Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST

Data: 2011-07-12 08:35:46
Autor: Kefir
Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
On Jul 11, 9:07 pm, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
Panie i Panowie, wszechnico wiedzy wszelakiej: mam problem: 200-250km na
raz i dłonie mi drętwieją jakbym się w oba łokcie kantem stołu walnął.
[...]

tyle ale to jest naprawdę upierdliwe.
ma ktoś pomysła co z tym można zrobić?

Zrób ten sam dystans na Afryce, Harusni lub jakims wiekszym singlu.
Ponownie polubisz jazde gaciami.
Ustawienie klamek sprawdz (zla pozycja), przy 120+ wykorzystaj napor
powietrza do odciazenia rak. Ja uzywam jeszcze Bagstera z tankbagiem
na ktorym opieram miesien piwny - jest OK.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955, XT660, Tiger955

Data: 2011-07-14 06:15:45
Autor: LukaszeQ
Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
Witam!

Ja miałem coś podobnego lecz drgania były na tyle intesywne że dłonie cierpły po 50 - 70 km, pomogło dokręcenie wszelakich śrub i osadzenie ich na kleju. Mam tu oczywiście na myśli śruby związane z przednią zawiechą. Teraz problem ustąpił, lecz lekko powraca gdy zamontuję wszystkie kuferki i je dociążę (ale to chyba normalne). Tak czy inaczej nie było problemu z większym drętwieniem na trasie Rzeszów - Czarnogóra - Rzeszów.

Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST