Wibracje Accent Freezer

Data: 2009-02-26 16:44:15
Autor: Kuba Stasiak
Wibracje Accent Freezer
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy hamowaniu przednim hamulcem trzęsie mi się koło (w tył w przód, dostaje wibracji). Wibrację nasilają się z każdym dniem, filmik tego do końca nie oddaje choć uważam, że są widoczne:

http://www.youtube.com/watch?v=SYmfAAixfgg

Co jest przyczyną? Próbowałem hamować delikatnie tocząc rower i jedyne co przychodzi mi do głowy, to to, iż hamulec hamuje raz mocniej raz słabiej poprzez pofałdowaną tarczę co wprawia w amplitudę całe przednie koło i przenosi się na kierownicę.

Oczywiście sprawdzałem, na sterach brak luzów, na amorze też. Pomożecie jak temu zaradzić/co to jest?
--
http://inimicus.bikestats.pl/

Data: 2009-02-26 14:14:31
Autor: Brkzzz
Wibracje Accent Freezer
On 26 Lut, 16:44, "Kuba Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
[...]

Moze wyrobione lozyska piasty?

Data: 2009-02-26 19:07:00
Autor: lizard_
Wibracje Accent Freezer
Kuba Stasiak napisał(a):
Oczywiście sprawdzałem, na sterach brak luzów, na amorze też. Pomożecie
jak temu zaradzić/co to jest?

Na wszelki wypadek sprawdź czy wszystkie śruby(hamulec i tarcza) są
dokręcone oraz czy ośka mocno zapięta.

| Adam    |
| e-mail: lizard -malpiszon- astercity -kropa- net |
| PGP: Chcesz szyfrować? Link do klucza w nagłówku |

Data: 2009-02-26 23:01:43
Autor: Zebol
Wibracje Accent Freezer

Użytkownik "lizard_" <lizard@no.spam> napisał w wiadomości news:go6lml$5gf$1news.wp.pl...
Kuba Stasiak napisał(a):
Oczywiście sprawdzałem, na sterach brak luzów, na amorze też. Pomożecie
jak temu zaradzić/co to jest?

Na wszelki wypadek sprawdź czy wszystkie śruby(hamulec i tarcza) są
dokręcone oraz czy ośka mocno zapięta.

Mialem tak - sprawdz dokladnie, czy klocki sie nie koncza :-)

Zebol

Data: 2009-02-26 22:38:39
Autor: Wojtek Paszkowski
Wibracje Accent Freezer
"Kuba Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote in message news:go6dcf$oq4$1news.onet.pl...
[...]

to chyba taka przywara mechaników. Makabryczne wrażenie (i przeświadczenie, że amortyzator z każdą minutą dostawaje dodatkowy milimetr luzów). Miałem identyczne objawy w Avidach BB5 po jakimś nadwyrężaniu hamulca (przegrzewanie, deszcz + piach) i za bardzo nie doszedłem, skąd to się bierze. W hydraulikach zupełnie nie występuje.

pozdr

Data: 2009-02-27 03:17:29
Autor: player
Wibracje Accent Freezer
On 26 Lut, 16:44, "Kuba Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy hamowaniu przednim hamulcem trzęsie mi
się koło (w tył w przód, dostaje wibracji).
[ciach]
Oczywiście sprawdzałem, na sterach brak luzów, na amorze też. Pomożecie jak
temu zaradzić/co to jest?

MZ krzywo ustawiony zacisk.

--
pozdro.