Data: 2009-11-30 10:52:32 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Czesc
Droga przyjaciółko, od jakiegos czasu zaczal wibrowac mi przod podczas hamowania - i to chyba sie poglebia...przy hamowniu z duzych predkosci z poczatku lekko ale przy przechodzeniu przez ok 60 km wszystko z przodu sie trzesie na maxa... Czy to moze byc opona??? - w czasie jazdy nic sie nie dzieje. Rowniez sila hamowania ma wplyw na wielkosc wibracji...Czy mierzyc tarcze??? - ale nie ma zadnej pulsacji na klamce. Co Wy na to??? T BTW opone chyba tez zmienie |
|
Data: 2009-11-30 10:54:44 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Tytus z fabryki napisał(a):
Co Wy na to??? hamuj tyłem -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-11-30 09:46:03 | |
Autor: AZ | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
On 2009-11-30, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Tytus z fabryki napisał(a):Tytus to poprawie w ogole nie hamuje ta fauka albo ma popsute swiatlo stopu. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-11-30 10:14:50 | |
Autor: Piotr Klimek | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Dnia (Mon, 30 Nov 2009 09:46:03 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: On 2009-11-30, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote: W litrowym V2 nie ma potrzeby uzywac hamulca, zeby zwolnic :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-11-30 12:29:08 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Siemka
*** "Piotr Klimek" W litrowym V2 nie ma potrzeby uzywac hamulca, zeby zwolnic :) Aha, o jedno 100km/h nie problem zwolnic ale czasem potrzeba zahamowac do zera... T. |
|
Data: 2009-11-30 11:39:08 | |
Autor: Piotr Klimek | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Dnia (Mon, 30 Nov 2009 12:29:08 +0100) ktos podajacy sie za Tytus z fabryki
wyklawiaturowal co nastepuje: W litrowym V2 nie ma potrzeby uzywac hamulca, zeby zwolnic :) Na przyklad z 550km/h do 450km/h? :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-11-30 12:25:00 | |
Autor: Lukasz Baranski | |
Wibracje przodu... | |
Mialem bardzo podobne objawy, najczesciej przy dohamowywaniu,
po wymianie opony z przodu ustapilo. Pozdr, __ Lukasz Baranski (jeszcze) NT650V, WAW |
|
Data: 2009-11-30 11:17:13 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Tytus z fabryki pisze:
Czesc Widzisz, jak sie kupuje sprzeta od kowali to u nich nie ma problemu zeby maszyne wibracyjna zrobic na VTR-e, szczegolnie ze te zageszczarki sa od razu fabrycznie na zolto wylakierowane. Ale na dluzsza mete to wiesz... gena nie wydlubiesz. I tak sie ciesz ze nie byl na bazie betoniarki. KJ PS. Ja obstawiam lozysko glowki ramy, bo przelot przez kaluze na goracych tarczach to raczej bys zapamietal z trasy |
|
Data: 2009-11-30 10:04:39 | |
Autor: AZ | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
On 2009-11-30, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
PS. Ja obstawiam lozysko glowki ramy, bo przelot przez kaluze na goracych tarczach to raczej bys zapamietal z trasyZawsze mozna zalatwic na wlasne zyczenie - na myjni :-) Ktos tu kiedys pisal ze tak sobie wlasnie zalatwil tarcze. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-12-01 09:28:13 | |
Autor: Michał Demczuk | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
KJ Siła Słów wrote:
... przelot przez kaluze na To raczej w samochodach gdzie tardze sa grube i zeliwne. Motocyklowe tarcze z wysokostopowej stali raczej sie nie odksztalcaja od zmian temperatury. Ale historia zna przypadki wibracji tarcz ktore sa po prostu z jednej strony brudne (zatluszczone). Tytus, uszczelniacze zawieszenia rozumiem nie leca, wes sobie na poczatek odtlusz tarcze i zobacz co bedzie. To tak najprosciej i najtaniej na poczatek. Jesiena to rozne syfy lerza na drodze.. :) Pozdr.. -- Michał Demczuk www.demczuk.pl Dealer: Cagiva, Husqvarna, Kymco |
|
Data: 2009-12-01 21:55:36 | |
Autor: Tytus | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Siemka
*** "Michał Demczuk" Ale historia zna przypadki wibracji tarcz ktore sa po prostu z jednej strony brudne (zatluszczone). I tak moto trafi do Ciebie ale jeszcze kilka dni trza latac... a prawdopodobienstwo zatluszczenia jest podobne do mozliwosci spotkania mikolaja - tluszcz sie pali szybciej niz klocki... -- Tytus żółte najszybsze |
|
Data: 2009-12-02 09:17:00 | |
Autor: Michał Demczuk | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Tytus wrote:
Siemka Sa rozne tluszcze, zwracam tylko uwage, na cos co latwo i tanio mozna zrobic. Brud na kawalku tarczy (nie koniecznie tluszcz, moze asfalt) powoduje, ze podczas hamowania obracajace sie kolo raz jest hamowane bardziej a raz mniej co przy duzej predkosci tworzy efekt wibracji. Oczywisci z czasem sie spali, ale ten czas moze byc rozny. Produtky "spalenia" tez powoduja miejscowa zmiane tarcia. Zawsze staram sie zaczac od rzeczy naprostrzych i najtanszych, bo latwo powiedziec, wymien opone, klocki, tarcze... caly motocykl :) Pozdr.. -- Michał Demczuk www.demczuk.pl Dealer: Cagiva, Husqvarna, Kymco |
|
Data: 2009-12-04 07:50:50 | |
Autor: Sybi | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Użytkownik "Michał Demczuk" napisał:
"spalenia" tez powoduja miejscowa zmiane tarcia. Zawsze staram sie zaczac od rzeczy naprostrzych i najtanszych, bo latwo powiedziec, wymien opone, klocki, tarcze... caly motocykl :) Ale oczywiscie dowiemy sie co bylo przyczyna tych tajemniczych wibracji w Jacka dryndzie?;) -- Pozdr Sybi Straszyn Super Blackbird |
|
Data: 2009-12-07 09:49:11 | |
Autor: Kefir | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Elou!
"Sybi" <sybi@go2.pl> wrote in message news:hfabg9$cu2$1inews.gazeta.pl... Użytkownik "Michał Demczuk" napisał: Widze ze nie tylko ja czekam. Przyczyna, chiba, tak prozaiczna ze wstyd o tem gadac ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-12-07 14:09:28 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Siemka
*** "Sybi" Ale oczywiscie dowiemy sie co bylo przyczyna tych tajemniczych wibracji w Jacka dryndzie?;) Oczywiscie ze sie dowiecie :) Jak narazie sklaniam sie ku lozysku glowki - nie bylo zabardzo jak sprawdzic - polatalim nieco w sobote ale pierwsze platki sniegu gdzies pod Wyszkowem lekko nas zniechecily :) No i juz zimnawo sie robi...Bedzie chwila zawioze do Michala i niech sie on martwi :) T. |
|
Data: 2009-12-07 14:32:30 | |
Autor: Kefir | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Elou!
"Tytus z fabryki" <vtr1000f@o2.pl> wrote in message news:hfiuqd$9pi$1inews.gazeta.pl... Siemka Uff, dopsz bo myslalem ze u Zapka trzeba Cie bedzie lapac ;) PeeS Dzieki za pamiec i zaproszenie 'na polatanie' lecz nie ma jak :( -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-12-07 20:31:09 | |
Autor: Piotr | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:hfj05g$i8m$1news.onet.pl...
... 'na polatanie' lecz nie ma jak :( naukowiec jeden... tylko w bibliotekach by siedzial:) -- pozdrawiam, Piotr / Sowa Szare 57x51.8 i Niebieskie 75x56.5 FAQ - http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-11-30 12:38:07 | |
Autor: Magic | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Tytus z fabryki pisze:
Czesc Nie pamiętam czy aż tak, ale takie były objawy pogiętych tarcz, znaczy ztcp jednej, ale zmieniłem obie i sprawa przeszła do przeszło¶ci. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-12-01 13:16:11 | |
Autor: Kefir | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Elou!
"Tytus z fabryki" <vtr1000f@o2.pl> wrote in message news:hf04l0$oe1$1inews.gazeta.pl... Czesc Tak po fusach dosc trudno, u mnie pomogla wymiana tarcz hmulcowych, znaczy, demontaz zyletek i montaz tarcz ;) Wczesniej oczywiscie kupic dobre klocki - OEM lub z gornej polki (nie EBC czy inne badziewia, bardziej np Carbon-Lorraine - Autokomplex) by wymienic caly komplet. Wczesniej mozna pokusic o test polegajacy na umyciu tarcz przyzwoitym preparatem sluzacym do tego celu (bez owijania w bawelne polecam np dostepne u Demczuka Valvoline gdyz te ze sklepow to czesto nitro niszczace kazda napotkana gumke czy lakier, lub profesjonalne - Wurth) i sprawdzenie z nowymi klockami. Baw sie dobrze i napisz od jeszcze od kiedy zaczales hamowac - zawsze widzialem wylacznie jak odwijasz ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-12-01 12:16:38 | |
Autor: AZ | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
On 2009-12-01, Kefir <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:
Wczesniej mozna pokusic o test polegajacy na umyciu tarcz przyzwoitym preparatem sluzacym do tego celu (bez owijania w bawelne polecam np dostepne u Demczuka Valvoline gdyz te ze sklepow to czesto nitro niszczace kazda napotkana gumke czy lakier, lub profesjonalne - Wurth) i sprawdzenie z nowymi klockami.Dokladnie mam takie samo wrazenie - kupilem ostatnio jakiegos Sonaxa do tarcz w Castoramie bo nie chcialo mi sie nigdzie szukac, wali jak nitro. Podobnie Motul Carbu Clean - balbym sie tym psikac w zlozone gazniki z membranami. Jeszcze od siebie rzuce troche o klockach EBC HH. Nie mialem czasu w tygodniu latac za tymi SBS-ami a sobote zostal mi tylko Larsson no i kupilem te EBC HH bo w archiwum mozna bylo znalezc opinie ze nie sa wcale gorsze od OEM-ow. Wiec pomyslalem ze juz mniejsza z tym i je wzialem. Teraz to nie wiem czy je dojezdze do konca. Przy grubszych hamowaniach trzeba cisnac klamke dosc mocno - ciezkie do wyczucia a do tego strasznie szumia... bryndza i tyle. Baw sie dobrze i napisz od jeszcze od kiedy zaczales hamowac - zawsze widzialem wylacznie jak odwijasz ;)To wiem juz o co chodzi, ja myslalem ze mu sie swiatlo stopu popsulo... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-12-01 13:55:07 | |
Autor: Marcin Gardela | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
AZ wrote:
Podobnie Motul Carbu Clean - balbym sie tym psikac Akurat dzis wyczytalem w eternecie, ze do wszelkich Carb Cleanerów wszystkie gumki, w szczególnosci membrany nalezy usunac bo carbcleanery je zniszcza. -- Diobeu NT650V Deauville '98 GT: Diobeu PL |
|
Data: 2009-12-01 12:50:34 | |
Autor: AZ | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
On 2009-12-01, Marcin Gardela <diobeu@gazeta.pl> wrote:
OIDP pamietam na tym Motulowym - skrocony proces czyszczenia polegal na psikaniu w gardziele gaznika po zdjeciu Airboxa ale co to mialo by wyczyscic nie mam zielonego pojecia... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-12-01 14:19:33 | |
Autor: Kefir | |
[TECH] Wibracje przodu...[OT] | |
EloU!
"AZ" <artur.zabronski@gmail.com> wrote in message news:slrnhha57m.1a8.artur.zabronskiopensolaris.local... OIDP pamietam na tym Motulowym - skrocony proces czyszczenia Pozornie sumienie, faktycznie zas kieszen urzyszkodnika. Z czyszczeniem gaznikow (kontynuujac offtopa) to, IMVHO, troszku przereklamowane jest. Dopoki dzialaja, reaguja na regulacje skladu i synchronizuja to, IMVHO ;) szkoda ruszac. Pozniej same klopoty gdyz przy montazu: rozpadaja sie podstarzale gumki, krocce, a oczyszczony korpus zaczyna puszczac falszywe powietrze. Ostroznie wiec z tym czyszczeniem, Panowie ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|