Wideo rozmowy w Play

Data: 2009-08-19 11:47:45
Autor: Irk
Wideo rozmowy w Play
Witam,
Mam 2 telefony SE C702i kupione w Play. Podobno oba były już ze
wszelkimi ustawieniami playowymi. Rozmawiam, SMS-uję i łączę się z
internetem bez żadnych ręcznych (nowych) ustawień. Próbuję wywołać
wideorozmowę z jednego do drugiego i dostaję komunikat:
"Poł. wideo nieudane". Próbuję w drugą stronę - to samo. Próbuję
dzwonić do kogoś znajomego z telefonem 3G (ale w Play) - to samo.
Wszyscy w momencie prób jesteśmy w zasięgu 3G. Gdzie tkwi problem? W
sieci, w ustawieniach w telefonie, gdzieś indziej?

Próbowałem też (już kilka dni z rzędu) ściągnąć na telefon nową
konfigurację wideo ze strony play: https://konfiguracja.playmobile.pl/hsconfig/public/service.do
ale cały czas informują tam o jakiś błędach, problemach i nic nie
dochodzi :((
Czy komuś to działa w Play?

Data: 2009-08-19 20:55:21
Autor: SDD
Wideo rozmowy w Play

Użytkownik "Irk" <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:e674f0e2-5657-4cba-bcb2-ddfb7a29fdd6d34g2000vbm.googlegroups.com...

Czy komuś to działa w Play?

U mnie dziala. Mam Samsunga i900 dzwonilem m.in. na Nokie Exx (nie pamietam dokladnia ktora - z pelna klawiatura w kazdym razie)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-19 12:07:29
Autor: Irk
Wideo rozmowy w Play
On 19 Sie, 20:55, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Irk" <jw1...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:e674f0e2-5657-4cba-bcb2-ddfb7a29fdd6d34g2000vbm.googlegroups.com...

>Czy komuś to działa w Play?

U mnie dziala. Mam Samsunga i900 dzwonilem m.in. na Nokie Exx (nie pamietam
dokladnia ktora - z pelna klawiatura w kazdym razie)

Czy masz telefon kupiony w Play? Jeżeli tak to czy coś ustawiałeś sam
do wideorozmów?
Czy może aktywowałeś coś do wideorozmów w biurze obsługi Play czy samo
zadziałało?

Data: 2009-08-19 23:13:04
Autor: SDD
Wideo rozmowy w Play

Użytkownik "Irk" <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:e2df265f-e4f5-45aa-9b26-8d038b623bd3q35g2000vbi.googlegroups.com...
On 19 Sie, 20:55, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:

Czy masz telefon kupiony w Play? Jeżeli tak to czy coś ustawiałeś sam
do wideorozmów?

Nie.Na wolnym rynku. Nic nie ustawialem.

Czy może aktywowałeś coś do wideorozmów w biurze obsługi Play czy samo
zadziałało?

Samo

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-19 21:32:50
Autor: menek
Wideo rozmowy w Play
"Irk" <jw1066@wp.pl> wrote in message news:e674f0e2-5657-4cba-bcb2-ddfb7a29fdd6d34g2000vbm.googlegroups.com...

Wszyscy w momencie prób jesteśmy w zasięgu 3G. Gdzie tkwi problem?

A jesteś w zasięgu 3G Play czy 3G Plus? OIDP to obecnie wideorozmowy są dostępne w sieci własnej tylko.
--
Pozdrawiam,
Menek

Data: 2009-08-19 13:36:51
Autor: Irk
Wideo rozmowy w Play
On 19 Sie, 21:32, "menek" <p...@o2.menek> wrote:
> Wszyscy w momencie prób jesteśmy w zasięgu 3G. Gdzie tkwi
> problem?

A jesteś w zasięgu 3G Play czy 3G Plus? OIDP to obecnie
wideorozmowy są dostępne w sieci własnej tylko.

Jestem w zasiegu 3G Play i 3G Plus ale zalogowany jestem do Play

Wideo rozmowy w Play