Widzew (raczej) ponownie zdegradowany

Data: 2009-06-10 10:37:34
Autor: DysoN
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany
http://www.sport.pl/pilka/1,95642,6707635,Sad_Najwyzszy__Skargi_Korony_i_Zaglebia_oddalone_.html

Sąd Najwyższy w Warszawie oddalił w środę skargi kasacyjne Kolportera Korony Kielce i Zagłębia Lubin od orzeczeń wydanych przez Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu przy PKOl, dotyczących ich udziału w piłkarskiej aferze korupcyjnej. Z kolei skarga PZPN dotycząca Widzewa Łódź została uznana. Sąd Najwyższy uchylił orzeczenie Trybunału Arbitrażowego i skierował sprawę do ponownego rozpatrzenia

Tak wiec sprawiedliwosci mam nadzieje stanie sie zadosc i PZPN zdegraduje znow Widzew do 1 ligi. W zeszlym roku juz mieli leciec od razu do drugiej ale widac ze kara im sie rozlozyla na raty...
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-06-10 11:28:31
Autor: gasper
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany
mówiłem, że jeszcze Górnik sie uratuje ;)

Data: 2009-06-10 11:39:37
Autor: DysoN
gasper pisze:
mówiłem, że jeszcze Górnik sie uratuje ;)

Ja nie widze mozliwosci aby to wplynelo na pozycje KSG. Burdel natomiast bedzie znowu, taka tradycja nasza od 2 sezonow. SN oddalil wyrok Trybunalu Arbitrazowego, tym samym uchylil jego decyzje o wstrzymaniu degradacji. Przekazal sprawe do ponownego rozpatrzenia do TA a ja nie wyobrazam sobie sytuacji aby TA podjal ponownie te sama decyzje w swietle wyroku SN. Zatem Widzew spada, tylko pytanie gdzie.
Bo jak PZPN uzna ze sezon 08/09 sie zakonczyl to Widzew awansowal do ekstraklasy a nastepnie zostanie ponownie do 1 ligi zdegradowany. Nie wydaje mi sie ze pozwola Widzewowi grac caly sezon w ekstraklasie a potem i tak ich umiescic na ostatnim spadkowym miejscu. Widzew by o nic nie gral przez rok. Jesli PZPN zdecyduje ze sezon 08/09 sie nie skonczyl to Widzew chyba moze nawet w 2 lidze zagrac...

Najciekawsze to kto bedzie gral baraze? A moze nie bedzie? Awans ZL i Korony bez barazy, Widzew zostaje w 1 lidze, Cracovia w ekstraklasie.
Czy tez moze awans ZL i Korony a Cracovia gra baraz z Podbeskidziem?
I zeby jeszcze bylo ciekawiej, kiedy zapadna ostateczne decyzje? Jesli po barazu to jeszcze wiekszy burdel bedzie :)

Data: 2009-06-10 12:04:05
Autor: Mane
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany
Najwyzej liga ruszy we wrzesniu :)

Data: 2009-06-10 12:09:05
Autor: Sebcio
On Wed, 10 Jun 2009 12:04:05 +0200, Mane <mane1979@gazeta.pl> wrote:

Najwyzej liga ruszy we wrzesniu :)
Ale jakie zespoly w  niej zagraja, i czy to sie w trakcie nie
zmieni???

Data: 2009-06-10 12:05:11
Autor: Sebcio
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany
On Wed, 10 Jun 2009 11:39:37 +0200, DysoN <bombardowac@arabow.pl>
wrote:

gasper pisze:
[...]

Kurcze, ta pilka to skomplikowany sport

Data: 2009-06-10 13:18:24
Autor: gasper
Użytkownik "DysoN" <bombardowac@arabow.pl> napisał w wiadomości news:h0ntve$78m$1news.interia.pl...
gasper pisze:
mówiłem, że jeszcze Górnik sie uratuje ;)

Ja nie widze mozliwosci aby to wplynelo na pozycje KSG.

Ty to mało kogo obchodzisz ;) ważne co widzą inni ;)

Jeszcze wspomnisz moje słowa

Pozdrawiam

Data: 2009-06-10 13:24:56
Autor: AJK
10-06-2009  o godz. 11:39 DysoN napisał:

Najciekawsze to kto bedzie gral baraze? A moze nie bedzie? Awans ZL i Korony bez barazy, Widzew zostaje w 1 lidze, Cracovia w ekstraklasie.
Czy tez moze awans ZL i Korony a Cracovia gra baraz z Podbeskidziem?

Teoretycznie powinno odbyć się to drugie. Ale przecież w dwa dni tego nie
rozstrzygną - Trybunał pracuje jak żółw, potem jeszcze PZPN musi jego
decyzje uwzględnić w planowaniu... A wszystko zależy od werdyktu w
sprawie Widzewa. Więc pewnie Cracovia zagra jednak z Koroną, a potem PZPN będzie się to
starał przyklepać możliwie najmniej boleśnie czyli zgodnie z wynikiem
barażu. Jeśli werdykt będzie korzystny dla Widzewa - wszystko jest jasne,
a jeśli niekorzystny - uzna się fakty za dokonane i bezbarażowo
dokooptuje się Podbeskidzie.

Znowu będzie totolotek z codziennym wchodzeniem, spadaniem, awansem
degradacją... Ciekawe, czy od ponownego werdyktu Trybunału Arbitrażowewgo
będzie się można jeszcze odwołać? Bo jeśli tak... :-)
No i jeszcze jedno - jeśli jakimś cudem ŁKS-owi udałoby się cofnąć
decyzję o nieprzyznaniu licencji, w barażach powinna grać przecież Arka.

Dużo coli, dużo czipsów i bardzo wygodny fotel będzie potrzebny :-)

--
AJK

Data: 2009-06-10 15:16:19
Autor: tees
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1mb9mk3lnk6lp$.dlgajk.cija...
Jeśli werdykt będzie korzystny dla Widzewa - wszystko jest jasne,
a jeśli niekorzystny - uzna się fakty za dokonane i bezbarażowo
dokooptuje się Podbeskidzie.

A jeśli Korona odpadnie z Cracovią w barażach? ;) Trochę byłoby głupio żeby Korona odpadła a Podbeskidzie sobie awansowało "z palcem w ****" ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-06-10 15:21:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0obn4$olq$1news.onet.pl...
[...]

To anulują baraże, nawet te rozegrane.

Data: 2009-06-10 15:26:30
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h0oc13$pch$1news.onet.pl...
[...]

ale po roku odwoływania sie ;)

Data: 2009-06-10 15:49:03
Autor: AJK
10-06-2009  o godz. 15:16 tees napisał:

[...]

;)

Przy założeniu, że wyrok jest korzystny dla Widzewa? Wtedy jest wszystko
jasne, jakby całej afery nie było: w Ekstraklasie gra Cracovia, Korona w
I lidze.

Jeśli natomiast wyrok dla Widzewa będzie niekorzystny - wynik baraży nie
ma bezpośredniego znaczenia, awanse idą wg miejsc w tabeli czyli wchodzą
Zagłębie i Korona, Prezes w Futerku histeryzuje i straszy sądem, więc
Cracovia (która baraże - ochm, nagle odzyskały znaczenie! - przecież
wygrała) zostaje, a Podbeskidzie niech nie podskakuje, bo przyjdzie
dzielnicowy od Barei i powie: "Rozumiemy się?... Będziemy się rozumieć -
będzie dobrze. Nie będziemy się rozumieć... No. Rozumiemy się?"

--
AJK

Data: 2009-06-10 16:19:23
Autor: tees

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:xea93u33f127$.dlgajk.cija...

[...]

Czyli awansuje od ekstraklasy Korona, która przegrała baraż, ale nagle znalazła się wyżej w tabeli.  W ekstraklasie zostaje także Cracovia, która wygrała baraż z Koroną. Ta ostatnia tenże mecz decydujący o awansie co prawda przegrała, ale jak już wspominałem wcześniej - tak naprawdę to wygrała (i słusznie bo dlaczego niby w sporcie zawsze ktoś musi przegrać? To niesprawiedliwe!). A Podbeskidzie, które miało nie grać o ekstraklasę, bo było za nisko, nagle znalazło się na miejscu barażowym, z tym, że niestety baraż już był grany przez Koronę, która tego meczu grać nie powinna - ponieważ znalazła się przecież na miejscu gwarantującym grę w ekstraklasie bez jakichkolwiek meczów barażowych.
To ma sens i głęboki wymiar :)

pzdrw
tees

Data: 2009-06-10 19:13:09
Autor: AJK
10-06-2009  o godz. 16:19 tees napisał:

[...]

Oczywiście są to schematy uproszczone, pomijające warianty odwoławcze,
sytuujące "awansowawszych" i "spadwszych" w układzie współrzędnych, w
którym osią odciętych jest oś czasowa, osią rzędnych - oś ligowa, całość
wykresu awansowo-spadkowego przypomina wczesną twórczość Salvadora Dali,
a z krzaków wychodzi ubrana w łachmany Szczakowianka i łka, ona też
kiedyś była piękna i ja ci radzę, duszko, apeluj. --
AJK (Scenografia - dwa siuchy :-))

Data: 2009-06-10 14:01:15
Autor: Andrzej Bogacki
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany

mówiłem, że jeszcze Górnik sie uratuje ;)

Mysle, że nawet gdyby teraz podjeto decyzje o tym, ze Gornik gra w barazu to z Koroną moze przegrac bo w tej chwili Gornik nie ma zadnej druzyny. Piłkarze na urlopach, roztrenowani, nie wiem czy tak sobie mogą wrócic i zagrac baraz.
Choć teoretycznie powinno mi być obojętne w jaki sposób Gornik sie utrzyma to jednak nie jest. Nie o to w tym wszystkim chodzi

I tak to wszystko jest pojebane i w złym momencie zapadają decyzje. Juz sie w sumie oswoilem, ze derby w przyszłym sezonie bedą z GieKSą

Data: 2009-06-10 17:41:38
Autor: CGC
Dnia Wed, 10 Jun 2009 10:37:34 +0200, DysoN napisał(a):

Tak wiec sprawiedliwosci mam nadzieje stanie sie zadosc i PZPN zdegraduje znow Widzew do 1 ligi. W zeszlym roku juz mieli leciec od razu do drugiej ale widac ze kara im sie rozlozyla na raty...

Zaraz się okaże, że wystąpiły obiektywne trudności natury socjologiczno -
teologicznno - alkoholowo - zoologicznej więc PZPN właściwie nie ma innej
możliwości jak przywrócić Widzew do ekstraklasy z przeprosinami. Oni by
chętnie zdegradowali, ale ręce związane, pakta sóm sęrwanta, noblese
obliże, przedawnienie się przedawniło, prawnik i mama zakazują, jakże to
tak. No i prezes "coraz rzadziej słyszy hymn PZPN na stadionach". Może słuch z
wiekiem się przytępił? --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-06-10 18:06:11
Autor: Jakub Wędrowycz
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany
E tam. Po prostu Trybunał teraz musi rozpatrzeć kolejne zarzuty. Potrwa to wystarczająco długo, żeby nie zdążyli przed nowym sezonem...

"Choć uznanie przedawnienia jest raczej wykluczone, to kibice Widzewa mogą się pocieszać tym, że łódzki klub postawił przed rokiem osiem bardzo poważnych argumentów za uniewinnieniem. Został wzięty pod uwagę tylko ten dotyczący przedawnienia, gdyż był najdalej idący. Nadal pozostaje siedem pozostałych, które mogą Widzew uchronić od degradacji."

http://www.widzewiak.pl/czytaj/newsroom/13881,PKOl-Werdykt-moze-zapasc-za-trzy-tygodnie.html

Ja tu niezły burdel widzę i zamawiam dużą porcję chipsów :)

Data: 2009-06-10 11:20:14
Autor: Roberto
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany
On 10 Cze, 18:06, Jakub Wędrowycz <a_v_t_a_n_d_i_l@_g_a_z_w_y_b.p_l>
wrote:
[...]

A ja już mam to wszystko w czterech literkach i ide na ryby:)

Data: 2009-06-10 21:55:52
Autor: Sebcio
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany

wrote:
[...]

Chyba najrozsadniej byloby wstrzymac rozgrywki ligowe az do czasu
iprzatniecia tego burdelu, a moze na caly rok zawiesic wogole

Data: 2009-06-10 23:42:04
Autor: Roberto
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany
Jak kiedyś napisałem, że to nie Listkiewicz jest problemem w PZPN to
mnie ty wyśmialiście. Listek był raczej wrogiem tego betonu i to był
problem. Ukręcili najpierw Zibiego a potem Listka i mają całkowitą
władzę. Lato, człowiek z wielką szczenką to ich prezes. I teraz mamy
jaja do kwadratu. Sześć klubów z kibicami czeka na ich decyzje i nie
bardzo wie jak ma się przygotowywać do sezonu. To już zwykłe słowa nie
wystarczą. Tu trzeba czołgiem rozpędzić tych Latów, Engelów (a ja go
kiedyś popierałem...), Strejlałów i resztę tej zbieraniny!

Data: 2009-06-11 10:20:44
Autor: Sebcio
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany
On Wed, 10 Jun 2009 23:42:04 -0700 (PDT), Roberto <calder@vp.pl>
wrote:

[...]
czy Canal + nadal finansuje caly ten syf???
Jesli tak to powinni powaznie sie zastanowic

Data: 2009-06-11 10:36:10
Autor: Sebcio
wrote:

[...]
a to bym na miejscu UEFA zawiesił polskie kluby w rozgrywkach
europejskich na co najmniej rok, aż do czasu sprzątnięcia tego
burdelu.

ech, oglądnę sobie dziś Goal! i pomażę o lepszej rzeczywistości i
lepszych czasach..

Data: 2009-06-12 13:04:28
Autor: Marcin Kasperski
Widzew (raczej) ponownie zdegradowany

Proponuję przez wakacje zagrać sekwencję meczów barażowych, we wszystkich
kombinacjach Arka/Cracovia/GĂłrnik versus Korona/Podbeskidzie/Znicz.
PZPN następnie się zbierze i wybierze, który baraż był tym istotnym ;-)

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
| Marcin Kasperski   | If Staff, Scope and Schedule are all fixed,
| http://mekk.waw.pl |  managers will have no options, other than
|                    |               prayer. (Martin)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-06-12 13:58:26
Autor: Mane
Marcin Kasperski pisze:
Proponuję przez wakacje zagrać sekwencję meczów barażowych, we wszystkich
kombinacjach Arka/Cracovia/GĂłrnik versus Korona/Podbeskidzie/Znicz.
PZPN następnie się zbierze i wybierze, który baraż był tym istotnym ;-)

Dobre :) i nie bylo by problemow ze sparingami :)

Data: 2009-06-12 14:48:59
Autor: Sebcio
On Fri, 12 Jun 2009 13:58:26 +0200, Mane <mane1979@gazeta.pl> wrote:

Marcin Kasperski pisze:
Proponuję przez wakacje zagrać sekwencję meczów barażowych, we wszystkich
kombinacjach Arka/Cracovia/Górnik versus Korona/Podbeskidzie/Znicz.
PZPN następnie się zbierze i wybierze, który baraż był tym istotnym ;-)

Dobre :) i nie bylo by problemow ze sparingami :)
A ile by to bylo mozliwych do rozegrania kominacji???
A czy druzyna ktora by np. wygrala wszystkie mecze a wedlug decyzji
sadu, trybunal, czy tez bog wie czego by zostala zdegradowana, mialaby
jakie preferencje???

A drugi pomysl zeby kibice w goosowaniu SMS-owym wybrali ktore druzyny
maja byc w ekstraklasie

Data: 2009-06-12 15:15:12
Autor: Mane
Sebcio pisze:

A ile by to bylo mozliwych do rozegrania kominacji???
A czy druzyna ktora by np. wygrala wszystkie mecze a wedlug decyzji

Nie chodzi o jakas "mala lige" tylko rozegranie roznej kombinacji meczy i ostatecznie wybranie ktory mecz byl tym wlasciwym barazem .

sadu, trybunal, czy tez bog wie czego by zostala zdegradowana, mialaby
jakie preferencje???

Preferencje w czym? :D

Widzew (raczej) ponownie zdegradowany