Widmo

Data: 2010-04-22 06:57:40
Autor: kc
Widmo
Wraca widmo IV Rzeczpospolitej

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7800265,Wybory_2010__Nalecz_w_
TOK_FM__Wraca_widmo_IV_Rzeczpospolitej.html

lub krócej tu:

http://tinyurl.com/2espa4d

Zewrzyjmy szeregi. Nie może być prawa. Ani sprawiedliwości.

kc

Data: 2010-04-22 02:51:31
Autor: Charlie delta
Widmo
On 22 Kwi, 08:57, " kc" <k...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Polacy oprzytomnieli, przekaz z błękitnej telewizji na krakowski rynku
w cieniu kiru i w obliczu trumien został przez Naród wygwizdany

społeczeństwo potrzebowało 96 ofiar by obudzić się z letargu

kiedyś wystarczyło błogosławieństwo Ducha Świetego wypowiedziene na
Placu Piłsudskiego przez Jana Pawła II

teraz grzech narodu musiał być zmyty krwią 96-ciu niewinnych

Data: 2010-04-22 10:00:59
Autor: kc
Widmo
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -
http://www.gazeta.pl/use=
net/

Polacy oprzytomnieli, przekaz z b=B3=EAkitnej telewizji na krakowski rynku
w cieniu kiru i w obliczu trumien zosta=B3 przez Nar=F3d wygwizdany

spo=B3ecze=F1stwo potrzebowa=B3o 96 ofiar by obudzi=E6 si=EA z letargu

kiedy=B6 wystarczy=B3o b=B3ogos=B3awie=F1stwo Ducha =A6wietego
wypowiedzien=
e na
Placu Pi=B3sudskiego przez Jana Paw=B3a II

teraz grzech narodu musia=B3 by=E6 zmyty krwi=B1 96-ciu niewinnych

Nie, Polacy zawsze byli przytomni. Nasz naród jest niewiarygodnie mądry. Mówię to mimo, że przez dwa tygodnie byłem chory po wyborze Aleksandra na prezydenta.

Pozdrawiam cię Charlie,

kc

Data: 2010-04-22 09:14:34
Autor: Andrzej Adam Filip
"kc": Widmo IV RP (zabije giełdę?) [NTG]
" kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:
Wraca widmo IV Rzeczpospolitej

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7800265,Wybory_2010__Nalecz_w_TOK_FM__Wraca_widmo_IV_Rzeczpospolitej.html

lub krĂłcej tu:

http://tinyurl.com/2espa4d

Zewrzyjmy szeregi. Nie może być prawa. Ani sprawiedliwości.

To o ile spadnie WIG20 po wypowidzimisi Nałęcza?

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Każda praca - jak piana z pyska wołu - jest rezultatem

Data: 2010-04-22 07:43:37
Autor: kc
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
To o ile spadnie WIG20 po wypowidzimisi Nałęcza?

FW20 nie przekroczy 2528. A gdyby, to odwróć. Czy odpowiedziałem na twoje pytanie?

kc

Data: 2010-04-22 09:50:58
Autor: Andrzej Adam Filip
" kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> pisze:
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
To o ile spadnie WIG20 po wypowidzimisi Nałęcza?

FW20 nie przekroczy 2528. A gdyby, to odwróć. Czy odpowiedziałem na
twoje pytanie?

Na poziomie człowieka "mało lotnego" odpowiedziałeś na piątkę.
Nie aspirujesz do wyĹźszych poziomĂłw, nieprawdaĹź?

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Na Amerykanów zawsze można liczyć, że jak już wyczerpią wszystkie złe

Data: 2010-04-22 07:59:21
Autor: kc
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
Na poziomie człowieka "mało lotnego" odpowiedziałeś na piątkę.
Nie aspirujesz do wyĹźszych poziomĂłw, nieprawdaĹź?

W tej samej skali powyższe zdanie to szóstka, czyż nie? (widzisz uczę się retoryki)

kc

Data: 2010-04-22 08:18:26
Autor: kc
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):  > Na poziomie człowieka "mało lotnego" odpowiedziałeś na piątkę.
> Nie aspirujesz do wyĹźszych poziomĂłw, nieprawdaĹź?

PS. Ja cię nie obraziłem, raz nawet przeprosiłem. Zachowaj się. Dam ci jeszcze jedno clue. Kup 2525, 2522 znowu odróć.

I zachowój się publiczne na przyszłość

kc

Data: 2010-04-22 19:01:52
Autor: SlawcioD
Widmo
maniana pisze:
Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jak tym ubeckim śmieciom przeszkadza uczciwe państwo...

ubeckie smiecie zmienily sie miejscami z pisuarem

już się w ogóle nie
kryją kim są. Strach, że Polacy się przebudzili i ich dni mogą być
policzone
widać w ich oczach.
Niewątpliwie walczą o życie, bo to co zrobili, to była zbrodnia.

*
Przejęcie obowiązków Prezydenta dokonało się z rażącym naruszeniem
przepisów
Konstytucji. Biorąc pod uwagę całokształt okoliczności wydarzeń z
tragicznego 10 kwietnia 2010, uzasadnionym jest podejrzenie, iż doszło w
Polsce do faktycznego zamachu stanu z uzurpacją władzy Prezydenta przez
Marszałka Sejmu RP.

razace naruszenie bylo by wtedy gdyby okazalo sie ze prezydent
przezyl... ew zmartwychwstal...

Marszałek Sejmu RP, Bronisław Komorowski przejął obowiązki Prezydenta na
mocy art. 131 pkt. 2 Konstytucji, który enumeratywnie wylicza przypadki
objęcia przez Marszałka Sejmu obowiązków Prezydenta. Należą do nich:

1) śmierć Prezydenta Rzeczypospolitej,
2) zrzeczenie się urzędu przez Prezydenta Rzeczypospolitej,
3) stwierdzenie nieważności wyboru Prezydenta Rzeczypospolitej lub innych
przyczyn nieobjęcia urzędu po wyborze,
4) uznanie przez Zgromadzenie Narodowe trwałej niezdolności Prezydenta
Rzeczypospolitej do sprawowania urzędu ze względu na stan zdrowia, uchwałą
podjętą większością co najmniej 2/3 głosów ustawowej liczby członków
Zgromadzenia Narodowego,
5) złożenie Prezydenta Rzeczypospolitej z urzędu orzeczeniem Trybunału
Stanu.

Przejęcie obowiązków przez Marszałka Sejmu zostało ogłoszone publicznie dn.
10 kwietnia 2010 około południa. Pierwsze czynności faktyczne dokonane na
mocy upoważnień od Marszałka Sejmu pełniącego obowiązki Prezydenta RP
(m.in.
ogłoszenie żałoby narodowe) zostały wykonane przed godziną 14.

W czasie, w którym Marszałek Sejmu Bronisław Komorowski formalnie i
faktycznie przejmował obowiązki Prezydenta RP na mocy art. 131 pkt. 2
Konstytucji RP nie nastąpiło jeszcze formalne stwierdzenie zgonu Prezydenta
Rzeczypospolitej, Jego Ekscelencji Lecha Kaczyńskiego.

z niego taka ekselencja jak ze mnie hrabia... bohater co by nawet gola
dupa jeza nie zabil...

Zarówno z litery,
jak
i z ducha prawa (panował wtedy jeszcze ogromny chaos informacyjny i
pojawiały się sprzeczne informacje o osobach, które mogły przeżyć
katastrofę
lotniczą w Smoleńsku) Pan Prezydent Kaczyński był w tych godzinach osobą
zaginioną.

o 14 byl juz uznany za martwego...

Przejmowanie obowiązków Prezydenta przez Marszałka Sejmu w przypadku
czasowej niemożliwości sprawowania urzędu (a za taki przypadek wobec
zamkniętego katalogu przyczyn z art. 131 pkt.2 należy uznać zaginięcie
Prezydenta) reguluje art. 131 pkt. 1 Konstytucji RP. Przytaczam brzmienie
tegoż artykułu, zd. 2 i następne: "Gdy Prezydent Rzeczypospolitej nie
jest w
stanie zawiadomić Marszałka Sejmu o niemożności sprawowania urzędu, wówczas
o stwierdzeniu przeszkody w sprawowaniu urzędu przez Prezydenta
Rzeczypospolitej rozstrzyga Trybunał Konstytucyjny na wniosek Marszałka
Sejmu. W razie uznania przejściowej niemożności sprawowania urzędu przez
Prezydenta Rzeczypospolitej Trybunał Konstytucyjny powierza Marszałkowi
Sejmu tymczasowe wykonywanie obowiązków Prezydenta Rzeczypospolitej"

Należy przy tym nadmienić, że nie miała miejsca okoliczność z art. 30
par. 1
Kodeksu Cywilnego, gdzie jest uregulowana możliwość uznania za zmarłego
uczestnika m.in. podróży powietrznej. Przytoczony przepis wymaga bowiem
upływu 6 miesięcy od daty katastrofy.

jasne... i na 6 miesiecy sparalizowac Panstwo. coz za patryiotyzm...

Pierwsze informacje o zidentyfikowaniu ciała Pana Prezydenta Lecha
Kaczyńskiego pojawiły się dopiero w sobotę wieczorem.

g... prawda - to ze nikt nie przezyl bylo wiadomo przed godzina 12...

Reasumując, przejęcie obowiązków Prezydenta dokonało się z rażącym
naruszeniem przepisów Konstytucji, stanowiąc delikt konstytucyjny. Biorąc
pod uwagę całokształt okoliczności wydarzeń z tragicznego 10 kwietnia 2010,
uzasadnionym jest podejrzenie, iż doszło w Polsce do faktycznego zamachu
stanu z uzurpacją władzy Prezydenta przez Marszałka Sejmu RP.

Krzysztof Skalski
www.niezalezna.pl

a moze MS RP strzelal do tego samolotu?

ale niektorzy maja nasrane pod kopula...

pozdrawiam
SlawcioD

ps. Ludzie! MYŚLCIE! Myslenie naprawde nie boli... wiem z autopsji;)

Data: 2010-04-23 01:28:26
Autor: SlawcioD
Widmo
maniana pisze:
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/33267

ciekawe komentarze, poczytajcie.

Polska rządzą obecnie mordercy nie ma wątpliwości.
nie dziwi was, że nie ma jeszcze komisji śledczej? jak zatrzeliła się
łapówkara blida, bo bała się więzienia, to powołano komisję śledczą!
Tu zginęło 100 najważniejszych osób w państwie, a żydowsko-ubeckie media
nawet nie wspominają o komisji...
Czy to jeszcze Polska?

PS. Oglądajcie dzisiaj o 22:50 program Janka Pospieszalskiego - Warto
rozmawiać - myślałem, że go morderca tusk usunął z TVP, bo zdjęli go z
anteny gdy wspomniał w pamiętnym programie z Andrzejem Gwiazdą o
możliwym zamachu.

i jak tam emisja programu ;>?

pozdrawiam
SlawcioD