[piątkowo] Widzę widzę!!

Data: 2012-06-29 17:48:56
Autor: chochlik_drukarski
[piątkowo] Widzę widzę!!
DoQ wrote:
Witam,

http://youtu.be/U336Q4xeTd0
Kobiety są ponoć najlepsze i opanowane za kółkiem...

Miałem dzisiaj coś podobnego. Gość z przodu w ostatniej chwili zmienia
pas a tu na samym środku autostrady zepsute auto.

Data: 2012-06-29 16:06:54
Autor: to
[piątkowo] Widzę widzę!!
begin chochlik_drukarski
Mia³em dzisiaj coœ podobnego. GoœÌ z przodu w ostatniej chwili zmienia
pas a tu na samym Âśrodku autostrady zepsute auto.

Ja tak miałem jak byłem młody i głupi. Wyskoczyłem zza ciężarówki na prawy pas z prędkością ok. 150 km/h, a tam stoi auto na awaryjnych (ciężarówka zasłaniała). Ale spokojnie ogarnąłem sytuację, bo nawet zaraz po zrobieniu prawka byłem mistrzem kierownicy. :>

Data: 2012-06-29 21:32:16
Autor: marcin
[piÂątkowo] WidzĂŞ widzĂŞ!!
Ja tak miałem jak byłem młody i głupi.