Widelec od Jaguara, stery ahead

Data: 2010-03-01 14:25:50
Autor: tadek
Widelec od Jaguara, stery ahead
On 1 Mar, 20:51, mg <abcde...@poczta.onet.pl> wrote:
Gdyby ktoś się zastanawiał co zrobić z widelcem od Jaguara. Można go
odświeżyć tylko trzeba znaleźć serwis z możliwościami. Operacja polega
na:
- obcieciu gwintowanej czesci rury
- dospawaniu przedłużki poprzez rurkę o mniejszej średnicy wpuszczona
w środek
- przetoczeniu kołnierza widelca (na który nakłada się bieżnię
sterową) z 27mm na 26,4mm (pod zwykłe stery 1 cal)
Koszt 30 PLN, zaniosłem w piątek, odebrałem dzisiaj. Operację wykonał,
znany w Łodzi, Pan Ryszard Kasiński prowadzący warsztat przy ul.
Legionow 51.

:)

PS

Trzeba oczywiście skompensować nieco większą średnicę główki ramy
(~0,4mm więcej niż obecne stery 1 cal). Można użyć paska z blachy albo
rowing szklany/węglowy z żywicą epoksydową.

Pan Kasiński jest najlepszym mechanikiem rowerowym a Łodzi, szkoda
tylko że nie "robi" hydrauliki

Widelec od Jaguara, stery ahead