Wi眤ka w skodzie

Data: 2013-12-09 14:36:05
Autor: masti
Wi眤ka w skodzie
Dnia pi臋knego Mon, 09 Dec 2013 14:55:12 +0100 osobnik zwany Janusz Wo
napisa艂:

Skodziarze wiedz膮, 偶e chodzi o kable przy lewej pod艂u偶nicy w komorze
silnika.
Od sierpnia jestem posiadaczem roomstera z 2007 roku. Do艂o偶y艂em mu alarm
i webasto. Przer贸bki te prawdopodobnie wywo艂a艂y problemy ze s艂awetn膮
wi膮zk膮 wychodz膮c膮 z komputera. Ju偶 dwa razy mia艂em choink臋 na kokpicie.
Za pierwszym razem w warsztacie wykasowano mi b艂臋dy i zaproponowano
pozostawienie samochodu na ca艂y dzie艅 na zabawy metod膮 pr贸b i b艂臋d贸w i
sztukowanie kabli. Z r贸偶nych wzgl臋d贸w nie podoba mi si臋 to. Znalaz艂em
specyfik, kt贸ry si臋 nazywa "Carplan POW艁OKA ANTYPRZEBICIOWA / IZOLACJA"
taka niby izolacja w p艂ynie. Opinii w necie nie umia艂em znale藕膰. Czy
kto艣 to stosowa艂? Co my艣licie o u偶yciu takiego spraju zamiast d艂ubania w
wi膮zce? Dzi臋ki z g贸ry za opinie - JanuszWo

zaraz, zaraz. Albo przer贸bki co艣 popsu艂y i wtedy ten specyfik nie ma sensu, albo s膮 tam przebicia i wtedy mo偶e y m贸g艂 pom贸c cho膰 niespecjalnie to widz臋. Bo jako艣 sobie nie mog臋 wyobrazi膰 uszkodzenia kabla tam gdzie si臋 nic nie robi艂o.

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Wi眤ka w skodzie