[TECH] Wibracje przodu...

Data: 2009-11-30 11:17:13
Autor: KJ Siła Słów
[TECH] Wibracje przodu...
Tytus z fabryki pisze:
Czesc

Droga przyjaciółko, od jakiegos czasu zaczal wibrowac mi przod podczas hamowania

Widzisz, jak sie kupuje sprzeta od kowali to u nich nie ma problemu zeby maszyne wibracyjna zrobic na VTR-e, szczegolnie ze te zageszczarki sa od razu fabrycznie na zolto wylakierowane.

Ale na dluzsza mete to wiesz... gena nie wydlubiesz.

I tak sie ciesz ze nie byl na bazie betoniarki.

KJ
PS. Ja obstawiam lozysko glowki ramy, bo przelot przez kaluze na goracych tarczach to raczej bys zapamietal z trasy

Data: 2009-11-30 10:04:39
Autor: AZ
[TECH] Wibracje przodu...
On 2009-11-30, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
PS. Ja obstawiam lozysko glowki ramy, bo przelot przez kaluze na goracych tarczach to raczej bys zapamietal z trasy
Zawsze mozna zalatwic na wlasne zyczenie - na myjni :-) Ktos tu kiedys
pisal ze tak sobie wlasnie zalatwil tarcze.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-01 09:28:13
Autor: Michał Demczuk
[TECH] Wibracje przodu...
KJ Siła Słów wrote:

... przelot przez kaluze na
goracych tarczach to raczej bys zapamietal z trasy

To raczej w samochodach gdzie tardze sa grube i zeliwne. Motocyklowe tarcze z wysokostopowej stali raczej sie nie odksztalcaja od zmian temperatury. Ale historia zna przypadki wibracji tarcz ktore sa po prostu z jednej strony brudne (zatluszczone). Tytus, uszczelniacze zawieszenia rozumiem nie leca, wes sobie na poczatek odtlusz tarcze i zobacz co bedzie. To tak najprosciej i najtaniej na poczatek. Jesiena to rozne syfy lerza na drodze.. :)

Pozdr..

--
Michał Demczuk
www.demczuk.pl

Data: 2009-12-01 21:55:36
Autor: Tytus
[TECH] Wibracje przodu...
Siemka

*** "Michał Demczuk"
 Ale historia zna przypadki wibracji tarcz ktore sa po prostu z jednej strony
 brudne (zatluszczone).

I tak moto trafi do Ciebie ale jeszcze kilka dni trza latac...
a prawdopodobienstwo zatluszczenia jest podobne do mozliwosci spotkania mikolaja - tluszcz sie pali szybciej niz klocki...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-02 09:17:00
Autor: Michał Demczuk
[TECH] Wibracje przodu...
Tytus wrote:
Siemka

*** "Michał Demczuk"
[...]

Sa rozne tluszcze, zwracam tylko uwage, na cos co latwo i tanio mozna zrobic. Brud na kawalku tarczy (nie koniecznie tluszcz, moze asfalt) powoduje, ze podczas hamowania obracajace sie kolo raz jest hamowane bardziej a raz mniej co przy duzej predkosci tworzy efekt wibracji. Oczywisci z czasem sie spali, ale ten czas moze byc rozny. Produtky "spalenia" tez powoduja miejscowa zmiane tarcia. Zawsze staram sie zaczac od rzeczy naprostrzych i najtanszych, bo latwo powiedziec, wymien opone, klocki, tarcze... caly motocykl :)

Pozdr..

Data: 2009-12-04 07:50:50
Autor: Sybi
[TECH] Wibracje przodu...
Użytkownik "Michał Demczuk" napisał:
"spalenia" tez powoduja miejscowa zmiane tarcia. Zawsze staram sie zaczac od rzeczy naprostrzych i najtanszych, bo latwo powiedziec, wymien opone, klocki, tarcze... caly motocykl :)

Ale oczywiscie dowiemy sie co bylo przyczyna tych tajemniczych wibracji w Jacka dryndzie?;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-12-07 09:49:11
Autor: Kefir
[TECH] Wibracje przodu...
Elou!
"Sybi" <sybi@go2.pl> wrote in message news:hfabg9$cu2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widze ze nie tylko ja czekam. Przyczyna, chiba, tak prozaiczna ze wstyd o tem gadac ;)

Data: 2009-12-07 14:09:28
Autor: Tytus z fabryki
[TECH] Wibracje przodu...
Siemka

*** "Sybi"
Ale oczywiscie dowiemy sie co bylo przyczyna tych tajemniczych wibracji w Jacka dryndzie?;)

Oczywiscie ze sie dowiecie :)
Jak narazie sklaniam sie ku lozysku glowki - nie bylo zabardzo jak sprawdzic - polatalim nieco w sobote ale pierwsze platki sniegu gdzies pod Wyszkowem lekko nas zniechecily :)
No i juz zimnawo sie robi...Bedzie chwila zawioze do Michala i niech sie on martwi :)

T.

Data: 2009-12-07 14:32:30
Autor: Kefir
[TECH] Wibracje przodu...
Elou!
"Tytus z fabryki" <vtr1000f@o2.pl> wrote in message news:hfiuqd$9pi$1inews.gazeta.pl...
Siemka

*** "Sybi"
Ale oczywiscie dowiemy sie co bylo przyczyna tych tajemniczych wibracji w Jacka dryndzie?;)

Oczywiscie ze sie dowiecie :)

Uff, dopsz bo myslalem ze u Zapka trzeba Cie bedzie lapac ;)

PeeS Dzieki za pamiec i zaproszenie 'na polatanie' lecz nie ma jak :(

Data: 2009-12-07 20:31:09
Autor: Piotr
[TECH] Wibracje przodu...
Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:hfj05g$i8m$1news.onet.pl...