Wideorozmowy na Era Numer Stacjonarny

Data: 2010-04-24 21:29:49
Autor: SDD
Wideorozmowy na Era Numer Stacjonarny
Witam

Ciekawostka - w Erze majac Ere Numer Stacjonarny albo Stacjonarny Numer Firmowy znajdujac sie w strefie domowej i majac zasieg 3G mozna sobie odbierac wideorozmowy, ktore przychodza na numer stacjonarny. W ten sposob wszyscy moga dzwonic do nas przez wideo po taryfie jak za stacjonarny.
Swoja droga ciekawe, czy dziala to tak samo, gdy ktos ma w ramach ENS/SNF aktywowany numer przeniesiony (np. z TPSA) - ja mam akurat numer z puli Ery, wiec polacznie od razu trafia gdzie trzeba. Gdyby byl to numer z puli innego operatora stacjonarnego a polaczenie przyszloby spoza Ery, byc moze utkneloby ono u operatora macierzystego...

Pozdrawiam
SDD

Wideorozmowy na Era Numer Stacjonarny