Data: 2013-07-05 11:10:57 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Witam
Szukam ale jakoś ciężko jest mi znaleźć widelca (aluminium*) pod koło 28" z piwotami na V-ki, otworami na hamulce tarczowe i pod bagażnik lowrider. Accent CX-One prawie taki jest tylko brakuje otworu na lowrider. Może znacie jakieś inne które bez problemu można nabyć? W ostateczności wybór padnie na CX-One. *) może też być karbon, lub mieszanka karbon-alu ale wątpię żeby się coś znalazło tańszego. A stal to nie wiem, chyba do niej jeszcze nie dorosłem. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-05 15:16:52 | |
Autor: bans | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
W dniu 2013-07-05 13:10, piecia aka dracorp pisze:
Szukam ale jako¶ ciê¿ko jest mi znale¼æ widelca (aluminium*) pod ko³o 28" Nie do koñca rozumiem, dlaczego chcesz i piwoty, i mocowanie tarczówek. Jeszcze nie zdecydowa³e¶, jakie chcesz hamulce lub chcesz mieæ mo¿liwo¶æ pó¼niejszego upgrade'u? i pod baga¿nik lowrider. Zapytaj jeszcze tu: http://www.podrozerowerowe.info/ Tam jest sporo specjalistów od sakw z przodu. Ale sprecyzuj im jeszcze, jaka rura sterowa, ja siê domy¶lam, ¿e 1 1/8 cala, ale tam to niekoniecznie jest takie oczywiste. -- bans |
|
Data: 2013-07-05 13:33:52 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Dnia Fri, 05 Jul 2013 15:16:52 +0200, bans napisał(a):
Nie do końca rozumiem, dlaczego chcesz i piwoty, i mocowanie tarczówek.I to i to. Ostatecznie pójdą jakieś mini-V lub Avid BB7 Road. Tarcze mam więc tylko koła i zaciski będę musiał kupić. Ale to jeszcze do przemyślenia. Z V-kami będzie raczej trochę lżejsze. Zapytaj jeszcze tu:O dzięki, o tym nie pomyślałem. Jak najbardziej 1 1/8. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-05 15:51:39 | |
Autor: bans | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
W dniu 2013-07-05 15:33, piecia aka dracorp pisze:
I to i to. Ostatecznie pójd± jakie¶ mini-V lub Avid BB7 Road. Tarcze mam Sam mia³em podobny dylemat. My¶la³em o mini-v - ale chyba bêdzie problem z zakupem. Trochê szuka³em i nigdzie nie by³o w ofercie. Do tego nie ma czasem przy tym jakich¶ problemów z zak³adaniem kó³ z szerszymi oponami? Jako ¿e równie¿ walaj± siê u mnie jakie¶ tarcze to ostatecznie kupi³em BB7 za oko³o 250z³ (z adapterami), cena wyda³a mi siê niewygórowana, a wag± siê nie przejmujê - to nie wy¶cigi, rower i tak bêdzie wa¿y³ miêdzy 10-11kg. Najwy¿ej pokombinujê _kiedy¶_ z oponami, na których mo¿na sporo zaoszczêdziæ na masie. No i w dodatku te tarcze które mam to jakie¶ wycieniowane Alligatory, które w górach okaza³y siê niewypa³em, ale za to na p³askim bêd± w sam raz. -- bans |
|
Data: 2013-07-05 14:16:11 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Dnia Fri, 05 Jul 2013 15:51:39 +0200, bans napisał(a):
Sam miałem podobny dylemat.Coś tam w necie znalazłem ale za bardzo się nie przypatrywałem. Do tego nie ma czasem przy tym jakichś problemów z zakładaniem kół zHmm, to może być zasadniczy problem. Muszę się dowiedzieć jaki max rozmiar wejdzie w ramę Nordkapp i widelec którego jeszcze nie upatrzyłem sobie. Więc może BB7 mogą być lepszym rozwiązaniem. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-08 10:32:44 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Ktoś wie co to za widelec widoczny na zdjęciu:
http://www.bikekatalog.pl/2013/komponenty/1988/foto:3/ -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-08 20:48:45 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Na ile osłabię konstrukcję widelca jeżeli wywiercę w nim otwory i umieszczę w nich nitonakrętki?
Tak mnie dzisiaj to natchnęło. Wątpliwe żebym sam to robił, raczej dałbym komuś kto się podobnymi rzeczami zajmuje na co dzień. Bo z tego co poszukałem u nas bida (pomijając stalowe czasem się pojawiające na allegro) ale za granicą już można coś znaleźć. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-09 07:39:37 | |
Autor: bans | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
W dniu 2013-07-08 22:48, piecia aka dracorp pisze:
Bo z tego co poszuka³em u nas bida (pomijaj±c stalowe czasem siê Hm, Surly jeszcze mi siê przypomnia³o, ale to zagranica, drogie i stalowe ;) -- bans |
|
Data: 2013-07-16 09:06:45 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
"piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:kr69k1$28a$1dont-email.me... Szukam ale jakoś ciężko jest mi znaleźć widelca (aluminium*) pod koło 28" http://www.bike-components.de/products/info/p24152_Alu-Trekking-Gabel-.html kiedyś sprzedawali w 2 wersjach długości, więc można było sobie lepiej dopasować do ramy, teraz jest tylko pod geo "amortyzatorowe". Ale do Nordkapa może 470mm da radę (niestety na stronie Velo dla nowych ram nie ma już podawanej długości widelca), ewentualnie można olać hamulce obręczowe i wziąć wersję pod 26'', krótszą o 3cm - ta powinna lepiej pasować. Choć przy tej cenie i wadze zdecydowanie wolałbym stal (tylko tu z wyborem też nie jest za różowo). pozdr |
|
Data: 2013-07-16 13:21:27 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Dnia Tue, 16 Jul 2013 09:06:45 +0200, Wojtek Paszkowski napisał(a):
… Aj zapomniałem wspomnieć że już zakupiłem widelec na alledrogo. Stalowy z piwotami, otworami na tarcze i pod lowrider. Ale na pewno powyższe informacje się przydadzą innym. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-23 09:05:07 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Dnia Tue, 16 Jul 2013 13:21:27 +0000, piecia aka dracorp napisał(a):
Drobne pytanko. Skoro rama jest robiona pod amortyzowany widelec a zamontuję sztywny który oczywiście jest krótszy to czy są jakieś gotowe rozwiązania żeby poprawić (zmniejszyć) kat główki ramy? Czy tylko tokarz pozostaje? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-23 09:36:27 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Dnia Tue, 23 Jul 2013 11:31:13 +0200, Krzyś Cierpiętnik napisał(a):
Gotowych chyba nie ma, są widelce "suspension corrected", ale skoroCzyli tylko tokarz lub jazda z większym kątem? Teoretycznie już tego drugiego ktoś próbował z ramą Nordkapp, więc pozostaje przetestować. Zawsze mogę zostawić trochę rury na zapas. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-23 12:13:20 | |
Autor: Krzyś Cierpiętnik | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
piecia aka dracorp wrote:
Dnia Tue, 23 Jul 2013 11:31:13 +0200, Krzyś Cierpiętnik napisał(a): Na to wychodzi. Teoretycznie już tego drugiego ktoś próbował z ramą Nordkapp, więc Zostawienie rury na zapas to moim zdaniem ogólnie bardzo dobry, a rzadko praktykowany pomysł. U siebie mam teraz 25mm podkładek pod i 25mm podkładek nad mostkiem i choć niejeden "purysta" by się skrzywił, to kij mu w oko. :) -- Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news. |
|
Data: 2013-07-23 10:43:22 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Dnia Tue, 23 Jul 2013 12:13:20 +0200, Krzyś Cierpiętnik napisał(a):
Na to wychodzi.No to będzie problem. Ciekawe czy ktoś przez to przechodził żeby mógł poratować jakimś projektem. Coby mieć co podrzucić tokarzowi. Swoją drogą zastanawiam się dlaczego przy opisie ramy nie było podane na jaki widelec ona zaprojektowana. Zostawienie rury na zapas to moim zdaniem ogólnie bardzo dobry, a rzadko Bo 5cm nad mostkiem to już oko może wybić. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-07-23 13:18:22 | |
Autor: bans | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
W dniu 2013-07-23 12:13, Krzy¶ Cierpiêtnik pisze:
Zostawienie rury na zapas to moim zdaniem ogólnie bardzo dobry, a rzadko Tez mam kominek, ale ¿e nic to nie da je¶li chodzi o podniesienie samej ramy. -- bans |
|
Data: 2013-07-23 11:31:13 | |
Autor: Krzyś Cierpiętnik | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
piecia aka dracorp wrote:
Drobne pytanko. Skoro rama jest robiona pod amortyzowany widelec a zamontuję sztywny który oczywiście jest krótszy to czy są jakieś gotowe rozwiązania żeby poprawić (zmniejszyć) kat główki ramy? Gotowych chyba nie ma, są widelce "suspension corrected", ale skoro widelec już masz... -- Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news. |
|
Data: 2013-07-23 13:05:05 | |
Autor: PeJot | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
W dniu 2013-07-23 11:05, piecia aka dracorp pisze:
Dnia Tue, 16 Jul 2013 13:21:27 +0000, piecia aka dracorp napisał(a): Gdzieś widziałem takie coś fabryczne. Czy tylko tokarz pozostaje? Znajomy serwis robił takie rzeczy niemal wielkoseryjnie, razem z czernieniem powierzchni :) -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2013-08-23 09:31:21 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Dnia Tue, 23 Jul 2013 13:05:05 +0200, PeJot napisał(a):
Gdzieś widziałem takie coś fabryczne.A dasz radę sobie przypomnieć? Lub chociaż nazwa? Znajomy serwis robił takie rzeczy niemal wielkoseryjnie, razem z A możesz zapodać jakiś namiar? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-08-23 11:37:44 | |
Autor: bans | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
W dniu 2013-08-23 11:31, piecia aka dracorp pisze:
A mo¿esz zapodaæ jaki¶ namiar? Widzê ¿e walczysz dalej dzielnie, a moja prze³ajówka ju¿ obje¿d¿ona :))) -- bans |
|
Data: 2013-08-23 12:48:26 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Widelec z: piwoty, pod tarcze i lowrider | |
Dnia Fri, 23 Aug 2013 11:37:44 +0200, bans napisał(a):
W dniu 2013-08-23 11:31, piecia aka dracorp pisze: Śpiesz się powoli :) Rowery mam. Aktualnie nie planuję żadnego dłuższego wypadu więc spokojnie i z rozwagą. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|