Widoczność rowerzysty

Data: 2020-09-14 23:04:50
Autor: przemek.jedrzejczak
Widoczność rowerzysty
-- Nie przychodzi mi nic do głowy poza wł±czaniem tylnej lampki. Jak jest wasza opinia? Nie mam samochodu i nie czuję problemu.

ale zamiast tego barwnego opisu wystarczy jedna fotka aby wyrobic sobie poglad na sprawe :-)

jedziemy od gory:
-kask (najlepiej jaskrawy neon/cyan moze byc z zintegrowanym LED)
-koszulka to samo -> jaskrawa moga byc refleksyjne pasy
-odblask przy swiatlach dziennych raczej niewiele da
-tylna lampka LED (strobo)

PS
przy niekorzystnych warunkach moze faktycznie byc problem ale duzo lampek LED ma juz czujnik swiatla (w pelnym sloncu jest wylaczona a jak wjezdzasz w zacieniony obszar zaczyna swiecic)

ostatnio widzialem kolesia w czyms takim:
https://www.youtube.com/watch?v=xVXsYq6i_ac
mistrzostwo swiata tego nieda sie niezauwazyc

Widoczność rowerzysty