[sprzedam][OG] Widelec, stery i takie tam

Data: 2010-07-21 14:12:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[sprzedam][OG] Widelec, stery i takie tam
Witam!
Po zimowej wymianie szpeju w rowerze ostały mi się:
-widelec Suntour CR8V z gwintowaną rurą sterową 1,125'' do kół 28'',
-V-brake Tektro (jeżeli dobrze pamiętam: C310) z klockami czerwonymi
Clark'sa,
-stery marki ch*jumuju klasyczne,
-mostek "wpuszczany" do kierownicy 1''
Sprzęt był używany, jest na nim warstwa syfu pozimowego. Mogę zrobić
zdjęcia, ale dopiero w przyszłym tygodniu

Ponieważ wartość tego wszystkiego jest znikoma jestem skłonny oddać to
wszystko za 12 Pereł Chmielowych. Odbiór tylko osobisty w Jaworznie, płatne
przy odbiorze ;-) Jakby ktoś był zainteresowany poszczególnymi częściami
proszę negocjować cenę. Kontakt albo w sigu, albo e-mailem: m kropka
karweta maupa gmail kropka com
Niezainteresowanych przepraszam za spam.

[sprzedam][OG] Widelec, stery i takie tam