Widelcowy si przeliczy

Data: 2010-10-01 12:14:55
Autor: Grzegorz Z.
Widelcowy si przeliczy
- Śledztwo w sprawie znieważenia uczuć religijnych przez publiczne
znieważenie przedmiotu czci religijnej w postaci krzyża oklejonego pustymi
puszkami po piwie marki Lech zostało umorzone z powodu niewykrycia sprawców
– mówi prokurator Monika Lewandowska, rzecznik Prokuratury Okręgowej w
Warszawie.

- Przecież tak naprawdę śledczy nie musieli nic robić, bo dostali sprawców
jak na widelcu – mówi Jakub Szymczuk, fotoreporter prasowy. To on 5
sierpnia zrobił zdjęcia ludzi z krzyżem z puszek. Następnie fotograf
odszukał na portalu społecznościowym Facebook grupę młodych ludzi, która
zorganizowała happening nazwany „Drogą krzyżową”. Swoje fotografie porównał
z odnalezionymi profilami organizatorów akcji. Wielu z nich nie kryło
swojej tożsamości, na profilach ujawnili imiona, nazwiska, miejsca pracy.
(...)

Pytano mnie, czy znam tych ludzi, czy wiem, gdzie mieszkają. Oczywiście, że
tego nie wiem. Liczyłem, że prokuratura, mając zdjęcia i stronę z
nazwiskami organizatorów, sama to ustali – ripostuje Szymczuk. (...)

http://www.fronda.pl/news/czytaj/prokuratura_umorzyla_sledztwo_ws_krzyza_z_puszek_po_piwie

--
"Ale pan bez przerwy to samo, pan nie wytrzymuje, pan rozumie, że siła
moich argumentów jest taka, że pan nie ma żadnych szans."

Widelcowy si przeliczy