Wibracje Accent Freezer

Data: 2009-02-26 14:14:31
Autor: Brkzzz
Wibracje Accent Freezer
On 26 Lut, 16:44, "Kuba Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy hamowaniu przednim hamulcem trzęsie mi
się koło (w tył w przód, dostaje wibracji). Wibrację nasilają się z każdym
dniem, filmik tego do końca nie oddaje choć uważam, że są widoczne:

http://www.youtube.com/watch?v=SYmfAAixfgg

Co jest przyczyną? Próbowałem hamować delikatnie tocząc rower i jedyne co
przychodzi mi do głowy, to to, iż hamulec hamuje raz mocniej raz słabiej
poprzez pofałdowaną tarczę co wprawia w amplitudę całe przednie koło i
przenosi się na kierownicę.

Oczywiście sprawdzałem, na sterach brak luzów, na amorze też. Pomożecie jak
temu zaradzić/co to jest?

Moze wyrobione lozyska piasty?

Wibracje Accent Freezer