[WAW] Widział ktoś na pólce sklepowej SIGMĘ 1606 L przewodowa

Data: 2010-05-26 18:02:10
Autor: kml
[WAW] Widział ktoś na pólce sklepowej SIGMĘ 1606 L przewodowa

Użytkownik "Dawid 911" <911carrera@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:htja66$2i1$1inews.gazeta.pl...
Bry!

Jak w temacie, mam sobie sprawć prezent do 100 z racji odejścia z pracy :)
i musze jutro to kupić ;) nikt by i tak nie zrozumiał moich instrukcji a na
co mi książki i długopisy

Zobacz na alleprowizja bo ja swój brałem od sprzedjącego z wAw.

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

[WAW] Widział ktoś na pólce sklepowej SIGMĘ 1606 L przewodowa