Wiceszef MSZ: jest zgoda na przyjęcie nowego ambasadora Niemiec w Polsce

Data: 2020-09-01 09:15:36
Autor: u2
Wiceszef MSZ: jest zgoda na przyjęcie nowego ambasadora Niemiec w Polsce
znowu Polacken wpuścili niemieckiego lisa do kurnika ?:))))))))))))

https://telewizjarepublika.pl/wiceszef-msz-jest-zgoda-na-przyjecie-nowego-ambasadora-niemiec-w-polsce,100885.html

  - Akceptujemy kandydaturę Arndta Freytaga von Loringhovena na ambasadora Niemiec w Polsce - powiedział PAP wiceminister spraw zagranicznych Szymon Szynkowski vel Sęk.

Strona polska zdecydowała o wyrażeniu zgody na przyjęcie nowego ambasadora Niemiec w Polsce Arndta Freytaga von Loringhovena - poinformował w poniedziałek PAP wiceminister spraw zagranicznych Szymon Szynkowski vel Sęk.

"Akceptujemy kandydaturę Arndta Freytaga von Loringhovena na ambasadora Niemiec w Polsce" - powiedział PAP Szynkowski vel Sęk.

W tym kontekście nawiązał do wyzwań stojących przed nowym ambasadorem. Jak zauważył, "istotnym elementem rozmów z niemieckimi partnerami musi być zwracanie uwagi na szczególny rodzaj polskiej wrażliwości, wynikający z faktu, iż zbrodnie II wojny światowej pozostają cały czas w świadomości polskiego narodu wielką niezabliźnioną raną".

"Zabliźnienie tej rany jest tym trudniejsze, jeśli weźmie się pod uwagę powracające próby fałszowania historii i braku pełnego rozliczenia win i krzywd. W tym kontekście szczególne znaczenie ma postawa Niemiec i niemieckich polityków" - powiedział Szynkowski vel Sęk.

Jak dodał, kwestie historyczne pozostają "najwrażliwszym kontekstem relacji polsko-niemieckich i wielkim wyzwaniem dla każdego reprezentanta Republiki Federalnej Niemiec, w szczególności zaś dla ambasadora, najważniejszego reprezentanta RFN w Polsce".

"Kwestia ta jeszcze przez szereg lat będzie wymagać cierpliwego, spokojnego i uczciwego dialogu, Polska zaś, jako pierwsza i największa ofiara niemieckiej agresji roku 1939, kraj najbardziej poszkodowany w wyniku II wojny światowej, ma pełne prawo oczekiwać od Niemiec i ich najważniejszych reprezentantów gotowości do bezwarunkowego wyznawania win i stawania w prawdzie na rzecz pojednania" - mówił.

"Dialog uświadamiający Niemcom tę polską, w pełni uzasadnioną wrażliwość, nie zawsze jest łatwy i często wymaga czasu, jesteśmy jednak przekonani, że jest on potrzebny i jest fundamentem dobrych, uczciwych, partnerskich i konstruktywnych relacji polsko-niemieckich" - dodał wiceszef MSZ.

"Dziś wiemy już, po szeregu rozmów z niemieckimi partnerami, że przyszły ambasador jest świadomy fundamentalnego znaczenia dla Polski tej sprawy i jest gotowy do pełnego osobistego zaangażowania na rzecz pogłębiania rzetelnej wiedzy wśród opinii publicznej na temat historii II wojny światowej" - zaznaczył.

Zdaniem Szynkowskiego vel Sęka, wspólne zrozumienie i uznanie tej kwestii daje nowemu ambasadorowi Niemiec w Polsce "bezprecedensową szansę na poczynienie kroków zmierzających do - tak potrzebnego naszym narodom - uczciwego rozliczenia się z dramatyczną historią i poczynienia kroków na rzecz zabliźnienia się +polskiej rany+ oraz doprowadzenia do autentycznego i historycznego pojednania".

Arndt Freytag von Loringhoven to wieloletni urzędnik i dyplomata, w latach 2014-2016 ambasador Niemiec w Republice Czeskiej. W latach 2007-2010 był wiceszefem niemieckiego wywiadu zagranicznego (BND), a od 2016 r. pierwszym w historii szefem wywiadu NATO.

Źródło: PAP

Data: 2020-09-01 09:52:16
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 1 września 2020 o 09:15:37 UTC+2 u2 napisał(a):
[...]
Się czepiali. Wiadomo było że jego tata w woje w bibliotece garnizonowej pracował albo w orkiestrze wojskowej grał na cymbałkach.

Data: 2020-09-01 18:59:59
Autor: u2
Wiceszef MSZ: jest zgoda na przyjęcie nowego ambasadora Niemiec w Polsce
Się czepiali. Wiadomo było że jego tata w woje w bibliotece garnizonowej pracował albo w orkiestrze wojskowej grał na cymbałkach.

stary jak stary, wiadomo adiutant Hitlera, ale młody również niezłe numerki wywijał

Data: 2020-09-01 11:16:20
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 1 września 2020 o 19:00:00 UTC+2 u2 napisał(a):
> Się czepiali. Wiadomo było że jego tata w woje w bibliotece garnizonowej pracował albo w orkiestrze wojskowej grał na cymbałkach.
stary jak stary, wiadomo adiutant Hitlera, ale młody również niezłe numerki wywijał
Oceniając niemcow jako naród i jako jednostki wchodzące w skład tego bandyckiego narodu trzeba brać pod uwagę co by nam robili jak by wojnę wygrali. Oceniam że w stosunku do tego co by niemcy robili czerwoni kmerzy byli by humanistami. Oczywiście my nic lepsi od nich nie jesteśmy. Gdybyśmy wtedy wojnę wygrali to też byśmy obozy koncentracyjne dla niemcow zbudowali. Mieliśmy doświadczenie z jeńcami sowieckimi wziętymi po wojnie Sowiecki Polskiej

Data: 2020-09-01 20:30:18
Autor: u2
[...]

powtarzasz anty-polską agitkę, Polska dopiero co odzyskała niepodległość, a po wojnie pandemia Hiszpanki zabiła 60 milionów ludzi dużo więcej niż ludzie zabili ludzi na wojnie, umierali i Polacy i Rosjanie, pandemia nie wybierała

Data: 2020-09-01 12:54:22
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 1 września 2020 o 20:30:38 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
powtarzasz anty-polską agitkę, Polska dopiero co odzyskała niepodległość, a po wojnie pandemia Hiszpanki zabiła 60 milionów ludzi dużo więcej niż ludzie zabili ludzi na wojnie, umierali i Polacy i Rosjanie, pandemia nie wybierała
Żadna agitka tylko prawda. Nie ma żadnego genu bandytyzmu który tylko niemcy posiadają. Bandytyzm mamy wpisany w program działania. Można go odpowiednią indoktrynacja uaktywnić albo uśpić. Teraz leci film Hubal. Polacy wygrali jakąś potyczkę i niemcow  wziętych do niewoli dowódca kazał wypuścić. Niemcy w takiej sytuacji kazali by wszystkich jeńców zabić i mieli by szczęście jak by to było rozstrzelanie. Bo mogli by ich polać benzyna i żywych spalić. Zgodnie z polską wojenne moralnością major Henryk Dobrzański jak by zabił jeńców popełnił by czyn niegodny oficera a jego niemiecki odpowiednik  jeśli wydał rozkaz spalenia cywilów dostawał medal. Polska doktryna obronną z tamtych czasów zabraniała walczyć z kobietami i dziećmi agresora. A to przede wszystkim należało zabijać dzieci i kobiety agresora. Bo on zabijał nasze, bo jak jego dorosną to będą gorsze od rodziców. Ceniona za to była bohaterska śmierć w ataku na gniazdo karabinów maszynowych. W 1939 starły się dwa modele moralności. Przez jakiś czas wygrywał ten gorszy.. Po wojnie mieliśmy hybrydę systemu szwabskiego i sowieckiego. Polaka katował Polak. Polak strzelał w tył głowy Polakowi. Tak że nie pierdol z jakąś agitką.

Data: 2020-09-01 13:33:55
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 1 września 2020 o 22:07:47 UTC+2 u2 napisał(a):
> wtorek, 1 września 2020 o 20:30:38 UTC+2 u2 napisał(a): >> W dniu 01.09.2020 o 20:16, Zenek Kapelinder pisze: >>> wtorek, 1 września 2020 o 19:00:00 UTC+2 u2 napisał(a): >>>> W dniu 01.09.2020 o 18:52, Zenek Kapelinder pisze: >>>>> Się czepiali. Wiadomo było że jego tata w woje w bibliotece garnizonowej pracował albo w orkiestrze wojskowej grał na cymbałkach. >> >>>> stary jak stary, wiadomo adiutant Hitlera, ale młody również niezłe >>>> numerki wywijał >> >>> Oceniając niemcow jako naród i jako jednostki wchodzące w skład tego bandyckiego narodu trzeba brać pod uwagę co by nam robili jak by wojnę wygrali. Oceniam że w stosunku do tego co by niemcy robili czerwoni kmerzy byli by humanistami. Oczywiście my nic lepsi od nich nie jesteśmy. Gdybyśmy wtedy wojnę wygrali to też byśmy obozy koncentracyjne dla niemcow zbudowali. Mieliśmy doświadczenie z jeńcami sowieckimi wziętymi po wojnie Sowiecki Polskiej >>> >> powtarzasz anty-polską agitkę, Polska dopiero co odzyskała >> niepodległość, a po wojnie pandemia Hiszpanki zabiła 60 milionów ludzi >> dużo więcej niż ludzie zabili ludzi na wojnie, umierali i Polacy i >> Rosjanie, pandemia nie wybierała > Żadna agitka tylko prawda. Nie ma żadnego genu bandytyzmu który tylko niemcy posiadają. Bandytyzm mamy wpisany w program działania. Można go odpowiednią indoktrynacja uaktywnić albo uśpić. Teraz leci film Hubal. Polacy wygrali jakąś potyczkę i niemcow wziętych do niewoli dowódca kazał wypuścić. Niemcy w takiej sytuacji kazali by wszystkich jeńców zabić i mieli by szczęście jak by to było rozstrzelanie. Bo mogli by ich polać benzyna i żywych spalić. Zgodnie z polską wojenne moralnością major Henryk Dobrzański jak by zabił jeńców popełnił by czyn niegodny oficera a jego niemiecki odpowiednik jeśli wydał rozkaz spalenia cywilów dostawał medal. Polska doktryna obronną z tamtych czasów zabraniała walczyć z kobietami i dziećmi agresora. A to przede wszystkim należało zabijać dzieci i kobiety agresora. Bo on zabijał nasze, bo jak jego dorosną to będą gorsze od rodziców. Ceniona za to była bohaterska śmierć w ataku na gniazdo karabinów maszynowych. W 1939 starły się dwa modele moralności. Przez jakiś czas wygrywał ten gorszy.. Po wojnie mieliśmy hybrydę systemu szwabskiego i sowieckiego. Polaka katował Polak. Polak strzelał w tył głowy Polakowi. Tak że nie pierdol z jakąś agitką. >
po wojnie wiele tysięcy szarych szyneli przesiedliło się do PRL i oni zaczęli rządzić bezpieką, wojskiem, mediami Mietek Moczar (Demko) wręcz stwierdził, że w Polsce stalinizm wprowadzili ci, którzy z ZSRR przyszli w szarych szynelach dlatego potomkowie szarych szyneli do dzisiaj straszą dzieci Moczarem i podaja go jako przykład polskiego antysemity ksenofoba, choć z pochodzenia to był Rusin zaś walkę z kobietami i dziećmi kazał dla Wehrmachtu prowadzić Hitler, powtarzał, żeby Wehrmacht nie miał litości, wiedział, że tylko bezlitosnym terrorem może pokonać Polacken zauważ, że jeńców z Westerplatte Niemcy potraktowali honorowo jako żołnierzy, ale już obrońców Poczty Gdańskiej uznali za cywilów i ich bezlitośnie zamordowali, zgodnie z rozkazem Hitlera, aby sterroryzować Polacken
Co to według Ciebie znaczy że potraktowali honorowo? Wszystkich traktowali honorowo? Tych też?
https://twojahistoria.pl/2018/09/13/polskich-zolnierzy-traktowali-tak-jak-by-ci-byli-zwierzetami-zbrodnie-niemieckie-na-polskich-jencach-we-wrzesniu-1939-roku/

Data: 2020-09-01 22:39:53
Autor: u2
[...]

ano, sam widzisz, dzisiaj Niemcy twierdzą, ze Hitler niewiniątko i nic nie wiedział o KL Auschwitz i innych KL:))))))))))))))))))))))))))

"Sam Hitler naciskał dowództwo Wehrmachtu, aby polskich żołnierzy schwytanych za niemieckimi liniami i kontynuujących tam walkę z wrogiem traktować nie jak członków armii przeciwnika, chronionych przez konwencje międzynarodowej, ale raczej ,,partyzantów", których należy karać śmiercią bez żadnego procesu."

Data: 2020-09-01 14:44:17
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 1 września 2020 o 22:39:54 UTC+2 u2 napisał(a):
ano, sam widzisz, dzisiaj Niemcy twierdzą, ze Hitler niewiniątko i nic nie wiedział o KL Auschwitz i innych KL:)))))))))))))))))))))))))) "Sam Hitler naciskał dowództwo Wehrmachtu, aby polskich żołnierzy schwytanych za niemieckimi liniami i kontynuujących tam walkę z wrogiem traktować nie jak członków armii przeciwnika, chronionych przez konwencje międzynarodowej, ale raczej ,,partyzantów", których należy karać śmiercią bez żadnego procesu."
Nie tylko niemcy twierdzą ze Hitler nic nie wiedział. Taka sama tezę przedstawił Janusz Mikke. Teoretycznie i praktycznie może zaistnieć sytuacja że jakiś przywódca państwa opierając się na specjalnie dla niego tworzonych informacjach nie wie co się dzieje w państwie w którym rządzi. Oczywiście nie dotyczy to Hitlera i spółki. Obecnie techniki manipulowania ludźmi są na bardzo wysokim poziomie. Trudno uwierzyć że przeciętny Amerykanin twierdzi że żyje w najbogatszym, najwspanialszym itd. państwie na świecie. Pewno dla pewności dodają im tam coś do wody. A co jak chniemu prezydentowi też coś do wody dodają?

Data: 2020-09-02 00:33:43
Autor: u2
[...]

wolę USA od ChRL, nie wmówisz mi, że najwspanialszy system jest w ChRL

to że Niemcy wolą Baju Baju Bajdena, bo łatwiej takim sterować nie oznacza, że ja go wolę, ja wolę inteligentnego polityka Trumpfa

Data: 2020-09-01 15:49:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 2 września 2020 00:34:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

oznacza, że ja go wolę, ja wolę inteligentnego polityka Trumpfa

Też kurwa niemca, i też Donalda, psiakrew holender!

Data: 2020-09-02 02:33:00
Autor: u2
W dniu 02.09.2020 o 00:49, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu środa, 2 września 2020 00:34:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

oznacza, że ja go wolę, ja wolę inteligentnego polityka Trumpfa

Też kurwa niemca, i też Donalda, psiakrew holender!

ale ale dziadek Trumpfa Friedrich chciał odnowić niemieckie obywatelstwo, ale dostał wilczy bilet i wrócił do USA

można znaleźć wiele korzeni polskich u Niemców, sami Ariowie to typowi Słowianie:)

Data: 2020-09-02 00:46:25
Autor: Cejna
Wiceszef. Zenek Święta prawda.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Żadna agitka tylko prawda. Nie ma żadnego genu bandytyzmu który tylko
niemcy posiadają. Bandytyzm mamy wpisany w program działania. Można go
odpowiednią indoktrynacja uaktywnić albo uśpić.

Zenek
Święta prawda.
O tym doskonale wiedzą wszyscy wodzowie
i właściciele boga.
Oni manipulują ludźmi żeby ich skłócić,
bo wtedy mają jak najwięcej niewolników.

Data: 2020-09-02 16:50:07
Autor: Runt
W dniu 2020-09-01 o 21:54, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
Niemcy w takiej sytuacji kazali by wszystkich jeńców zabić i mieli by szczęście jak by to było rozstrzelanie.

Czym ty kanalio różnisz się od tych Niemców? Masz skerozę sukinsynu? To ty gnido p;roponowałes by przeciwników politycznych PiS wrzucić do dołu z wapnem wcześniej przecinając im ścięgna? kto jak nie ty obrzucasz mnie błotem? kto bluźnił na moich rodziców ty podła gnido? czym sie róznisz od tych hitlerowskich morderców? gdyby dać ci władzę mordowałbyś z zimną krwią ty ub-ecki pachołku! pfu!

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-02 11:56:02
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 2 września 2020 o 16:50:01 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2020-09-01 o 21:54, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
> Niemcy w takiej sytuacji kazali by wszystkich jeńców zabić i mieli by szczęście jak by to było rozstrzelanie.
Czym ty kanalio różnisz się od tych Niemców? Masz skerozę sukinsynu? To ty gnido p;roponowałes by przeciwników politycznych PiS wrzucić do dołu z wapnem wcześniej przecinając im ścięgna? kto jak nie ty obrzucasz mnie błotem? kto bluźnił na moich rodziców ty podła gnido? czym sie róznisz od tych hitlerowskich morderców? gdyby dać ci władzę mordowałbyś z zimną krwią ty ub-ecki pachołku! pfu! -- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well. http://100aferpis.pl/
Tym się pizdziak vel runt dziura w dupie różnie od ciebie ze pierwszy zaatakowałes. Bronie się jak ci żołnierze co ich niemcy mordowali jak wzięli do niewoli. Poszedłeś na wojnę totalna i o litość prosisz? Partyzantów żadne uregulowania nie obowiązują.

Data: 2020-09-03 08:01:12
Autor: Runt
KANALIA kogutek
W dniu 2020-09-02 o 20:56, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Tym się pizdziak
zenusiu, psi synu - jak się miewa twoja przerośnięta łechtaczka?
vel runt dziura w dupie
zenusiu, cwelu niewyżyty! skąd u ciebie te skłonności do kichy stolcowej i lizania odbytów? czyżby stare przyzwyczajenia z czasów kiedy "pracowałes" w sowieckim burdelu dla załużonych nazistów?
różnie od ciebie ze pierwszy zaatakowałes.
zenusiu, psi synu - nie porównuj się ze mną! takich jak ty kundli się nie atakuje! ujadające kundle odgania sie kopniakiem w żebra albo kijem przez łeb!
Bronie się jak ci żołnierze co ich niemcy mordowali jak wzięli do niewoli.
bronisz się zenusiu? POważnie? czy ta ja zenusiu, kanalio jedna obrażałem twoich rodziców? czy to ja ty psi synu obrażałem wspólnie twoim przydupasem u2 twego ojca? a może dziadka? zacząłeś skundlony łachu wojne więc nie licz na to, że ci odpuszczę! takie kanalie jak ty i u2 należy tępić jak robactwo! masz to pewne jak w sowieckim banku!
Poszedłeś na wojnę totalna i o litość prosisz?
zenusiu, nie roń krokodylich łez i nie odwracaj ogonem kota z Żoliborza. Nie ze mna te te numery Brunner!  stoisz zenusiu nad grobem wiec częściej do kościłka drepcz a mniej wyżywaj się ze swoich kompleksów na psp. czas twój zenusiu mija i przygotuj się na żal za grzechy bo trafisz do piekła pełnego zasłuzonych nazistów! ;-)))
Partyzantów żadne uregulowania nie obowiązują.
wykopałeś juz sobie dół z wapnem? kiedy razem z u2 się podpalicie i wskoczycie do niego na główki?

no co sukinsynu? masz sklerozę?

Data: 2020-09-02 17:47:21
Autor: u2
W dniu 02.09.2020 o 16:50, Runt pisze:
[...]

no co ty szpuncik, przecież nie wiadomo jakich masz rodziców, a ty sam szpuncik to tchórzliwy anonim, który robi doskonałą robotę dla Peace na pspolityka, prawdopodobnie twoi rodzice robili w UB dlatego tak się wstydzisz ich przedstawić oraz podać swoje imię i nazwisko:))))))))))))

Data: 2020-09-03 08:01:05
Autor: Runt
KANALIA u2
W dniu 2020-09-02 o 17:47, pijaczyna u2 pisze:
[...]

OD MOICH RODZICÓW KANALIO i ZŁAMANY FIUCIE - WARA!!!

Obyś się zapił i zdechł razem z kogutkiem !!!

Data: 2020-09-02 00:37:52
Autor: Cejna
Wiceszef. Tylko DEMOKRACJA.

[...]

Wniosek : to nie zależy od narodu.
Jak naród się zachowa, to zależy od wodza.
Wódz zawsze będzie tworzył nienawiść wśród ludzi,
bo wtedy łatwiej mu utrzymać władzę.

Tylko DEMOKRACJA  może pokojowo kształtować ludzi.

Wiceszef MSZ: jest zgoda na przyjęcie nowego ambasadora Niemiec w Polsce