Widzew - Ruch

Data: 2012-03-31 14:54:30
Autor: Mane
Widzew - Ruch
Niedawno niektórzy dziennikarze drwili z murawy w Wejherowie, ale w Łodzi to nie wiem kto dopuścił boisko do rozgrywek.

Data: 2012-03-31 15:32:09
Autor: grzeda
Widzew - Ruch
To co? Ruch na mistrza? Patrzac w terminarz postawilbym na Niebieskich.

pozdr
PG

Data: 2012-03-31 15:38:09
Autor: yamma
Widzew - Ruch
grzeda wrote:
To co? Ruch na mistrza? Patrzac w terminarz postawilbym na
Niebieskich.

Jeszcze bym się wstrzymał. Stefański wczoraj tak się rozpędził, że Legia w następnym meczu pewnie wystąpi ultraofensywnie.
yamma

Data: 2012-03-31 16:34:33
Autor: Mane
Widzew - Ruch
W dniu 2012-03-31 15:38, yamma pisze:

Jeszcze bym się wstrzymał. Stefański wczoraj tak się rozpędził, że Legia
w następnym meczu pewnie wystąpi ultraofensywnie.

Czyli Skorża wystawi 3 emerytów?

Data: 2012-03-31 18:21:01
Autor: yamma
Widzew - Ruch
Mane wrote:
W dniu 2012-03-31 15:38, yamma pisze:

Jeszcze bym się wstrzymał. Stefański wczoraj tak się rozpędził, że
Legia w następnym meczu pewnie wystąpi ultraofensywnie.

Czyli Skorża wystawi 3 emerytów?

Nie mam pojęcia kogo wystawi ale ma niezłą zagwozdkę, którą zresztą sam debilnie sprowokował wpuszczając zagrożonego Rzeźniczaka za Novo. Wypadli mu 2 prawi obrońcy i 1 defensywny pomocnik. Jedyne wyjście, to wystawić ultraofensywny skład i zamknąć Ruch na swojej połowie. Ale znając Maciusia wcale się nie zdziwię jak wykombinuje jakiegoś taktycznego potworka z pozostałych obrońców. Ja na szczęście nie będę tego ogladał, bo wyjeżdżam na święta.
yamma

Data: 2012-03-31 21:25:17
Autor: Mane
Widzew - Ruch
W dniu 2012-03-31 18:21, yamma pisze:

> [...]
> Wypadli mu 2 prawi obrońcy i 1 defensywny pomocnik. Jedyne wyjście, to
> wystawić ultraofensywny skład i zamknąć Ruch na swojej połowie.

Ale się rozmarzyłeś :)
Zamknąć Ruch, ale chyba nie emerytami w stylo Novo, Luboja, czy Blanco.

Data: 2012-03-31 19:47:11
Autor: grzeda
Widzew - Ruch
grzeda wrote:
To co? Ruch na mistrza? Patrzac w terminarz postawilbym na
Niebieskich.

Jeszcze bym się wstrzymał. Stefański wczoraj tak się rozpędził,

Znaczy, ze ktorys wylecial niezasluzenie?

pozdr
PG

Data: 2012-03-31 20:26:13
Autor: Cavallino
Widzew - Ruch

grzeda wrote:
To co? Ruch na mistrza? Patrzac w terminarz postawilbym na
Niebieskich.

Jeszcze bym się wstrzymał. Stefański wczoraj tak się rozpędził,

Znaczy, ze ktorys wylecial niezasluzenie?

A nie?
Połowy kartek w tym meczu być nie powinno, w przypadku ostatniej kartki Jędrzejczyka, to się nawet prędzej nadawało do kategorii "brak faulu" niż " żółta kartka".
Jedyne co można mu przyznać na plus, to że był konsekwentny, raz ustalił próg bólu i się go trzymał, więc trzeba było myśleć przy wejściach.
Nawet Skorża to przyznał.

Data: 2012-03-31 20:46:54
Autor: yamma
Widzew - Ruch
grzeda wrote:
To co? Ruch na mistrza? Patrzac w terminarz postawilbym na
Niebieskich.

Jeszcze bym się wstrzymał. Stefański wczoraj tak się rozpędził,

Znaczy, ze ktorys wylecial niezasluzenie?

Jędrzejczyk. To nie był faul (ten drugi) na kartkę. Nie wiem też za co dostał pierwszą kartkę Gol.
yamma

Data: 2012-04-01 01:40:02
Autor: Pawe W.
Widzew - Ruch

Znaczy, ze ktorys wylecial niezasluzenie?

pozdr
PG

Wedug kryteriw sdziowania w tym meczu to zasuenie. Ale co to za
sdziowanie :(

p.

Widzew - Ruch