Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST

Data: 2011-07-26 00:11:14
Autor: doktorski
Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
W dniu czwartek, 21 lipca 2011, 07:11:22 UTC+2 użytkownik Qlfon napisał:
Hej, na razie to za krótka traska ale w weekend się gdzieś wybiorę to dam znać co i jak. Dzięki raz jeszcze.
A ja bym jeszcze wrocil do motocykla. Masz R3 wiec wibracje sa istotne. Nie wiem jaki masz przebieg ale moze warto sprawdzic synchro przepustnic? Moja czternastka przy prawie 30kkm miala jakies 5% roznicy miedzy cylindrami 1-2 i 3-4 i po regulacji zaczela pracowac znacznie rowniej i gladziej. Swoja droga tez przetestuje pomysl Tomka bo czasami mam problem z mrowieniem juz na krotkich odcinkach.

pzdr, dr
14/525

Data: 2011-07-27 01:12:53
Autor: Tomek Wozniakowski
Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
   Czesc :)
W dniu 2011-07-26 09:11, doktorski pisze:

[...]

R3 nie ma tu wiekszego znaczenia - moj ma pod 70 kkm i naprawde wibracje ma w normie.

Pomysl nie moj - ja go 'kupilem' od Artasa lata temu, a on zdaje sie slyszal na jakims kursie drwali czy czyms takim ;D Dziala :)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-07-27 07:44:38
Autor: Qlfon
[...]

cześć Doktorski,
moja bieliźniara ma niecałe 6kkm więc raczej to nie to.
Pogrzebię dziś przy niej i w weekend zobaczymy co będzie.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-07-27 10:50:19
Autor: Norbi
W dniu 2011-07-27 07:44, Qlfon pisze:

cześć Doktorski,
moja bieliźniara ma niecałe 6kkm więc raczej to nie to.
Pogrzebię dziś przy niej i w weekend zobaczymy co będzie.
PS> Dobrze mi się wydaje że na Lublinringu coś się będzie działo?

A co ma sie dziac ?
w niedziele jazdy sa...

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-07-27 09:10:38
Autor: AZ
On 2011-07-27, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:
PS> Dobrze mi się wydaje że na Lublinringu coś się będzie działo?

A co ma sie dziac ?
w niedziele jazdy sa...

Jak to w niedziele?! Bardzo poblazliwy ten xiadz ze pozwolil w
niedziele jezdzic.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-27 15:16:08
Autor: Qlfon
W dniu 2011-07-27 11:10, AZ pisze:
On 2011-07-27, Norbi<norbisz1@o2.pl>  wrote:
> [...]

A co ma sie dziac ?
w niedziele jazdy sa...

Jak to w niedziele?! Bardzo poblazliwy ten xiadz ze pozwolil w

okazuje dobre serce zanim wjedzie tam buldoĹźerami:(

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-07-27 10:52:55
Autor: Qlfon
W dniu 2011-07-27 10:50, Norbi pisze:
> [...]

Pogrzebię dziś przy niej i w weekend zobaczymy co będzie.
PS> Dobrze mi się wydaje że na Lublinringu coś się będzie działo?

O to chodziło, podjadę zatem. Granatowych Sprintów nie bezie za dużo więc jakby co to ten jeden na nim to ja:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-07-27 11:57:07
Autor: Norbi
W dniu 2011-07-27 10:52, Qlfon pisze:

O to chodziło, podjadę zatem. Granatowych Sprintów nie bezie za dużo
więc jakby co to ten jeden na nim to ja:)

Nie bedzie mnie niestety - za to planuje do Lublina zawitac w piatek - moze deszcz w koncu lekko odpusci kurna...

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-07-27 15:17:06
Autor: Qlfon
W dniu 2011-07-27 11:57, Norbi pisze:
[...]

dzisaj sucho, chwilke lekko pokropilo ale niebieskie na gorze widac...

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-07-27 22:12:27
Autor: Tytus z domQ
Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
Siemka

*** "Qlfon"
O to chodziło, podjadę zatem. Granatowych Sprintów nie bezie za dużo
 więc jakby co to ten jeden na nim to ja:)

Mialem w planie wizyte - ale nie mam kapoka do zoltego.

--
         Tytus
żółta motorynka

Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST