco dalej Jaworzynka (5 min), najdalej i bez szlaku słow. Cierne
http://www.ug.istebna.pl/?iArtykul=313&p=artykulyShow
http://www.trojstyk.pl/

Data: 2010-05-31 22:09:36
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
bav bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Tuż obok czeska Hrcava (1 min), nieco dalej Jaworzynka (5 min), najdalej i bez szlaku słow. Cierne

To, to ja wiem. Chodzi o możliwość przekimania się gdzieś "na dziko"
(wyjazd studencki ;-) ).

Data: 2010-06-01 17:22:38
Autor: bav
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
bav bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić): Nie powiem nawet pies cię j***ł,

Faktycznie - może wam być trudno dogadać się we wsi ;P
ale wierz mi, nieraz jest to możliwe...
Na weekend majowy stacyjki słowackie Skalite, Cierne zast. były pozamykane w dzień, sądzę że w nocy tym bardziej
W razie czego jest wiata PKS w Jaworzynce (ściany, dach, otwarta - typowy przystanek czyli brudno i wąskie ławki) --

Data: 2010-06-01 21:44:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
bav bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Faktycznie - może wam być trudno dogadać się we wsi ;P

Oj tam, oj tam. Słowacki studiuję, przy odrobinie dobrych chęci dogadam się
i z Czechami w prawie-ich-języku ;-)

Na weekend majowy stacyjki słowackie Skalite, Cierne zast. były pozamykane w dzień, sądzę że w nocy tym bardziej

Bierzemy namioty. --

Data: 2010-06-02 10:55:26
Autor: bav
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
> Faktycznie - może wam być trudno dogadać się we wsi ;P

Oj tam, oj tam. Słowacki studiuję

Ouupsss... Mój komentarz nie dotyczył znajomości języków, tylko doboru słów:

Data: 2010-05-31 20:05:29
Autor: j.b@op.pl
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
[...]

Hmmm, idąc tam zimą specjalnie zwracałem uwagę najpierw na słupki graniczne Czeskie i nawet nie zauważyłem kiedy zaczęły się Słowackie. Wiaty tym bardziej nie widziałem.

Data: 2010-05-31 22:55:38
Autor: lukket
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
[...]

Wiata po czeskiej stronie - fotka z 29 maja:
http://www.velozone.net/velo/047.jpg

Na słowacką stronę nie schodziłem, wiata jest i z daleka wygląda podobnie.

pozdr
ŁukaszT

Data: 2010-06-01 16:33:52
Autor: MichałG
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

http://bielskobiala.gazeta.pl/bielskobiala/1,88025,5897972.html

chyba jeszcze stoi.....

pozdrawiam
Michał

Data: 2010-06-01 18:43:34
Autor: Basia Z.
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
Nie ściśle w tamtej okolicy, ale znajomi spali na bezobsługowej stacyjce kolejowej na linii Czadca - Skalite.

Chyba było to Czierne pri Czadci zastavka ale tak na 100 % głowy nie dam.

O ile dobrze kojarzę nawet kilka ze stacji na tej linii nadaje się do spania.

B.

Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ