Wideo: nurek rozszarpuje rekina.

Data: 2011-10-24 15:12:19
Autor: _666
Wideo: nurek rozszarpuje rekina.
Szukam wideo, na którym nurek rozszarpuje rekina (w wodzie, nie na plaży czy pokładzie).
Rekin powinien mieć powyżej 2 m (lepiej więcej), nurek może używać noża, ale nie kuszy.
Upraszam rc o niewpie.....nie się do wątku, dziekuję.

Data: 2011-10-24 17:14:29
Autor: Estera Sotecka
Wideo: nurek rozszarpuje rekina.
Upraszam rc o niewpie.....nie się do wątku, dziekuję.

niewyciongaj sie z KF trolu pls (ang)

Estera

Data: 2011-10-24 20:04:40
_666 <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Szukam wideo, na którym nurek rozszarpuje rekina (w wodzie, nie na plaży czy pokładzie).
Rekin powinien mieć powyżej 2 m (lepiej więcej), nurek może używać noża, ale nie kuszy.

Drapieżnik szczytowy piramidy troficznej.
W pewnym oceanarium była ośmiornica, wpuszczono rekina i martwiono się kiedy rekin zeżre ośmiornicę. Pewnego razu nie znaleziono rekina. Potem zniknął kolejny rekin.
Ośmiornica znała "instrukcję zżerania rekina" odwracała brzuchem do góry i zjadała.
Upraszam rc o niewpie.....nie się do wątku, dziekuję.

Gdyś głąbie nie użył "niewpie....." to bym się nie odezwał, ale chamstwo na mnie nie działa. Dlatego palancie z przyjemnością wpisałem się w temat.

pozdrawiam rc

--

Wideo: nurek rozszarpuje rekina.