[wyprawy] Widelec przedni

Data: 2009-05-12 16:06:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[wyprawy] Widelec przedni
Panie Luku, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gub8j9$tfe$1news.onet.pl> przy ul....

Może ktoś polecić jakąś firme poza ebay'em?

Najlepiej chyba Orłowski albo Biobike. Sam zamierzam w tej drugiej firmie
złożyć zamówienie, ale dlatego, że potrzebuję jeszcze mocowanie zacisku
tarczy. --

Data: 2009-05-12 16:39:40
Autor: Adampio
[wyprawy] Widelec przedni
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Najlepiej chyba Orłowski albo Biobike. Sam zamierzam w tej drugiej firmie
złożyć zamówienie, ale dlatego, że potrzebuję jeszcze mocowanie zacisku
tarczy.

Jak bym juz mial sam widelec to bym im zlecil robienie mocowan pod bagaznik

Data: 2009-05-13 00:15:51
Autor: Luku
[wyprawy] Widelec przedni
Najlepiej chyba Orłowski albo Biobike. Sam zamierzam w tej drugiej firmie
złożyć zamówienie, ale dlatego, że potrzebuję jeszcze mocowanie zacisku
tarczy.

hm... nie sądziłem że da się pogodzić tarczę z lowriderem - czy przypadkiem zacisk tarczy nie przeszkadza z zamocowaniem na dole bagażnika?
Jeśli nie to chyba też by mi się taki przydał - mimo że już się nastawiłem psychicznie że trzeba będzie tarcze ściągnąć i założyć V-ki.

P.S. Mam ok. miesiąca czasu do wyjazdu - czy Orłowski lub Biobike wyrobią się w tym czasie z przygotowaniem widelca? Kiedyś slyszałem że robienie na zamówienie samych widelców im się nie opłaca... trzeba będzie to zweryfikować - czy ktoś ma aktualne namiary na Orłowskiego?

Pozdr,
Luk

Data: 2009-05-13 00:20:43
Autor: Rafał Wawrzycki
[wyprawy] Widelec przedni

Śmiem wątpić. Zwłaszcza w sezonie.

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-05-13 11:09:24
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
[wyprawy] Widelec przedni
w odpowiedzi Luku na post news:gucshj$ond$1news.onet.pl z Śr 13 maj 2009 00:15:51 pisze co nastepuje:

Mam ok. miesiąca czasu do wyjazdu - czy Orłowski lub Biobike wyrobią się w tym czasie z przygotowaniem widelca?

to sie ich zapytaj

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-05-13 15:35:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[wyprawy] Widelec przedni
Panie Luku, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gucshj$ond$1news.onet.pl> przy ul....

[...]

Jak masz spawane wszystko na zamówienie to dlaczego miałby być problem?
Jeśli nie to chyba też by mi się taki przydał - mimo że już się nastawiłem psychicznie że trzeba będzie tarcze ściągnąć i założyć V-ki.

Sam jeszcze tego nie wiem, mam nadzieję, że się da (dlatego właśnie, na
początek, kupiłem używany zacisk do hamulca)

P.S. Mam ok. miesiąca czasu do wyjazdu - czy Orłowski lub Biobike wyrobią się w tym czasie z przygotowaniem widelca?

Biobike powinien się wyrobić. Zadzwoń do nich, pogadaj z gościem, który się
tym zajmuje. Orłowski... Wątpię szczerze, choć kto wie.

Data: 2009-05-13 13:56:42
Autor: Luku
[wyprawy] Widelec przedni
No to obdzwoniłem naszych lokalnych producentów:
Orłowski - nie ma materiału na tak długi widelec
Rychtarki - robi tylko z tytanu
Mielec - robią tylko ramy
BioBike - szukają rurek - mam do nich jeszcze oddzwonic aczkolwiek terminy u nich chiba za dlugie...

No i klops...

Pozdr,
Luku

Data: 2009-05-13 15:36:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[wyprawy] Widelec przedni
Panie Luku, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:guecko$eu8$1news.onet.pl> przy ul....

Rychtarki - robi tylko z tytanu

Mogę prosić jakiś namiar na tę firmę? Mnie tam tytan nie przeszkadza jeżeli
nie będzie jakiś zarąbiście drogi. ;-)

Data: 2009-05-13 13:43:24
Autor: Jan Srzednicki
[wyprawy] Widelec przedni
On 2009-05-13, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Raczej będzie..

Ale daj znać, jak się już z nim sklikasz. ;)

Data: 2009-05-13 17:00:47
Autor: Luku
[wyprawy] Widelec przedni
Rychtarki - robi tylko z tytanu

Mogę prosić jakiś namiar na tę firmę? Mnie tam tytan nie przeszkadza jeżeli
nie będzie jakiś zarąbiście drogi. ;-)

ponad tysiac pe el enów.

Pozdr,
Luku

Data: 2009-05-13 18:16:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[wyprawy] Widelec przedni
Panie Luku, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:guendt$g2e$1news.onet.pl> przy ul....

O k***a.
Dzięki.

[wyprawy] Widelec przedni