Wibracje powyzej 120km/h

Data: 2010-06-05 20:25:18
Autor: Olek
Wibracje powyzej 120km/h
On 2010-06-05 19:26, news-gazeta wrote:

Macie jakieś pomysły co powinienem jeszcze sprawdzić / wymienić???

sprawdź poduszki silnika - jak są uwalone to wibracje przechodzą na bude...
a sprawdzić możesz rozpędzając się gdzieś z górki na pustej drodze i wyłączając silnik z wrzuconym luzem - jak przestanie telepać to znaczy że poduchy

Data: 2010-06-05 21:54:31
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Wibracje powyzej 120km/h
W dniu 2010-06-05 20:25, Olek pisze:
On 2010-06-05 19:26, news-gazeta wrote:

[...]

Świetna metoda sprawdzenia. Odłączyć wszystko w rozpędzonym aucie, wspomaganie kierownicy i hamulców, abs i całą resztę.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-05 23:16:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wibracje powyzej 120km/h
On 2010-06-05, Marcin "Kenickie" Mydlak <eikcinek@34xob.lp> wrote:

[...]

Jak ktoś ma kawałek autostrady czy dobrej ekspresówki koło domu to
bardzo niebezpieczne to nie jest. Oczywiście zakładam, że kluczyków ze
stacyjki nie wyciągnie...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-06-06 13:18:13
Autor: Olek
Wibracje powyzej 120km/h
On 2010-06-05 21:54, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

Świetna metoda sprawdzenia. Odłączyć wszystko w rozpędzonym aucie,
wspomaganie kierownicy i hamulców, abs i całą resztę.

dlatego napisałem na pustej drodze, przecież nikt nie każe robić to w centrum w szczycie...
z tego co czytałem w tym wątku to raczej wątpliwe by były to poduszki wywalone, więc odpuść

Data: 2010-06-07 09:12:10
Autor: ąćęłńóśźż
Wibracje powyzej 120km/h
A w ogóle da się?