Widzew Wisła (21.08.10)

Data: 2010-08-21 21:00:46
Autor: Danpe
Widzew Wisła (21.08.10)
On Sat, 21 Aug 2010 17:52:49 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński"
<bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

co ten Kasperczak robił w
okresie przygotowawczym, muchy łapał?

Sadzac po becku jaki pokazal w meczu z Azerami  to obracal boczek ;)

Nieźle pokazał się Wilk,  coś pokazał Paljić, nienajgorzej zagrał Małecki i
wreszcie w miarę-w miarę Bunoza.

Marcelo czy Cleber tez nie od razu grali porzadnie, dajmy mu szanse
niech sie wyrobi.
Irytuja mnie czerwone kartki, to juz druga w tym sezonie glupia
czerwona kartka wliczajac puchary. Tym razem sie jednak upieklo.

Zupelnie nie przekonal mnie natomiast Rios.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-21 19:35:35
Autor: Przemek Budzyński
Widzew Wisła (21.08.10)
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Zupelnie nie przekonal mnie natomiast Rios.

ale to od jego odbioru zaczęła się bramkowa akcja. --

Data: 2010-08-22 06:03:00
Autor: Danpe
Widzew Wisła (21.08.10)
On Sat, 21 Aug 2010 19:35:35 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński"
<bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Zupelnie nie przekonal mnie natomiast Rios.

ale to od jego odbioru zaczęła się bramkowa akcja.

to fakt bezsporny, jednak ja patrzylem przez pryzmat calego meczu. Oczywiscie nie skreslam nikogo po tych 2-3 meczach, mielismy juz w
historii dobrych graczy,ktorzy po kilku miesiacach dopiero zaczynali
grac.
Mielismy i nadal mamy (Lobodzinski) takich, co nigdy nie zaskoczyli,
tych bylo najwiecej :D --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Widzew Wisła (21.08.10)