Wiatrak na ch³odnicy

Data: 2010-08-16 11:35:36
Autor: krzysiek82
Wiatrak na ch³odnicy
Miros³aw pisze:
Witam,
Od jakiej temp. powinien za³±czyæ siê wiatrak ?

W moim punto 1.9 JTD te¿ nigdy nie s³ysza³em wentylatora, nawet w tak ciep³ych krajach jak W³ochy czy Grecja stoj±c w korkach wentylator ani razu nie za³±czy³ siê. A jest sprawny. Temp ca³y czas w po³owie skali.
Wniosek: Jak siê nie przegrzewa nie przejmowaæ siê. Je¶li chcesz sprawdziæ czy wentylator dzia³a zewrzyj na krótko styki przy czujniku temp w ch³odnicy.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-16 12:16:57
Autor: Agent
Wiatrak na ch³odnicy

U¿ytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c6906a5$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
Miros³aw pisze:
[...]

A jak odró¿niasz s³uchowo czy w³±czy³ Ci sie wentylator od klimy czy od silnika? Pomijam ¿e i tak ch³odz± sie 2 ch³odnice naraz.

Data: 2010-08-16 12:18:20
Autor: krzysiek82
Wiatrak na ch³odnicy
Agent pisze:
A jak odró¿niasz s³uchowo czy w³±czy³ Ci sie wentylator od klimy czy od silnika? Pomijam ¿e i tak ch³odz± sie 2 ch³odnice naraz.

¿aden siê nie w³±cza³, zreszt± nie raz gmeraj±c pod mask± nie widzia³em pracuj±cego wentylatora. Trochê mnie to niepokoi³o, ale je¶li temp trzyma nawet w korkach w upalne dni to chyba siê nie mam czym przejmowaæ?

--
krzysiek82

Data: 2010-08-16 13:14:53
Autor: Agent
Wiatrak na ch³odnicy

U¿ytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c6910a9$0$20997$65785112news.neostrada.pl...
Agent pisze:
[...]

Dziwne, nie widzia³em auta z klim± w którym nie chodzi³ wentylator w momencie pracuj±cej sprê¿arki. Mo¿e okresowo siê wy³±czaæ ale i tak zwykle pracuje do¶æ czêsto.

Wiatrak na ch³odnicy