Wideorejestrator - zagadnienia z fizyki i matmy

Data: 2010-04-27 22:01:16
Autor: Budzik
Wideorejestrator - zagadnienia z fizyki i matmy
Użytkownik WS LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl ...

imo jezeli klarownie wytłumaczysz panom, ze bład pomiaru urzadzenia
wynosi 3%, czyli mogłes równie dobrze przekroczyc predkosc za 8pktów
i taki mandat przyjmiesz, a za 10 punktów idziess do sadu to powinni
ustapic.

probowac mozna, ale zalezy to od homologacji/przepisow itp...
nie chce mi sie szukac... ale stawiam, ze przy "radarach" jest
odwrotnie jak przy licznikach predkosci - radary zanizaja (i pokazuja
oczyt "pewny", czyli napewno nie jechal wolniej niz...  przy
spelnieniu warunkow pomiaru), liczniki zawyzaja... czyli np. blad
licznika  jest -0 +5% , radaru -5% 0...

podałem 3% bo kajarzy mi sie, ze taka maja dokładnosc.
Ale racja - trzeba sprawdzic w danych konkretnego radaru.

Wideorejestrator - zagadnienia z fizyki i matmy