Widerejestratory cd.

Data: 2011-12-08 13:59:15
Autor: DoQ
Widerejestratory cd.
W dniu 08-12-2011 11:04, AZ pisze:
Czyli spoleczni straznicy powodujacy wieksze zagrozenia niz ci co lamia
przepisy...

http://www.youtube.com/watch?v=r5IJAikAK1E
Niezła k**** z tego kamerzysty.

--
Paweł

Data: 2011-12-08 17:03:55
Autor: AZ
Widerejestratory cd.
On 2011-12-08, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
[...]

O co Ci chodzi?! Jakis cwaniak jedzie lewym pasem i on jeszcze ma
go wpuscic przed siebie? Never!!!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-09 12:48:00
Autor: T.
Widerejestratory cd.

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jbqcao$ma0$1mx1.internetia.pl...
[...]

W przepisie stoi, że nie wolno zmieniać pasa, je¶li ten nie jest wolny. Kamerzysta jechał swoim pasem, a tu kto¶ wali na jego pas i od razu hamuje. Kierowca Skody mógł zwolnić i wjechać wtedy, kiedy nie zagraża nikomu, a nie wpieprzać sie na siłę.
T.

Data: 2011-12-09 13:12:21
Autor: DoQ
Widerejestratory cd.
W dniu 09-12-2011 12:48, T. pisze:
W przepisie stoi, że nie wolno zmieniać pasa, je¶li ten nie jest wolny.
Kamerzysta jechał swoim pasem, a tu kto¶ wali na jego pas i od razu hamuje.

W przepisie stoi też m.in że nie wolno wyjeżdżać z podporz±dkowanej, je¶li główna nie jest wolna - w ten oto sposób będziesz stał kilka godzin czekaj±c aż korek na głównej się rozluĽni.
Sam kamerzysta to frustrat i ormowiec, któremu przeszkadzaj± wszyscy szybsi "z lewego" o czym nie omieszkał wspomnieć. Z reszta swoje frustracje ujawnia niemal na wszystkich filmach, choćby tym z wjazdem do garażu. Mam nadzieje, że kto¶ kiedy¶ go przyblokuje i sklepie mu ryja.

Kierowca Skody mógł zwolnić i wjechać wtedy, kiedy nie zagraża nikomu, a nie
wpieprzać sie na siłę.

Gdzie tam widzisz Skodę?

--
Paweł

Data: 2011-12-09 12:20:01
Autor: AZ
Widerejestratory cd.
On 2011-12-09, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
W przepisie stoi, że nie wolno zmieniać pasa, jeśli ten nie jest wolny.
Kamerzysta jechał swoim pasem, a tu ktoś wali na jego pas i od razu hamuje.

W przepisie stoi też m.in że nie wolno wyjeżdżać z podporządkowanej, jeśli główna nie jest wolna - w ten oto sposób będziesz stał kilka godzin czekając aż korek na głównej się rozluźni.
Sam kamerzysta to frustrat i ormowiec, któremu przeszkadzają wszyscy szybsi "z lewego" o czym nie omieszkał wspomnieć. Z reszta swoje frustracje ujawnia niemal na wszystkich filmach, choćby tym z wjazdem do garażu. Mam nadzieje, że ktoś kiedyś go przyblokuje i sklepie mu ryja.

Po co tlumaczysz to komus kto nie wie co to kultura? Tylko slepi i
twardoglowi nie widza na filmie sprokowanej sytuacji na potrzeby filmu.

Podobnie tez tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=CQwXwUCMNgs

Jak on mogl? Tak bezwstydnie, tak przy wszystkich wjechac przed niego?!
Jakim prawem, pytam sie?!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-09 13:25:01
Autor: DoQ
Widerejestratory cd.
W dniu 09-12-2011 13:20, AZ pisze:
Podobnie tez tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=CQwXwUCMNgs
Jak on mogl? Tak bezwstydnie, tak przy wszystkich wjechac przed niego?!
Jakim prawem, pytam sie?!

LOL takich frustratów widać czasem przy zjeĽdzie z obwodnicy garwolińskiej. Jak tylko widz± na lewym kogo¶ szybszego, to od razu przypominaj± sobie że maj± pedał gazu i usiłuj± przy¶pieszyć - a może się nie zmie¶ci?? W każdym razie nie wjedzie przede mnie!!
Jak jednak wjedziesz przed takiego (zaznaczam bez siłowania się i pasowaniu na żyletkę) to potrafi długimi pobłyskać - może i ja kiedy¶ będę na YT ;>

--
Paweł

Data: 2011-12-09 12:28:49
Autor: AZ
Widerejestratory cd.
On 2011-12-09, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Podobnie tez tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=CQwXwUCMNgs
Jak on mogl? Tak bezwstydnie, tak przy wszystkich wjechac przed niego?!
Jakim prawem, pytam sie?!

LOL takich frustratów widać czasem przy zjeździe z obwodnicy garwolińskiej. Jak tylko widzą na lewym kogoś szybszego, to od razu przypominają sobie że mają pedał gazu i usiłują przyśpieszyć - a może się nie zmieści?? W każdym razie nie wjedzie przede mnie!!
Jak jednak wjedziesz przed takiego (zaznaczam bez siłowania się i pasowaniu na żyletkę) to potrafi długimi pobłyskać - może i ja kiedyś będę na YT ;>

Ale masz swiadomosc ile chujow leci wtedy w Twoim kierunku? ;-) Takim
frustratom to ja wtedy blyskam swiatlami stop.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-09 13:26:21
Autor: Krzysiek Kielczewski
Widerejestratory cd.
On 2011-12-09, T. <kuki543@interia.pl> wrote:

U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jbqcao$ma0$1mx1.internetia.pl...
W dniu 08-12-2011 11:04, AZ pisze:
Czyli spoleczni straznicy powodujacy wieksze zagrozenia niz ci co lamia
przepisy...

http://www.youtube.com/watch?v=r5IJAikAK1E
NiezÂła k**** z tego kamerzysty.

W przepisie stoi, ¿e nie wolno zmieniaæ pasa, je¶li ten nie jest wolny. Kamerzysta jecha³ swoim pasem, a tu kto¶ wali na jego pas i od razu hamuje. Kierowca Skody móg³ zwolniæ i wjechaæ wtedy, kiedy nie zagra¿a nikomu, a nie wpieprzaæ sie na si³ê.

Stoi również, że samochodowi wyprzedzanemu nie wolno zwiększać
prędkości.

Krzysiek Kiełczewski

Widerejestratory cd.