Widoczność rowerzysty

Data: 2020-09-14 21:05:15
Autor: Jacek Maciejewski
Widoczność rowerzysty
Dnia Mon, 14 Sep 2020 19:15:49 +0200, borsuk napisał(a):

Jak jest wasza opinia? Nie mam samochodu i nie czuję problemu.

Przyjmij jako pewnik że rowerzysta jest ZAWSZE słabo widoczny o ile nie
wręcz niewidzialny i postępuj wg. tego założenia. Będziesz miał szansę.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-09-14 22:58:28
Autor: _Master_
Widoczność rowerzysty
Będziesz miał szansę.

Nie po to opiekuńcze państwo każe mi od lat świecić w aucie w dzień abym miał tylko "szansę"

Doktryna lewackiego zdebilnienia głosi że im ktoś słabszy tym bardziej trzeba go chronić.

Równie dobrze można się zaopiekować słabym rowerzystą. Zrobić mu dobrze i kazać świecić i to dwa razy bardziej bo jest słaszym użytkownikiem drogi ;-)

SZANSA. Ja pier...

Data: 2020-09-14 14:57:59
Autor: Ignacy
Widoczność rowerzysty
poniedziałek, 14 września 2020 o 22:58:33 UTC+2 _Master_ napisał(a):

Doktryna lewackiego zdebilnienia głosi że im ktoś słabszy tym bardziej
trzeba go chronić.
Prościej i taniej byłoby, zepchnąć dziada od razu do rowu lub na jakieś drzewo,
po co ma drogę blokować

Równie dobrze można się zaopiekować słabym rowerzystą.
i z litości popchać bałwana pod górkę, bo przecież, normalny człowiek powinien siedzieć w domu z browarem przed tv
Zrobić mu dobrze i kazać świecić i to dwa razy bardziej bo jest słabszym użytkownikiem
drogi ;-)
Aby ci normalni, w swoim miłosierdziu, moźe, nie rozjechali idioty od razu.

SZANSA. Ja pier...
Teraz dopiero zobaczyłem szansę, na rozwiązanie  tego kłopotliwego problemu. Ja pierd... Ole :)

Data: 2020-09-14 15:06:18
Autor: rmikke
Widoczność rowerzysty
On Monday, 14 September 2020 23:58:01 UTC+2, Ignacy  wrote:
> [...]

>SZANSA. Ja pier...
Teraz dopiero zobaczyłem szansę, na rozwiązanie  tego kłopotliwego problemu. Ja pierd... Ole :)

Nie karm.

Data: 2020-09-15 11:19:47
Autor: _Master_
Widoczność rowerzysty
Zluzuj majty. Co Cię tak ubodło?

Wystarczy równo traktować wszystkich użytkowników drogi.
Mają WSZYSCY świecić albo NIKT.

Ja się skłaniam ku drugiej opcji. Wtedy nie ma wymówki że jak coś nie świeci to nie istnieje i kierujący rozgląda się UWAŻNIEJ.

Bardzo proste.

Widoczność rowerzysty