Widzew Wisła (21.08.10)

Data: 2010-08-21 17:52:49
Autor: Przemek Budzyński
Widzew Wisła (21.08.10)
cięzko wywalczone trzy punkty, widać, że jeszcze daleko do dobrej drużyny....

Przyanjmniej zaangażowanie było większe, co zresztą zaowocowało i kartkami, i
obnażeniem kiepskiego przygotowania fizycznego...co ten Kasperczak robił w
okresie przygotowawczym, muchy łapał?

Nieźle pokazał się Wilk,  coś pokazał Paljić, nienajgorzej zagrał Małecki i
wreszcie w miarę-w miarę Bunoza. --

Data: 2010-08-21 21:00:46
Autor: Danpe
Widzew Wisła (21.08.10)
On Sat, 21 Aug 2010 17:52:49 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński"
<bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

co ten Kasperczak robił w
okresie przygotowawczym, muchy łapał?

Sadzac po becku jaki pokazal w meczu z Azerami  to obracal boczek ;)

Nieźle pokazał się Wilk,  coś pokazał Paljić, nienajgorzej zagrał Małecki i
wreszcie w miarę-w miarę Bunoza.

Marcelo czy Cleber tez nie od razu grali porzadnie, dajmy mu szanse
niech sie wyrobi.
Irytuja mnie czerwone kartki, to juz druga w tym sezonie glupia
czerwona kartka wliczajac puchary. Tym razem sie jednak upieklo.

Zupelnie nie przekonal mnie natomiast Rios.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-21 19:35:35
Autor: Przemek Budzyński
Widzew Wisła (21.08.10)
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Zupelnie nie przekonal mnie natomiast Rios.

ale to od jego odbioru zaczęła się bramkowa akcja. --

Data: 2010-08-22 06:03:00
Autor: Danpe
Widzew Wisła (21.08.10)
On Sat, 21 Aug 2010 19:35:35 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński"
<bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Zupelnie nie przekonal mnie natomiast Rios.

ale to od jego odbioru zaczęła się bramkowa akcja.

to fakt bezsporny, jednak ja patrzylem przez pryzmat calego meczu. Oczywiscie nie skreslam nikogo po tych 2-3 meczach, mielismy juz w
historii dobrych graczy,ktorzy po kilku miesiacach dopiero zaczynali
grac.
Mielismy i nadal mamy (Lobodzinski) takich, co nigdy nie zaskoczyli,
tych bylo najwiecej :D --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-21 23:05:33
Autor: Cavallino
Widzew Wisła (21.08.10)
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4p3ph$bk9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Razem z Zielińskim musieli gdzieś balować, nie ma bata.
Heniu nie był przypadkiem na Mundialu?

Data: 2010-08-22 12:19:14
Autor: Cavallino
Widzew Wisła (21.08.10)
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Nieźle pokazał się Wilk,  coś pokazał Paljić, nienajgorzej zagrał Małecki i
wreszcie w miarę-w miarę Bunoza.

Mi najbardziej utkwiło w pamięcie zachowanie Żurawia.
Widać że fizycznie niewiele może dać drużynie (może jeszcze), ale motywuje ich lepiej niż niejede trener.
Do bramkarza prawie z pazurami wyskoczył, jak temu nie chciało się do piłki ruszyć dupska, przez co Wisła mało nie straciła bramki w końcówce.
W połączeniu z wywiadem po ostatnim meczu - wygląda tak jakby tylko jemu zależało (no może jeszcze Sobolowi).
BTW: dlaczego nie grał Sobol?

Data: 2010-08-23 22:32:07
Autor: Koriat
Widzew Wisła (21.08.10)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4qtis$m7n$1news.onet.pl...
[...]

Bo Jirsak wjechał w niego na treningu.

Data: 2010-08-23 22:40:09
Autor: Cavallino
Widzew Wisła (21.08.10)
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

BTW: dlaczego nie grał Sobol?
Bo Jirsak wjechał w niego na treningu.

Czyli Jirsak nadal robi dla Wisły tylko szkody? ;-)
Nie można by z nim kontraktu rozwiązać?
Pal licho utopioną kasę, nic i tak z gościa już nie będzie.
Tak jak z Radovica.

Data: 2010-08-24 21:11:19
Autor: Koriat
Widzew Wisła (21.08.10)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4umb3$ftt$1news.onet.pl...
[...]

Ja osobiście też nie wiążę już z nim nadziei. Ale zastanawiające jest jak dużo kibiców Wisły wciąż widzi w nim potencjał i uważa, że trener nie dał mu szansy. Niewątpliwie Jirsak to sympatyczny i inteligentny facet, który nie gra ludziom na nerwach jak np. Małecki. Ale z drugiej strony klub płaci mu, a kibice oceniają go nie za to, czy jest sympatyczny, tylko za grę w piłkę. A tu niestety jest daleko od ok. Fakt, że ciąży na nim to, że przyszedł za duże pieniądze jak na polskie warunki. Gdyby to był wolny transfer to nie byłoby problemu. Ale osobiście pamiętam jak Jirsak sam twierdził, że nie jest tyle wart. Wszyscy myśleli, że się chłopak kryguje, a on po prostu był szczery aż do bólu :). W każdym razie, będzie teraz trenował Wisłę czwarty trener w ostatnim okresie, więc nikt - także Jirsak nie może powiedzieć, że nie miał szansy przekonać trenerów do siebie.
pozdrawiam
Koriat

Widzew Wisła (21.08.10)