Widzę pozytywną zmianę na grupie...

Data: 2011-01-23 19:29:15
Autor: MH
Widzę pozytywną zmianę na grupie...
Od pewnego czasu pomimo różnic w poglądach , co zresztą jest normalne , spory
przybrały zdecydowanie bardziej cywilizowaną formę. Taaak , wiem , do Wersalu
to jeszcze daleka droga , niemniej zdecydowanie zmniejszyło się natężenie
powszechnego wyzywania się od różnego rodzaju Pań i części ciała.

MH

Data: 2011-01-23 11:35:04
Autor: Tzva Adonai
Widzę pozytywną zmianę na grupie...
MH napisał(a):

Od pewnego czasu pomimo r�nic w pogl�dach , co zreszt� jest normalne , spory
przybra�y zdecydowanie bardziej cywilizowan� form�.

Nie pierdol głupi chuju....

Data: 2011-01-23 20:03:08
Autor: MH
Widzę pozytywną zmianę na grupie...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
MH napisa=B3(a):

> Od pewnego czasu pomimo r=EF=BF=BDnic w pogl=EF=BF=BDdach , co zreszt=EF=
=BF=BD jest normalne , spory
> przybra=EF=BF=BDy zdecydowanie bardziej cywilizowan=EF=BF=BD form=EF=BF=
=BD.

Nie pierdol g=B3upi chuju....

ROTFL...

MH

Data: 2011-01-23 20:35:15
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-23 20:29,  MH pisze:
[...]

Antenke masz w koszu? ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 20:06:10
Autor: MH
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-23 20:29,  MH pisze:
> Od pewnego czasu pomimo róşnic w poglÄ&#65533;dach , co zresztÄ&#65533; jest normalne , s
pory
> przybraĹ&#65533;y zdecydowanie bardziej cywilizowanÄ&#65533; formÄ&#65533;. Taaak , wiem , do Wers
alu
> to jeszcze daleka droga , niemniej zdecydowanie zmniejszyĹ&#65533;o siÄ&#65533; natÄ&#65533;Ĺźenie
> powszechnego wyzywania siÄ&#65533; od róşnego rodzaju PaĹ&#65533; i czÄ&#65533;Ĺ&#65533;ci ciaĹ&#65533;a.

Antenke masz w koszu? ;)

=========

No fakt , wyjątkowo subtelna kobieta...

MH

Data: 2011-01-24 09:18:54
Autor: Neko
Widzę pozytywną zmianę na grupie...
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

No fakt , wyjątkowo subtelna kobieta...

Mam watpliwosci czy to jest kobieta...

To raczej niespelnione alter-ego Panslavisty

Data: 2011-01-23 20:52:56
Autor: zinek

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihhvia$dh8$1inews.gazeta.pl...
Od pewnego czasu pomimo różnic w poglądach , co zresztą jest normalne , spory
przybrały zdecydowanie bardziej cywilizowaną formę. Taaak , wiem , do Wersalu
to jeszcze daleka droga ,

Ze zacytuja klasyka - "wersalu to na tej grupie juz nie bedzie" ;)

Data: 2011-01-24 00:50:22
Autor: Antenka
On 23 Sty, 20:29, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Ty, eMHamku, Polak_Fałszywy, ciota- Kupa-kupecki, cycki-picki, ciota-
GrześZ., lala-lorn, zbok-tzvelek-kurdupelek i insze ćmoki jesteście
cholernie subtelni. Jedziecie gnojówką na km. :-P

Antenka

P.s. "Bo z chamstwem, trzeba po chamsku" - złota myśl mojej
nieodżałowanej pani od j.polskiego!  Jestem jej wierną wyznawczynią, a
było to kobieta delikatna, krucha jak mimoza. Bardziej subtelnej nie
spotkałam w swoim życiu.

Oddaję każdemu tylko  to, co mu się należy :-P

Data: 2011-01-24 13:31:45
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:cd211b5e-636c-4950-867e-fc5469232d2bp38g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Trzeba byc wyjatkowa  piso i rydzykolubna antenka aby wypisywac takie klamstwa !!.
Tobie w zakresie chamstywa malo kto dorownuje na tej grupie a ja przy Tobie , to juz niemal swiety  jestem .
W zasadzie nie dziwie sie Twojemu zdaniu , wszak chowana jestes na Rydzyku . Ten mistrz klamstwa , manipulacji i obludy czego jak czego ale tych " wartosci " nauczyc potrafi jak nikt .
Jestes coraz obrzydliwsza i wredniejsza , coraz klamliwsza i glupsza , coraz bardziej cyniczna i chamowata .

cyc

cyc

Widzę pozytywną zmianę na grupie...