Widzew też spada? (a raczej - nie wchodzi?)

Data: 2009-06-05 16:25:33
Autor: tees
Widzew też spada? (a raczej - nie wchodzi?)
Właśnie dostałem info od znajomego Widzewiaka, że po Łodzi rozeszła się plotka o tym, że właśnie klepnięto w sądzie degradację Widzewa (czyli udało się im odkręcić sprawę degradacji tylko na rok).
Ktoś coś może wie więcej na ten temat?

Może teraz KSG załapie się do baraży? ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-06-05 21:30:37
Autor: fantomasz
Dnia Fri, 5 Jun 2009 16:25:33 +0200, tees napisał(a):

[...]
To bzdura wymyślona przez jakiegoś sfrustrowanego gimnazjalistę na lksfans,
że jakoby usłyszał, że w tv N Klejman powiedział, że usłyszał w PZPN od
kogoś kto usłyszał, że Widzew nie wchodzi. Czekamy do 10 czerwca.

Data: 2009-06-06 00:15:15
Autor: Wiszcz
Widzew też spada? (a raczej - nie wchodzi?)
Ja slyszalem dzis co innego od kolegi, ktory rozmawial z dzialaczami Widzewa.

Sa bardzo pewni siebie i przekonani, ze PZPN ani nikt inny nic im nie zrobia...
Ciekawe skad sie bierze ta pewnosc.

Pozdrawiam,
Wiszcz
www.lksfans.pl

Data: 2009-06-06 17:37:52
Autor: ppp
Widzew te? spada? (a raczej - nie wchodzi?)
Wiszcz wrote:

[...]

I dlatego wszelkie rozważania nt wyroku SN najlepiej odłożyć do 10 czerwca.

Widzew też spada? (a raczej - nie wchodzi?)