Widzew z przytupem wraca na właściwe miejsce

Data: 2010-06-06 21:23:17
Autor: fantomasz
Widzew z przytupem wraca na właściwe miejsce
Miałem to zebrać sam, ale skoro zrobili to samo Bąbol i Derdzikowski z GW to ich zacytuję:
Widzew zdobył 77 punktów - najwięcej w historii pierwszej ligi (dawnej drugiej),
gdy rywalizowało w niej 18 drużyn. Przewaga nad drugim Górnikiem to 16 punktów, nad trzecim zespołem, czyli pierwszym, który nie wywalczył awansu, to aż 21 (Sandecja ma jeszcze zaległy mecz). Można też dodać kilka innych faktów. Drużyna Pawła Janasa wygrała najwięcej (23) i przegrała najmniej meczów (3) w sezonie,
zdobyła najwięcej (62) i straciła najmniej (17) goli (także w historii rozgrywek).
Mało? Widzew zdobył komplet punktów z drugą, trzecią, czwartą i piątą drużyną w tabeli. W ośmiu meczach z nimi zdobył aż 21 goli, a stracił ledwie pięć. Zdeklasował trzecią Sandecję Nowy Sącz, czwarty ŁKS, w sobotę do kompletu dołożył Górnikowi.

pozdr, f.

Data: 2010-06-07 18:11:47
Autor: Regius
Widzew z przytupem wraca na właściwe miejsce

w sobotę do kompletu dołożył Górnikowi.

to akurat nie jest wyczyn ;)
Jak Górnik nie wymieni 70% składu to za rok znów spadną (ten awans to cud).
Szkoda też ,że Widzew nie wpuścił kibiców gości.

Pozdrawiam

Widzew z przytupem wraca na właściwe miejsce