Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ

Data: 2010-05-31 22:55:38
Autor: lukket
Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ
Witam!

Moja mapa Beskidu Żywieckiego pokazuje, że na polsko-słowacko-czeskim
Trójstyku jest wiata. Niestety, jest to jedyna mapa z posiadanych przeze
mnie, która to pokazuje. Mam zatem pytanie: czy ta wiata tam faktycznie
jest, a jeżeli tak to w jakim jest stanie i czy idzie tam przespać noc?

Wiata po czeskiej stronie - fotka z 29 maja:
http://www.velozone.net/velo/047.jpg

Na słowacką stronę nie schodziłem, wiata jest i z daleka wygląda podobnie.

pozdr
ŁukaszT

Wiata na Trójstyku PL-SK-CZ