Widać że Pan nie z Radomia ...

Data: 2014-08-24 15:13:50
Autor: Alf/red/
Widać że Pan nie z Radomia ...
On 24/08/14 14:39, glang wrote:
Tankowałem już w wielu miastach i chyba nie pamiętam aby standardem było
płacenie "z buta".

?? Znaczy normalne jest, że tankujesz, wsiadasz i ruszasz?
- dystrybutora i tak nie uwolnisz, póki nie zapłacisz
- dystans dystrybutor-okienko wydaje się mały, nie zasługuje na wsiadanie, podjazd, wysiadanie
- takie mamy czasy, że jak ktoś tankuje i hyc do samochodu, to wzbudza co najmniej wysoką czujność wśród obsługi.
Nie wiem, rzadko tankuję poza mazowieckim, tutaj generalnie się chodzi zapłacić.

--
Alf/red/

Data: 2014-08-24 16:10:51
Autor: P.B.
Widać że Pan nie z Radomia ...
Dnia Sun, 24 Aug 2014 15:13:50 +0200, Alf/red/ napisał(a):

Nie wiem, rzadko tankuję poza mazowieckim, tutaj generalnie się chodzi zapłacić.

w McDrive też tak robisz? :)

Nie tankowałem w Statoil 123, ale w na podobnych stacjach Auchan i Tesco w
pomorskim nigdy nie widziałem, żeby ktoś z buta do okienka dawał. Czasem
zdarza się, że ktoś podjeżdża i wysiada przy okienku. Ale to tylko jak jest
łajzą drogową i nie potrafi odpowiednio ustawić się do okienka, albo ma
wysokiego dostawczaka albo terenówkę i okienko jest dla niego zbyt nisko.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-08-24 16:29:06
Autor: Alf/red/
Widać że Pan nie z Radomia ...
On 24/08/14 16:10, P.B. wrote:
w McDrive też tak robisz? :)

Nie tankowałem w Statoil 123, ale w na podobnych stacjach Auchan i Tesco

W McD, Auchan/Tesco czy na autostradach taka jest zasada że się nie wysiada, i tak jest zbudowane okienko. To raczej wyjątki, nie reguła. Tymczasem w Radomiu (na Żółkiewskiego vel obwodnica) okienko jest zbudowane tak, że nie dość że trzeba by nieźle zawinąć, to się przyblokowuje dystrybutor. No może można podać gotówkę przez okienko, ale czy wygodnie to nie próbowałem. Nie pamiętam ile miejsca jest na Czarnieckiego vel DK7.
Shelle ex-Neste mają budkę w którą i tak nie wjedziesz, do kasy za regałami trzeba dojść. Te bez budki nie mają pracownika.

Zresztą, co znaczy "stacja samoobsługowa"? Generalnie samemu się leje, dość wyjątkowe jest jeśli krąży pracownik i oferuje pomoc w trzymaniu pistoletu.

--
Alf/red/

Data: 2014-08-24 16:43:17
Autor: P.B.
Widać że Pan nie z Radomia ...
Dnia Sun, 24 Aug 2014 16:29:06 +0200, Alf/red/ napisał(a):

On 24/08/14 16:10, P.B. wrote:
[...]

A to zwracam honor. Przyznaję, że na S123 nie tankowałem nigdy.

Shelle ex-Neste mają budkę w którą i tak nie wjedziesz, do kasy za regałami trzeba dojść. Te bez budki nie mają pracownika.

Na szczęście w moich okolicach większość Neste przejęła bezobsługowa eMila.
Mnie do furii doprowadzają stacje "obsługowe". Teraz to jeszcze poł biedy,
bo jeżdżę dieslem i tankuję co tydzień, ale jak więcej jeździłem na LPG, to
tankowałem wyłącznie na Auchan - codzienne wymigiwanie się od hot-doga,
myjni, płynu do spryskiwaczy, punktów PayBack jest ponad moje siły :\ --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-08-25 08:53:26
Autor: twistedme
Widać że Pan nie z Radomia ...

On 24/08/14 16:10, P.B. wrote:
[...]

Ja jak już muszę tankować na "nie swojej" wioskowej stacji, to podjeżdżam mając już wszystko przygotowane, szybko wysiadam, tak, że naciągacz nie zdąży zareagować i jak widzi, że jestem w trakcie tankowania, to rzadko podchodzi, żeby zaoferować "a nie chce pan 98? Mniej panu spali"

Data: 2014-08-25 17:56:22
Autor: masti
Widać że Pan nie z Radomia ...
twistedme wrote:

[...]

czego to ludzie nie wymyślą by ukryć swój brak asertywności.
Mnie tam wystarczy, że powiem: "Dziękuję , nie."

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-25 20:12:27
Autor: P.B.
Widać że Pan nie z Radomia ...
Dnia Mon, 25 Aug 2014 17:56:22 +0000 (UTC), masti napisał(a):

czego to ludzie nie wymyślą by ukryć swój brak asertywności.
Mnie tam wystarczy, że powiem: "Dziękuję , nie."

Przy piątym "Dziękuję, nie" wzmacniając wypowiedź soczystym "Kurwa mać!",
przy dziesiątym "A może w ryj chcesz?". --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-08-25 18:18:35
Autor: masti
Widać że Pan nie z Radomia ...
P.B. wrote:

[...]

nigdy nie wyszedłem poza pierwsze :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-28 15:37:04
Autor: rAzor
Widać że Pan nie z Radomia ...
Dnia 2014-08-25 20:18, UĹźytkownik - masti  napisał::
P.B. wrote:

[...]

Musisz groźnie wyglądać. :-)

Data: 2014-08-25 20:25:27
Autor: Alf/red/
Widać że Pan nie z Radomia ...
On 25/08/14 20:12, P.B. wrote:
Przy piątym "Dziękuję, nie" wzmacniając wypowiedź

Radzę trzymać się z dala od krajów arabskich... Wyobraź sobie, że idziesz przez miasto promenadą, knajpa przy knajpie po obu stronach, a przy każdej naganiacz "dir friend speszial ofer forjuuu!!"

--
Alf/red/

Data: 2014-08-25 19:47:43
Autor: Pszemol
Widać że Pan nie z Radomia ...
"Alf/red/" <fake_1408@ump.waw.pl> wrote in message news:ltfv2n$pfk$1node2.news.atman.pl...
On 25/08/14 20:12, P.B. wrote:
[...]

Tak, tak - znam to... :-) W Dahab też mnie na początku tak zaganiali...
Ale czy to przeszkadza? Po kilku dniach nie zwracasz na nich już uwagi.
Idziesz pewnie, jak tubylec, drogi Ci nie zachodzą, idziesz nie reagując.
Taki folklor, można się przyzwyczaić - nawet za komplement można
wziąć w stylu: "wyglądasz na takiego z kasą co mu można soczek
wyciskany z mango przed obiadkiem na smaczek zaserwować za
jedyne $8 od szklaneczki 200ml" :-)

Data: 2014-08-25 20:44:55
Autor: twistedme
Widać że Pan nie z Radomia ...
W dniu 2014-08-25 20:25, Alf/red/ pisze:
On 25/08/14 20:12, P.B. wrote:
[...]

Dokładnie dlatego tam nie jeżdżę.

Może i chodzi o brak asertywności, nie mam zwyczajnie ochoty za każdym razem wdawać się w dyskusje ile to mniej spali na 98, ile zaoszczędzę itd. i dlaczego nie chcę. Specjalistą jest w tym u mnie gość na shellu.

Oczywiście większości wystarczy raz "nie dziękuję", ale nigdy nie wiadomo na kogo się trafi :) A na domiar złego ostatnio pan nalewający pod Wrocławiem źle włożył pistolet i oblał mi spodnie paliwem, także mam dodatkową traumę i to przelało czarę goryczy :)

Data: 2014-08-25 22:19:02
Autor: J.F.
Widać że Pan nie z Radomia ...
twistedme wrote:
[...]

Asertywnosc dziala w obie strony - sprzedawca nie moze dac sie zbyc
jednym "dziekuje" :-)

J.

Data: 2014-08-29 23:02:00
Autor: Axel
Widać że Pan nie z Radomia ...
"J.F."  wrote in message news:183l0fe9t7pfx$.wx2gl6p89gkw.dlg40tude.net...

czego to ludzie nie wymyślą by ukryć swój brak asertywności.
Mnie tam wystarczy, że powiem: "Dziękuję , nie."

Asertywnosc dziala w obie strony - sprzedawca nie moze dac sie zbyc
jednym "dziekuje" :-)

No to masz jakiś problem - mi w 99% przypadków wystarcza powiedzenie: "nie, dziękuję". Również w Egipcie, zwłaszcza, gdy w Kairze chodziliśmy do knajpy tuż koło bazaru na sziszę.

--
Axel

Data: 2014-08-25 19:53:42
Autor: huri_khan
Widać że Pan nie z Radomia ...
Dnia Mon, 25 Aug 2014 08:53:26 +0200, twistedme napisał(a):

Ja jak już muszę tankować na "nie swojej" wioskowej stacji, to podjeżdżam mając już wszystko przygotowane, szybko wysiadam, tak, że naciągacz nie zdąży zareagować

Żona jedzie a ty obok samochodu z ręką na korku ?
Czy jak w F1 stoisz z pistoletem a żona podjeżdża ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2014-08-25 19:44:08
Autor: Pszemol
Widać że Pan nie z Radomia ...
"huri_khan" <spam@spam.pl> wrote in message news:ruo44fo4qtq1$.gfa6jr30n3pd.dlg40tude.net...
[...]

Też tak jak Ty rozbawiłem się czytając te jego teksty ... :-)

Data: 2014-08-26 10:04:15
Autor: twistedme
Widać że Pan nie z Radomia ...
W dniu 2014-08-26 02:44, Pszemol pisze:
[...]

Oj tam, oj tam, wiadomo, że z lekkim przymrużeniem oka ;) Zwyczajnie mam uszykowany portfel i odpięte pasy, żeby bez zwłoki udać się do dystrybutora :)

Data: 2014-08-26 10:41:04
Autor: huri_khan
Widać że Pan nie z Radomia ...
Dnia Tue, 26 Aug 2014 10:04:15 +0200, twistedme napisał(a):

Oj tam, oj tam, wiadomo, że z lekkim przymrużeniem oka ;) Zwyczajnie mam uszykowany portfel i odpięte pasy, żeby bez zwłoki udać się do dystrybutora :)

A po co szykować portfel przed nalaniem paliwa ?

Data: 2014-08-26 11:29:36
Autor: twistedme
Widać że Pan nie z Radomia ...
W dniu 2014-08-26 10:41, huri_khan pisze:
[...]

To jak dyskusja czy truskawki cukrem?

No jak wychodzę zatankować, to biorę portfel, kluczyki, po nalaniu idę od razu do kasy i wracam do auta. A to lepiej nalać, wrócić do auta po pieniądze i dopiero do kasy?

Data: 2014-08-26 19:04:20
Autor: Cavallino
Widać że Pan nie z Radomia ...

Użytkownik "twistedme" <twistedme@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53fc5382$0$2362$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A gdzie chcesz wracać po te pieniądze - co to w ogóle za pomysł, żeby portfel mieć w samochodzie a nie przy sobie?

Data: 2014-08-28 15:11:16
Autor: huri_khan
Widać że Pan nie z Radomia ...
Dnia Tue, 26 Aug 2014 11:29:36 +0200, twistedme napisał(a):

No jak wychodzę zatankować, to biorę portfel, kluczyki, po nalaniu idę od razu do kasy i wracam do auta. A to lepiej nalać, wrócić do auta po pieniądze i dopiero do kasy?

Zanim naleję paliwo to zdążę umyć szyby jeżeli są brudne - w tym czasie
także możesz zabrać portfel z samchodu, tylko także nie wiem dlaczego nie
masz go przy sobie ?

Widać że Pan nie z Radomia ...