Wideo rozmowy z nokią 6650 T-Mobile

Data: 2009-07-14 16:42:46
Autor: Piter S.
Wideo rozmowy z nokią 6650 T-Mobile
Kupiłem Nokię 6650 T-Mobile. Wg pewnej strony ten fon posiada wideo rozmowy. Jednak w menu nie mogę nic znaleźć. Na pewno ma UMTS.
Czy da się jednak z tego telefonu prowadzić rozmowy wideo?
Może jakiś nowszy soft rozwiązuje ten problem?

--
Piotrek

Data: 2009-07-14 18:24:31
Autor: mc ruchacz
Wideo rozmowy z nokią 6650 T-Mobile

Użytkownik "Piter S." <piotr93@poczta.onet.pl> wypierdział z wielkim bólem:

Kupiłem Nokię 6650 T-Mobile. Wg pewnej strony ten fon posiada wideo rozmowy.

Chłe:), chłe:), chłe:)

Data: 2009-07-15 22:24:53
Autor: Piter S.
Użytkownik "mc ruchacz" <739@ogoras.pl> napisał w wiadomości news:h3ibg5$87g$1news.onet.pl...

Użytkownik "Piter S." <piotr93@poczta.onet.pl> wypierdział z wielkim bólem:

Kupiłem Nokię 6650 T-Mobile. Wg pewnej strony ten fon posiada wideo rozmowy.

Chłe:), chłe:), chłe:)

Czyli żaden soft nie pomoże?

--
Piotr