Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST

Data: 2011-07-20 23:37:35
Autor: Tomek Wozniakowski
Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
   Czesc :)

W dniu 2011-07-11 21:07, Qlfon pisze:
Panie i Panowie, wszechnico wiedzy wszelakiej: mam problem: 200-250km na
raz i dłonie mi drętwieją jakbym się w oba łokcie kantem stołu walnął.
ma ktoś pomysła co z tym można zrobić?

Gadalim, to juz wiesz - grzane manetki niezaleznie od temperatury.

Daj znac, czy zadzialalo.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-07-21 07:11:22
Autor: Qlfon
W dniu 2011-07-20 23:37, Tomek Wozniakowski pisze:
[...]

Hej, na razie to za krótka traska ale w weekend się gdzieś wybiorę to dam znać co i jak. Dzięki raz jeszcze.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST