Widelec amortyzowany i pełny błotnik

Data: 2011-07-14 07:42:01
Autor: Jakub Gajewski
Widelec amortyzowany i pełny błotnik
Hej,
wiem, że niektórzy mają patent, jak pogodzić sportowy widelec
amortyzowany (mój to RS Duke) z pełnym, drucianym błotnikiem - w
chwili, gdy na widelcu nie ma żadnych mocowań. Nie umiem się jednak
doszukać szczegółów - mógłby ktoś opisać, jak to zrobić? Może jakieś
zdjęcia?
Dzięki, pozdro ;)

Data: 2011-07-14 07:59:48
Autor: ziulek
Widelec amortyzowany i pełny błotnik
 Nie umiem się jednak
doszukać szczegółów - mógłby ktoś opisać, jak to zrobić? Może jakieś
zdjęcia?
Dzięki, pozdro ;)

ze starszym Pilotem tak : https://picasaweb.google.com/lh/photo/-l0rs6Qkar0ABga8n3abSg?feat=directlink
Detalu nie mam ale zrobiłem to na zaciskach hydraulicznych zakręcając
na śruby zacisku druty od błotnika  a później zostały druty przycięte
do rozmiaru koła. Pozdr

Data: 2011-07-14 16:50:01
Autor: Fabian
On 14.07.2011 16:42, Jakub Gajewski wrote:
[...]

Ja stałem się ostatnio fanem instalowania błotników na opaski kablowe. Nie powiem jak to powinno wyglądać w Twoim wypadku i czy takie chamskie mocowanie nie godzi w Twoje poczucie estetyki, ale ma to kilka zalet. Łatwo zamontować, zdjąć i w razie zahaczenia można liczyć na to że błotnik się wypnie, a nie spowoduje np. OTB.

Fabian.

Data: 2011-07-14 07:53:02
Autor: Jakub Gajewski
On 14 Lip, 16:50, Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:
Ja stałem się ostatnio fanem instalowania błotników na opaski kablowe.

Takie zwykłe, jak np. to?
http://hogan.spider19.vot.pl/?47,opaska-kablowa-trytytka-gt200ic-100szt

Nie powiem jak to powinno wyglądać w Twoim wypadku i czy takie chamskie
mocowanie nie godzi w Twoje poczucie estetyki, ale ma to kilka zalet.

Nie, nie godzi. Zdecydowanie nie godzi :) Dodam, że chodzi mi o dalszą
wyprawę z sakwami, i takie rzeczy, jak waga i estetyka mało mnie
obchodzą ;)

Łatwo zamontować, zdjąć i w razie zahaczenia można liczyć na to że
błotnik się wypnie, a nie spowoduje np. OTB.

Fabian.

Dzięki za odp, tylko powiedz, czy o to chodzi :)

Data: 2011-07-15 12:58:12
Autor: Fabian
On 14.07.2011 16:53, Jakub Gajewski wrote:
[...]

Tak, takie zwykłe. Dla mnie sprawdzają się bardzo dobrze. Wystarczająco wytrzymałe, aby się nie rozpadły przypadkiem czy po tygodniu używania. Oczywiście trzeba dobrać rozmiar, bo są nawet produkowane długości metra i wytrzymałości 25kg.

Akurat u mnie mam mocowania na błotnik, ale na pewno można zastosować gdy ich nie ma. W błotnikach czasem robię otwór wiertarką, aby mieć możliwość montażu.

Zrobiłem zdjęcia, mało widać i nie dokładnie to o co Ci chodzi, ale może się przydadzą ;)

http://flic.kr/p/a3QrsB
http://flic.kr/p/a3Thvs
http://flic.kr/p/a3ThH1

Fabian.

Fabian.

Data: 2011-07-15 08:05:46
Autor: budownictow architektura
On 15 Lip, 12:58, Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

możliwość montażu.

Zrobiłem zdjęcia, mało widać i nie dokładnie to o co Ci chodzi, ale może

Ha, ale właśnie chodziło mi o to, że nie do końca wiem, jak to
zamontować, gdy mocowań nie ma - dlatego pomyślałem, że może od kogoś
odgapię jego rozwiązanie. Będę musiał zatem sam coś wykombinować, ale
dzięki za dobre pomysły :)

Data: 2011-07-18 06:54:38
Autor: Fabian
On 15.07.2011 17:05, budownictow architektura wrote:
[...]

Przypomniało mi się, że w innym rowerze mam jeszcze coś takiego:
http://flic.kr/p/a4JAMb
http://flic.kr/p/a4JBiQ

Na dole użyte są opaski metalowe, ale myślę, że plastikowe też się sprawdzą, byle nie za małe. U góry przymocowałem do podkowy, ale myślę, że można do samego widelca tak jak na wcześniejszych zdjęciach, nawet jak nie ma otworów odpowiednich.

Fabian.

Data: 2011-07-15 12:29:15
Autor: whitey
Widelec amortyzowany i pełny błotnik
On 15/07/11 11:58, Fabian wrote:
Zrobiłem zdjęcia

myslalem ze to tylko ja jestem chalturnikiem lokrutnym ;-)
nie wiem jak sie kiedys ludzie obchodzili bez "srebrnej tasmy" (czy duck
tape jak kto woli), paskow i silikonu

--
whitey

Data: 2011-07-14 07:55:20
Autor: Jakub Gajewski
Widelec amortyzowany i pełny błotnik
On 14 Lip, 16:50, Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:
Ja stałem się ostatnio fanem instalowania błotników na opaski kablowe.

Chodzi o coś takiego?
http://hogan.spider19.vot.pl/?47,opaska-kablowa-trytytka-gt200ic-100szt
Takie zwykłe, plastikowe zaciski?

Nie powiem jak to powinno wyglądać w Twoim wypadku i czy takie chamskie
mocowanie nie godzi w Twoje poczucie estetyki, ale ma to kilka zalet.

Nie, zdecydowanie nie godzi :) Dodam, że chodzi o wyprawę sakwiarską i
nie mają tutaj znaczenia ani wygląd, ani waga.

Data: 2011-07-14 18:56:34
Autor: kamil/Endurorider.pl
[ot]
Kilka dni temu znajomemu zaiwanili błotnik przedni z amora a tylny już był do połowy odkręcony... Rower MTB 26".

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Widelec amortyzowany i pełny błotnik