Widelec 29" do ramy Accent Nordkap

Data: 2016-01-28 02:10:19
Autor: Piecia aka dracorp
Widelec 29" do ramy Accent Nordkap
Witam
Jak że nie mogłem znaleźć czegoś lepszego (pod koła 28") do ramy Accent Nordkap a aktualnie mam stalowego kloca pomyślałem sobie że sprawię sobie jakiś sztywny widelec pod ramy 29er, coś lżejszego. No chyba że uda się znaleźć amortyzowany z mocowaniem pod tarcze i bagażnik(low rider lub v-ki).
Pytanie czy nie będzie problemu? Teoretycznie nie. Powinno być nawet lepiej, bo aktualnie haczę pedałami na zakrętach.

Pozdrawiam Piotr

Widelec 29" do ramy Accent Nordkap