Data: 2009-12-01 13:16:11 | |
Autor: Kefir | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
Elou!
"Tytus z fabryki" <vtr1000f@o2.pl> wrote in message news:hf04l0$oe1$1inews.gazeta.pl... Czesc Tak po fusach dosc trudno, u mnie pomogla wymiana tarcz hmulcowych, znaczy, demontaz zyletek i montaz tarcz ;) Wczesniej oczywiscie kupic dobre klocki - OEM lub z gornej polki (nie EBC czy inne badziewia, bardziej np Carbon-Lorraine - Autokomplex) by wymienic caly komplet. Wczesniej mozna pokusic o test polegajacy na umyciu tarcz przyzwoitym preparatem sluzacym do tego celu (bez owijania w bawelne polecam np dostepne u Demczuka Valvoline gdyz te ze sklepow to czesto nitro niszczace kazda napotkana gumke czy lakier, lub profesjonalne - Wurth) i sprawdzenie z nowymi klockami. Baw sie dobrze i napisz od jeszcze od kiedy zaczales hamowac - zawsze widzialem wylacznie jak odwijasz ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-12-01 12:16:38 | |
Autor: AZ | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
On 2009-12-01, Kefir <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:
Wczesniej mozna pokusic o test polegajacy na umyciu tarcz przyzwoitym preparatem sluzacym do tego celu (bez owijania w bawelne polecam np dostepne u Demczuka Valvoline gdyz te ze sklepow to czesto nitro niszczace kazda napotkana gumke czy lakier, lub profesjonalne - Wurth) i sprawdzenie z nowymi klockami.Dokladnie mam takie samo wrazenie - kupilem ostatnio jakiegos Sonaxa do tarcz w Castoramie bo nie chcialo mi sie nigdzie szukac, wali jak nitro. Podobnie Motul Carbu Clean - balbym sie tym psikac w zlozone gazniki z membranami. Jeszcze od siebie rzuce troche o klockach EBC HH. Nie mialem czasu w tygodniu latac za tymi SBS-ami a sobote zostal mi tylko Larsson no i kupilem te EBC HH bo w archiwum mozna bylo znalezc opinie ze nie sa wcale gorsze od OEM-ow. Wiec pomyslalem ze juz mniejsza z tym i je wzialem. Teraz to nie wiem czy je dojezdze do konca. Przy grubszych hamowaniach trzeba cisnac klamke dosc mocno - ciezkie do wyczucia a do tego strasznie szumia... bryndza i tyle. Baw sie dobrze i napisz od jeszcze od kiedy zaczales hamowac - zawsze widzialem wylacznie jak odwijasz ;)To wiem juz o co chodzi, ja myslalem ze mu sie swiatlo stopu popsulo... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-12-01 13:55:07 | |
Autor: Marcin Gardela | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
AZ wrote:
Podobnie Motul Carbu Clean - balbym sie tym psikac Akurat dzis wyczytalem w eternecie, ze do wszelkich Carb Cleanerów wszystkie gumki, w szczególnosci membrany nalezy usunac bo carbcleanery je zniszcza. -- Diobeu NT650V Deauville '98 GT: Diobeu PL |
|
Data: 2009-12-01 12:50:34 | |
Autor: AZ | |
[TECH] Wibracje przodu... | |
On 2009-12-01, Marcin Gardela <diobeu@gazeta.pl> wrote:
OIDP pamietam na tym Motulowym - skrocony proces czyszczenia polegal na psikaniu w gardziele gaznika po zdjeciu Airboxa ale co to mialo by wyczyscic nie mam zielonego pojecia... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-12-01 14:19:33 | |
Autor: Kefir | |
[TECH] Wibracje przodu...[OT] | |
EloU!
"AZ" <artur.zabronski@gmail.com> wrote in message news:slrnhha57m.1a8.artur.zabronskiopensolaris.local... OIDP pamietam na tym Motulowym - skrocony proces czyszczenia Pozornie sumienie, faktycznie zas kieszen urzyszkodnika. Z czyszczeniem gaznikow (kontynuujac offtopa) to, IMVHO, troszku przereklamowane jest. Dopoki dzialaja, reaguja na regulacje skladu i synchronizuja to, IMVHO ;) szkoda ruszac. Pozniej same klopoty gdyz przy montazu: rozpadaja sie podstarzale gumki, krocce, a oczyszczony korpus zaczyna puszczac falszywe powietrze. Ostroznie wiec z tym czyszczeniem, Panowie ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|