Widze, ze...

Data: 2011-01-16 11:19:10
Autor: DJ MC Donald Musk
Widze, ze...
sovieckie kurwy, a ich imiona znamy, mocno tu mieszaly jak mnie nie
bylo...

Data: 2011-01-16 11:26:37
Autor: DJ MC Donald Musk
Widze, ze...
On 16 Sty, 20:19, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
sovieckie kurwy, a ich imiona znamy, mocno tu mieszaly jak mnie nie
bylo...

a ile tego KGBoskiego bydla na liscie! Szok!

Data: 2011-01-16 20:32:02
Autor: Lorn
Widze, ze...
W dniu 2011-01-16 20:26, DJ MC Donald Musk pisze:
On 16 Sty, 20:19, DJ MC Donald Musk<irat...@gmail.com>  wrote:
sovieckie kurwy, a ich imiona znamy, mocno tu mieszaly jak mnie nie
bylo...

a ile tego KGBoskiego bydla na liscie! Szok!

W PiS`ie teĹź ich cała rzesza tzn. byłych PZPR`owcĂłw  :)

Data: 2011-01-16 11:39:39
Autor: DJ MC Donald Musk
Widze, ze...
On 16 Sty, 20:32, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> a ile tego KGBoskiego bydla na liscie! Szok!

W PiS`ie też ich cała rzesza tzn. byłych PZPR`owców  :)

Byc moze, dlatego nie naleze do PiS..i zadnej partii....
Ale i tak w PiSie chyba najmniej agentury..

Data: 2011-01-16 12:15:59
Autor: robertbig
Widze, ze...
On 16 Sty, 20:39, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:

Ale i tak w PiSie
chyba najmniej agentury..

Chyba ,to sie pchła na jajach...
A PISowi dokładniej sie przyjrzyj,,,

Data: 2011-01-16 21:26:06
Autor: wasabi
Widze, ze...
W dniu 16.01.2011 20:39, DJ MC Donald Musk pisze:
On 16 Sty, 20:32, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:
Byc moze, dlatego nie naleze do PiS..i zadnej partii....
Ale i tak w PiSie chyba najmniej agentury..

tego co skazywał opozycje to PiS nawet wiceministrem zrobił

Data: 2011-01-17 16:47:26
Autor: u2
Widze, ze...
W dniu 2011-01-16 20:39, DJ MC Donald Musk pisze:
Byc moze, dlatego nie naleze do PiS..i zadnej partii....
Ale i tak w PiSie chyba najmniej agentury..

Jest agentura ale narodowa swojska, żydowska :)

Data: 2011-01-16 14:24:10
Autor: robertbig
Widze, ze...
On 16 Sty, 20:19, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
sovieckie kurwy, a ich imiona znamy, mocno tu mieszaly jak mnie nie
bylo...

Gdzie byłes ?
Po srebrniki w izraelu ?

Data: 2011-01-17 09:03:13
Autor: jedrus
Widze, ze...
W dniu 2011-01-16 20:19, DJ MC Donald Musk pisze:
sovieckie kurwy, a ich imiona znamy, mocno tu mieszaly jak mnie nie
bylo...

Oooo, widze ze Tworki przepustki wystawiaja.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Widze, ze...