Widze cie przez komorke, a moja zona w szince.

Data: 2011-02-11 17:09:08
Autor: obserwator
Widze cie przez komorke, a moja zona w szince.
Zamieszczony w Rzeczpospolitej tekst zawiera tyle ingerencji edytorskich i
cenzorskich, że nie jest już właściwie moim tekstem. Poniżej zamieszczam mój
tekst w oryginale.

Były agent CIA twierdzi, że potrzeba mu dwóch godzin, by po wylądowaniu w
Warszawie otrzymać obraz z komórki każdego polityka w Polsce.

Polak uwielbia podsłuchiwać. Uwielbia też zbierać teczki i gromadzić je w
szufladach przetwarzając je na asy wyciągane potem z rękawa. Taką mamy już
naturę. My, nasi wschodnioniemieccy sąsiedzi i Rosjanie. Tego uczył nas przez
ponad 40 lat aparat PZPR-owskiej władzy rodząc przez kilka pokolen
podczłowieka:  Homosowietikusa – kreatury niskiej częstotliwości snującej się
do dziś nad Wisłą jak wampirowaty opryszek po Bourbon Street z mrocznego hitu
Stinga.

Homosowietikus, wyposażony w ubeckie myślenie, jak niewidoczne fale gamma
przenika przez nasze społeczeństwo, nasze myślenie, postrzeganie świata,
strefę zycia politycznego i dziennikarstwo. Brak precyzyjnej regulacji prawnej
zjawiska podsłuchu jako narzędzia usłużnego społecznie i jego przydatność w
tasowaniu politycznej koterii w Polsce, sprzyja dziś grupom wyposażonym w
odpowiednie środki techniczne do dokonywania podsłuchowego fiku-psiku przy
którym Watergate wygląda jak Trabant przy Cadillacu.

Widzę cię przez komorkę

http://maxkolonkoblog.com/?p=93

Data: 2011-02-11 09:25:07
Autor: Hans Kloss
On 11 Lut, 18:09, " obserwator" <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> wrote:

http://maxkolonkoblog.com/?p=93

"Tak dziś oburzone podsłuchiwaniem rozmów przez ABW środowisko
dziennikarskie ledwie 3 lata temu nagradzało kolegów z TVN nagrodą
Grand Pressu za inscenizacje podsłuchu w pokoju hotelowym posłanki
Beger"

Lista platfosnkich skurwysyństw jest naprawdę baaardzo długa. Trzeba
chyba wyjechać na kilka lat do normalnego kraju żeby po powrocie
ocenić obiektywnie ten bezmiar gnoju, zalegający nasza scenę  medialną
i polityczną. My tutaj w kraju   jesteśmy już częściowo znieczuleni.
J-23

Data: 2011-02-11 20:14:38
Autor: Polok_prawdziwy
 obserwator wrote:

Polak uwielbia podsłuchiwać. Uwielbia też zbierać teczki i gromadzić je w
szufladach przetwarzając je na asy wyciągane potem z rękawa.

Nie Polok, ino PSYKRUTKO POKRAKA, cimniawy ŁOBSRYWATOżE...!!!

Data: 2011-02-11 20:54:15
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij3qfk$ojl$1inews.gazeta.pl...
[...]

[...]
którym Watergate wygląda jak Trabant przy Cadillacu.

Widzę cię przez komorkę

http://maxkolonkoblog.com/?p=93

O Maksiu też się posypał psychiczne ;) A żeby Was dobić, to Wam powiem, że szyfr A5 stosowany w telefonach komórkowych został złamany jakiś rok temu i da się przechwytywać każdą rozmowę "z powietrza" sprzętem, który w chinach czy indiach kosztuje kilka tysięcy euro. Technologia przecieka w dół i lada moment pokażą się rozwiązania amatorskie, pozwalające robić to w domowych warunkach. Ale będzie jazda ;))))

Zennon

Data: 2011-02-11 21:02:38
Autor: Polok_prawdziwy
Eulalia Browarek wrote:

[...]

Zwiedzom troseckem łopuźniony jeześ...

- takie masynerie dostanies teroski za poremdziesiont jełrokuw...

Ps - "c't" to cytadło siem nazywo - w jednym z łostatnich numeruw syćko naten temot wnim znojdzies...

Data: 2011-02-11 21:31:24
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:qegg28-7jh.ln1server.linuxfan.de...
Eulalia Browarek wrote:

[...]

Wiem. Pokazali, że można to zrobić przy pomocy czterech starych telefonów, ale precyzyjny opis jak to zrobić, chyba jeszcze nie wyciekł. A jeśli wyciekł, to jestem zainteresowany ;)

Zennon

Data: 2011-02-11 21:46:17
Autor: Tomy M.
W dniu 2011-02-11 20:54, Eulalia Browarek pisze:

[...]

Został złamany już 3-4 lata temu, ale wtedy wymagał kilku tygodni
pracy bardzo mocnego komputera na rozszyfrowanie kilku minutowej rozmowy. (oprogramowanie do przetwarzania rozproszonego nie ma
i nie było w tym temacie).

Co Ty jednak wiesz o podsłuchiwaniu GSM :-)

.... transmisje nagrywa się CAŁY CZAS, nawet gdy nie można tego
złamać. Gdy pojawia się możliwość to cały materiał się deszyfruje.
Masz wtedy odszyfrowane zapisy np. sprzed roku ... ale to przecież
też może być ciekawe :-)

Dzieciarnia już to robi bez problemu. Nie takie zresztą numery
się robiło ... sam mam swojego SIM'a sklonowanego kilka razy :-)

Tomy M.

Data: 2011-02-11 21:58:56
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4d55a01c$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poraziłeś mnie konkretnością swojej wiedzy. Ktoś, gdzieś. coś robi...

Zennon

Widze cie przez komorke, a moja zona w szince.