Data: 2011-07-11 21:36:35 | |
Autor: Hinek | |
Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST | |
Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał
Pewnie to nic nie da, ale bym sprawdzil wszystkie polaczenia srubowe miedzy silnikiem a rama. Ciezarki przy kierownicy trzeba dobierac eksperymentalnie. Kiedys sie bawilem i wyszlo ze ciezsze powodowaly wieksze drgania. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2011-07-11 21:54:57 | |
Autor: Qlfon | |
Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST | |
W dniu 2011-07-11 21:36, Hinek pisze:
Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisałA to jest pomysł który już widziałem na triumphrat.net. Coś w tym może być, fakt. A co do dobierania ciężarków eksperymentalnie to może trochę zająć - z każdą parą te 2,5 stówki walnąć na raz:) -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|