Widelec sztywny na główkę 1"

Data: 2010-06-30 10:28:36
Autor: Pawel Ratajczak
Widelec sztywny na główkę 1"
Witajcie,

W niedawnym wątku "Masz pełne błotniki i bieżnik terenowy - uważaj na
szyszki" opisywałem jak odkształcił się widelec przedni w części
wchodzącej w główkę ramy. Dziś będę to rozbierał, ale jak dla mnie
będzie do wymiany. Ja mam jeszcze starą konstrukcje (rower ma 16-17 lat)
główka ramy jest zdaje się 1" a kierownica jest mocowana do wspornika,
który jest w całości z rurą wchodzącą w rurę sterową widelca (bez
oddzielnego mostka jak w nowych konstrukcjach)

Namierzyłem taką aukcje:
http://tiny.pl/ht32f
Tak na pierwszy rzut oka wydaje się, że będzie pasował, ale może na coś
jeszcze powinienem zwrócić uwagę?

Z góry dzięki za info.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-06-30 11:01:33
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoñ
Widelec sztywny na g³ówkê 1"
Dnia 30-06-2010 o 10:28:36 Pawel Ratajczak <10swen@pratajczak.pl>  napisa³(a):

upewnij sie ze jest twoj 1", najprawdopodobniej bedzie, ale chyba juz  wtedy wchodzily/byly 1i1/8" gwintowane.
poza tym istotna jest dlugosc rury sterowej i srednica wewnetrzna, zeby  nie wymieniac wspornika.
i to by bylo tyle parametrow ;)

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do £±cka http://www.lacko.pl/