Wideo rozmowy

Data: 2009-12-25 09:27:21
Autor: orcio
Wideo rozmowy
Witam
Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do wideo rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

orcio

Data: 2009-12-25 10:57:56
Autor: JoteR
Wideo rozmowy
"orcio" napisał:

Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do wideo rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

Trzy lata temu konsultatnt w Orange usiłował mnie namówić na przedłużenie cyrografu, kusząc Sagemem my600x z "panie, najnowszą technologią 3G". Aparat ten miał tylko jedną kamerkę VGA umieszczoną z tyłu (?!), przez którą co prawda ponoć dało się nawiązać wideorozmowę, ale sens takiego używania był co najmniej wątpliwy. Trochę tego plącze się na (za przeproszeniem) Allegro, ale jak wynika z niedawno zakończonych aukcji - chętnych brak.

JoteR

Data: 2009-12-25 12:44:04
Autor: .z.
Wideo rozmowy
orcio pisze:
Witam
Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do wideo rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

Nokia E51

Data: 2009-12-26 13:16:51
Autor: Piotr M
Wideo rozmowy
W dniu 25-12-2009 09:27, orcio pisze:

Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do
wideo rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

A z ciekawości, skąd takie pytanie?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-12-26 14:54:25
Autor: orcio
Wideo rozmowy
Piotr M pisze:
W dniu 25-12-2009 09:27, orcio pisze:

Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do
wideo rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

A z ciekawości, skąd takie pytanie?

Obecnie telefony są wyposażane w matryce cyfrowe oraz w modemy 3G. W zasadzie każdy telefon wyposażony w modem 3G i odpowiednio wydajny procesor może posiadać taką funkcje odbioru rozmów wideo. Dlatego chciałem dowiedzieć się którzy producenci z tego korzystają.

orcio

Data: 2009-12-27 02:06:16
Autor: Animka
Wideo rozmowy
orcio pisze:
Piotr M pisze:
[...]

Mój starszy telefon SE (jakiś Z klapką), który leży w szufladzie nieużywany ma taką funkcję.
Nowszy, W 580i nie ma takiej opcji.

--
animka

Data: 2009-12-27 21:47:46
Autor: TGor
Wideo rozmowy
W dniu 2009-12-26 13:16, Piotr M pisze:

A z ciekawości, skąd takie pytanie?

do podobnych rozmów telefonicznych?
- !!!!
- Ależ kochanie w pracy byłem do późna.
- !!!!
- Nie no widocznie palcem kamerę zasłoniłem i nie było widać...
- !!!!!!!!
- No przecież mówiłem że od dawna się z nią nie spotykam, skąd te przypuszczenia?

;-)

Data: 2010-01-18 04:06:57
Autor: JoteR
Wideo rozmowy
"orcio" napisał:

Czy są obecnie dostępne telefony nie posiadające drugiej kamerki do wideo rozmów które potrafią odebrać taką rozmowę przy zasięgu 3G?

Motorola V9.

JoteR

Wideo rozmowy