Wiceminister Jacek Ozdoba składa zawiadomienie ws. incydentu ze Sławomirem Nitrasem

Data: 2020-07-03 16:34:54
Autor: boukun
Wiceminister Jacek Ozdoba składa zawiadomienie ws. incydentu ze Sławomirem Nitrasem
Wybory 2020. Będzie zawiadomienie do prokuratury ws. zachowania posła Sławomira Nitrasa. Polityk przytrzymywał wiceministra Sebastiana Kaletę. Chciał uniemożliwić mu udział w konferencji Rafała Trzaskowskiego.

7 min temu

- Zachowanie Nitrasa wskazuje, ile warte są zapewnienia Trzaskowskiego o spokoju i współpracy - uznał wicerzecznik PiS Radosław Fogiel.

10 min temu

Wybory 2020. Konferencja sztabu prezydenta Andrzeja Dudy. Zaprezentowano wideo z próbą zatrzymania wiceministra Sebastiana Kalety przez posła Sławomira Nitrasa.

28 min temu

"Na te kłamstwa mam świadków w osobach dziennikarzy, z którymi poruszałem się po terenie obiektu, informowałem również o planowanych formach aktywności. Zamiast potępić swojego kolegę, zaatakował nas kłamstwami. Jak widać, pasują do siebie z posłem Nitrasem" - dodał na Twitterze Kaleta.

32 min temu

Jest szybka reakcja na słowa prezydenta stolicy ws. incydentu z udziałem posła Nitrasa.

15:26

Zdaniem Ozdoby Rafał Trzaskowski również powinien złożyć takie zawiadomienie. - W co wątpię - dodał wiceminister.

15:23

W związku ze sprawą zostaje złożone zawiadomienie do prokutatury.

15:18

Między wiceministrem Ozdobą i dziennikarką TVN wywiązała się dłuższa rozmowa na temat czwartkowego zajścia. Polityk PiS stwierdził, że niektóre media, w tym TVN, mówiły o szarpaninie i manipulowały w swoich materiałach. Podkreślił, że jedyną osobą, która szarpała kogokolwiek, był polityk PO.

15:16

- Doszło do ataku fizycznego na posła, wiceministra sprawiedliwości Kaletę, co wypełnia czyn zabroniony - podkreślił podczas piątkowej konferencji wiceminister klimatu Jacek Ozdoba. Powiedział, że oczekuje przeprosin od Trzaskowskiego i wyrzucenia z partii Sławomira Nitrasa. - To był przejaw chuligaństwa i agresji - zaznaczył.

Wiceminister Jacek Ozdoba składa zawiadomienie ws. incydentu ze Sławomirem Nitrasem