Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST

Data: 2011-07-27 01:12:53
Autor: Tomek Wozniakowski
Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
   Czesc :)
W dniu 2011-07-26 09:11, doktorski pisze:

A ja bym jeszcze wrocil do motocykla. Masz R3 wiec wibracje sa istotne. Nie wiem jaki masz przebiegale moze warto sprawdzic synchro przepustnic? Moja czternastka przy
prawie 30kkm miala jakies 5% roznicy miedzy cylindrami 1-2 i 3-4 i po regulacji zaczela pracowac znacznie rowniej i gladziej. Swoja droga tez przetestuje pomysl Tomka bo czasami mam problem z mrowieniem juz na krotkich odcinkach.

R3 nie ma tu wiekszego znaczenia - moj ma pod 70 kkm i naprawde wibracje ma w normie.

Pomysl nie moj - ja go 'kupilem' od Artasa lata temu, a on zdaje sie slyszal na jakims kursie drwali czy czyms takim ;D Dziala :)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST