Widziałam Hitlera...

Data: 2011-04-11 04:14:35
Autor: zbig
Widziałam Hitlera...
Koleżanka opowiadala, że jej mama, ponad 80-letnia staruszka ogl±dała
przemówienie Kaczyńskiego do uczestników tego ruchu im. Kaczyńskiego.
Powiedziała jej, że jest przerażona bo widziała Hitlera i jego
fanatycznych wyznawców.

Data: 2011-04-11 13:23:08
Autor: raff
Widziałam Hitlera...

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:a097c608-27fc-4b65-b280-7a7aa3173eefp13g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Ale sie wam trzesa te lewackie tylki.

A mamusia pracowala w MBP ?

R.

Data: 2011-04-11 04:39:52
Autor: zbig
Widziałam Hitlera...
On 11 Kwi, 13:23, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in messagenews:a097c608-27fc-4b65-b280-7a7aa3173eefp13g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Lewaka to sobie poszukaj w¶ród partyjnych i ideowych towarzyszy. Tam o
to nietrudno. Wszak to wasz firerek chwalił Gierka i mówił, ze
wła¶ciwie to jeste¶cie socjalistami.
Ja mam osobist± satysfakcję , że przyłożyłem rękę do tego, ze lewactwo
w tym kraju odsunięto od władzy. Trochę mnie to w stanie wojennym
kosztowało a o was jako¶ wtedy było cicho. Stali¶cie broni± u nogi?

Data: 2011-04-11 13:41:41
Autor: raff
Widziałam Hitlera...
[...]

Bidulku, jestes lewakiem i to pelna geba. Mozesz sie maskowac, ale to i tak na nic.

R.

Data: 2011-04-11 15:31:22
Autor: the_foe
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 13:41, raff pisze:
Bidulku, jestes lewakiem i to pelna geba. Mozesz sie maskowac, ale to i tak na nic.

test na lewaka:
1. Czy panstwo powinno miec wlasnosc?
2. CZy panstwo powinno miec wplyw na co wydawane sa pieniadze?
3. czy panstwo powinno zapewnic prace obywatelom?

--
the_foe

Data: 2011-04-11 16:51:51
Autor: Krzysiek
Widziałam Hitlera...
Hallo,

"the_foe"  schrieb im Newsbeitrag news:inuvr9$ntr$1news.dialog.net.pl...
[...]

test na lewaka (uproszczony):
1. Czy panstwo powinno istniec??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-04-11 14:31:53
Autor: ali
Widziałam Hitlera...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 11 Kwi, 13:23, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in messagenews:a097c608-27fc-4b65-b280=
-7a7aa3173eef@p13g2000yqh.googlegroups.com...

> Kole=BFanka opowiadala, =BFe jej mama, ponad 80-letnia staruszka ogl=B1da=
=B3a
> przem=F3wienie Kaczy=F1skiego do uczestnik=F3w tego ruchu im. Kaczy=F1ski=
ego.
> Powiedzia=B3a jej, =BFe jest przera=BFona bo widzia=B3a Hitlera i jego
> [...]

Lewaka to sobie poszukaj w=B6r=F3d partyjnych i ideowych towarzyszy. Tam o
to nietrudno. Wszak to wasz firerek chwali=B3 Gierka i m=F3wi=B3, ze
w=B3a=B6ciwie to jeste=B6cie socjalistami.
Ja mam osobist=B1 satysfakcj=EA , =BFe przy=B3o=BFy=B3em r=EAk=EA do tego, =
ze lewactwo
w tym kraju odsuni=EAto od w=B3adzy. Troch=EA mnie to w stanie wojennym
kosztowa=B3o a o was jako=B6 wtedy by=B3o cicho. Stali=B6cie broni=B1 u nog=
i?

Data: 2011-04-11 14:39:30
Autor: ali
Widziałam Hitlera...
[...]

daj się  wtedy leczyć i modlić o zdrowie bo o rozum już za póĽno

przez takich idiotów jak ty nomenklatura przejęła  kase i władzę ja w czas się opamiętałem  bo po 81 to już był  widoczny koniec,
i  do czego zmierza Bolkowa razwiedka z bolszewickimi spadochroniarzami

Data: 2011-04-11 10:27:08
Autor: Antenka
Widziałam Hitlera...
On 11 Kwi, 13:23, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

A mamusia pracowala w MBP ?<

Ta mamusia to mamu¶ka wieloryba z pałacu, ze znanego wszystkim
departamentu ;-)

Antenka

Data: 2011-04-11 15:22:56
Autor: the_foe
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 13:23, raff pisze:
Ale sie wam trzesa te lewackie tylki.

przeciez Hitler byl lewakiem tylko narodowym. PIS to tez lewica ale narodowa.
Wiesz czemu hitler wybral ma flage NSDAP to co kazdy zna? Czyli swastyke w bialym kolku na czerwonym tle. Kiedy Hitler wstapil do NSDAP, szybko sie zoruentowal, ze najbardziej podatni na jego retoryke sa komunisci i socjalisci. Taka flaga miala ulatwic im szybkie pzrejscie. Do starej flagi doszywali lub domalowywali tylko biale kolko ze swastyka.
Proces wyssania elktoratu przez Hitlera dobrze obrazowal iz wiekszosc socjalistycznie nastawionych wyborcow nie glosuje wg kryteriow ideologicznych tylko ekonomicznych. PIS w 2005 roku wygral dzieki pzrechwyceniu czescie elektoratu SLD z 2001. Mimo ze w wiekoszosci go stracil po latach rzadow bardziej liberalnych niz zapowiadal w programie, to nadrobil to z nawiazka wchlonieciem elektoratow SO i LPR.

--
the_foe

Data: 2011-04-11 13:26:33
Autor: jacek
Widziałam Hitlera...
A moje 5-cio letnie dziecko widzac na banerze w www.tvn24.pl premiera Tuska z piskiem ucieklo od kompa. pierwszy raz go zobaczylo, bo raczej przy dzieciach nie ogladamy TV.

I o czym to swiadczy?

Data: 2011-04-11 04:33:55
Autor: zbig
Widziałam Hitlera...
On 11 Kwi, 13:26, "jacek" <pol...@polska.pl> wrote:
A moje 5-cio letnie dziecko widzac na banerze wwww.tvn24.plpremiera Tuska
z piskiem ucieklo od kompa. pierwszy raz go zobaczylo, bo raczej przy
dzieciach nie ogladamy TV.

I o czym to swiadczy?

My¶lę najzupełniej poważnie, że takie pytanie powiniene¶ zadać
neurologowi dziecięcemu. Im szybciej , tym lepiej dla twojego dziecka.

Data: 2011-04-11 14:41:34
Autor: jacek
Widzia3am Hitlera...

|My¶lę najzupełniej poważnie, że takie pytanie powiniene¶ zadać
|neurologowi dziecięcemu. Im szybciej , tym lepiej dla twojego dziecka.

no to niezla delikatnosc, zawsze mogles mnie i cala moja rodzine wyslac do psychiatrów.
dziekuje ;)

Data: 2011-04-11 05:45:45
Autor: zbig
Widzia3am Hitlera...
On 11 Kwi, 14:41, "jacek" <pol...@polska.pl> wrote:

no to niezla delikatnosc, zawsze mogles mnie i cala moja rodzine wyslac do
psychiatrów.
dziekuje ;)
Na razie nie zasłużyłe¶ sobie na to , ale kto wie? A w tym wieku
neurolog wystarczy.

Data: 2011-04-11 13:39:49
Autor: raff
Widziałam Hitlera...
Ale zauwaz jakie lewactwo ma ciagotki do rozwiazan antydemokratycznych.

Zastanawiajace.

R.

Data: 2011-04-11 13:42:04
Autor: Tomaszek
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 13:39, raff pisze:
Ale zauwaz jakie lewactwo ma ciagotki do rozwiazan antydemokratycznych.

Prawda.Oni widz± faszystów wszędzie, tylko nie u siebie;)

Data: 2011-04-11 13:45:27
Autor: raff
Widziałam Hitlera...

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:inupe7$c4b$3news.onet.pl...
W dniu 2011-04-11 13:39, raff pisze:
Ale zauwaz jakie lewactwo ma ciagotki do rozwiazan antydemokratycznych.

Prawda.Oni widz± faszystów wszędzie, tylko nie u siebie;)

To taka retoryka. Zlodziej krzyczy łapac złodzieja.

R.

Data: 2011-04-11 14:39:59
Autor: jacek
Widziałam Hitlera...
w koncu to komunisci maja na sumieniu dziesiatki milionów ofiar. Lewacy zawsze mysleli i mysl± ze cel u¶wieca ¶rodki.
taka rasa. szkoda tylko ze nie rozumiej± ze kiedys oni sami staj± się statystyk± ofiar.
dla lewaków jednostka jest niczym. Samobójcy, lemingi.

Data: 2011-04-11 14:44:20
Autor: jadrys
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 14:39, jacek pisze:
w koncu to komunisci maja na sumieniu dziesiatki milionĂłw ofiar.

A jednak nigdy nie dorównali i nie dorównają w tej dziedzinie wiecznie nienażartym świńskim ryjom kapitalistycznym.

Data: 2011-04-11 13:41:12
Autor: Tomaszek
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 13:14, zbig pisze:
[...]

Ja też widziałem Hitlera, tego co powiedział o dożynaniu watach. Widziałem żołnierzy pewnej Gazety, wieszaj±cej pluszowe na krzyżu...

Data: 2011-04-11 05:07:08
Autor: zbig
Widziałam Hitlera...
On 11 Kwi, 13:41, Tomaszek <tomaszek1...@onet.pl> wrote:

Ja też widziałem Hitlera, tego co powiedział o dożynaniu watach.

Co prawda chodziło tam o dorzynanie watah, ale i tak niczego nie
zrozumiałe¶, co nie dziwi, gdyż generalnie nie radzicie sobie z
meandrami języka "łojczystego"
"Możesz kpem być i cymbałem,
Możesz dureń być siarczysty,
Byle¶ z moc± i zapałem
Kraj miłował macierzysty!"
K. Przerwa-Tetmajer frag. "Patryota"

Data: 2011-04-11 15:13:35
Autor: Tomaszek
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 14:07, zbig pisze:
K. Przerwa-Tetmajer frag. "Patryota"

Kazimierz Przerwa-Tetmajer nie był moim rodakiem, może Twoim, ale moim nie.

Data: 2011-04-11 16:22:02
Autor: the_foe
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 15:13, Tomaszek pisze:
Kazimierz Przerwa-Tetmajer nie był moim rodakiem, może Twoim, ale moim nie.

nie jestes Polakiem?

--
the_foe

Data: 2011-04-11 18:02:38
Autor: Tomaszek
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 16:22, the_foe pisze:
nie jestes Polakiem?

Ja jestem, pan Tetmajer nie był.

Data: 2011-04-11 21:44:14
Autor: raff
Widziałam Hitlera...

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:07d79ee2-dacf-4101-aeb6-d68ac01b14bcf2g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Nie bedzie zadnego zamachu stanu. Ogoli sie pare lbow, pusci srodkiem glownej ulicy i tyle. Kopala w dupala, spluniecie, nikt dla was nie bedzie robil zadnej Berezy.

R.

Data: 2011-04-11 22:49:51
Autor: Jaksa
Widziałam Hitlera...
On Mon, 11 Apr 2011 21:44:14 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl> wrote:

[...]

zrozumiałeś, co nie dziwi, gdyż generalnie nie radzicie sobie z
meandrami języka "łojczystego"
"Możesz kpem być i cymbałem,
Możesz dureń być siarczysty,
Byleś z mocą i zapałem
[...]

Moim zdaniem, bez tego sie nie obejdzie.
Nie oczyscimy tego szamba w zaden inny sposob.

Jaksa

Data: 2011-04-11 14:15:56
Autor: Azsxse
Widziałam Hitlera...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a097c608-27fc-4b65-b280-7a7aa3173eefp13g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Różnica tylko w czasie. Podobieństo zachowań identyczne.

AAA

Data: 2011-04-11 15:17:33
Autor: Tomaszek
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 14:15, Azsxse pisze:
Różnica tylko w czasie. Podobieństo zachowań identyczne.

Bla, bla, bla... lewacki bełkot. Wkurwia Was, że Kaczyński to człowiek o silnym kręgosłupie moralnym. Przydałoby się mieć takiego po swojej stronie, ale nic z tego - tam w tej kloace takich ludzi nie ma.

Data: 2011-04-11 15:32:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Widziałam Hitlera...

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inuv17$392$3news.onet.pl...
[...]

A czym ten jego silny kręgosłup moralny charakteryzuje? Podaj przykłady.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-04-11 18:03:30
Autor: Tomaszek
Widziałam Hitlera...
A czym ten jego silny kręgosłup moralny charakteryzuje? Podaj przykłady.

Roman Dmowski

Data: 2011-04-11 19:36:26
Autor: the_foe
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 18:03, Tomaszek pisze:
A czym ten jego silny kręgosłup moralny charakteryzuje? Podaj przykłady.

Roman Dmowski

Jaki Dmowski? przeciez Kaczynscy wielbia Pilsudskiego!

--
the_foe

Data: 2011-04-11 13:55:29
Autor: Hans Kloss
Widziałam Hitlera...
On 11 Kwi, 19:36, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

Jaki Dmowski? przeciez Kaczynscy wielbia Pilsudskiego!
 Taaa, ale oprócz tego kaczyńscy to lewica, jak sam napisałe¶
nacjonalistyczna, czyli spadkobiercy endecji. A jak wiadomo każdy
endek to fanatyczny wielbiciel Piłsudskiego..
Czy tobie nie jest choć trochę wstyd wypisywać podobne brednie
koszmarne??
J-23

Data: 2011-04-12 16:59:23
Autor: the_foe
Widziałam Hitlera...
W dniu 2011-04-11 22:55, Hans Kloss pisze:
[...]

nie moje brednie tylko Kaczynskiego. Widze ze nie masz odpowiedniego wyrachowania intelektualnego by rozpoznac sarkazm.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,4662197.html
Sam zauwazyles niescislosc i dwulicowosc PiSu i Kaczynskich. Brawo! Zaczynasz myslec samodzielnie.

--
the_foe

Data: 2011-04-12 08:07:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Widziałam Hitlera...

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inv8oc$d4p$2news.onet.pl...
A czym ten jego silny kręgosłup moralny charakteryzuje? Podaj przykłady.

Roman Dmowski

Co¶ piszesz, lecz nie wiesz co.

Data: 2011-04-11 17:17:07
Autor: Przemysław W
Widziałam Hitlera...

[...]

Cezary Michalski miał podobne spostrzeżenia:

"Zgadnijcie, kto jest dupowat± odmian± Hitlera? Oczywi¶cie Jarosław Kaczyński. Którego partia jest bladym cieniem NSDAP. Porównanie to, samo w sobie, nowe nie jest. Ale po raz pierwszy kto¶ przeprowadził tak zgrabne dowodzenie."
http://www.pardon.pl/artykul/12487//24

Przemek

--

"Natrętna retoryka męczeństwa, ofiary, spisku i smoleńskiego kłamstwa zł±czyła się z moralnym szantażem - wymuszaniem kultu prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Jedno¶ć pierwszych dni zamieniono w spektakl wykluczania z polsko¶ci, a z krzyża uczyniono symbol podziału społeczeństwa i Ko¶cioła."

Data: 2011-04-11 19:27:29
Autor: cytryna
Widziałam Alzheimera
[...]

************************************
Koleżanka opowiadala, że jej mama, ponad 80-letnia staruszka aktywistka z UB ogl±dała przemówienie Alzheimera do uczestników Ruchu im. Alfreda Rosenberga. Powiedziała jej, że jest przerażona bo widziała Alzheimera i jego stukniętych wyznawców. Wszyscy, zostali zdradzeni o ¶wicie o¶wiadczył - jak zwierzyła się babcia - prezes Alzheimer(cytuj±c Przesłanie pana Cogito Joachima niejakiego von Ribbentroppa) w sali kongresowej Pałacu Sportu w  Berlinie. Chcemy prawdy, bez niej nie będziemy godnym narodem przekonywał Goebels. Po zakończeniu zbiórki Parteigenossen przeszli pod Kancelarię Rzeszy, gdzie o¶wiaczyli "Rok temu run±ł nasz ¶wiat - zamknięto nasz± ukochan± gazetę i utworzono na Czerskiej Muzeum Zdrady i Zaprzaństwa. Zebrani pożegnali babcię wachluj±c się pejsami, za¶ Präsess gładził z bubo¶ci± swój czarny w±sik pokrzykuj±ć: chaj żiwiot,da żiwiot Josif Wissarionowicz!

Data: 2011-04-11 22:50:38
Autor: Jaksa
WidziaÂłam Alzheimera
On Mon, 11 Apr 2011 19:27:29 +0200, cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu>  wrote:

Koleżanka opowiadala, że jej mama, ponad 80-letnia staruszka oglądała

przemówienie Kaczyńskiego do uczestników tego ruchu im.. Kaczyńskiego.

Powiedziała jej, że jest przerażona bo widziała Hitlera i jego

fanatycznych wyznawcĂłw.

************************************
KoleĹĽanka opowiadala, ĹĽe jej mama, ponad 80-letnia staruszka aktywistka  z UB
oglÄ…daĹ‚a przemĂłwienie Alzheimera do uczestnikĂłw Ruchu im. Alfreda  Rosenberga.
PowiedziaĹ‚a jej, ĹĽe jest przeraĹĽona bo widziaĹ‚a Alzheimera i jego  stukniÄ™tych
babcia - prezes Alzheimer(cytujÄ…c PrzesĹ‚anie pana Cogito Joachima  niejakiego
von Ribbentroppa) w sali kongresowej PaĹ‚acu Sportu w  Berlinie. Chcemy  prawdy,
bez niej nie będziemy godnym narodem przekonywał Goebels. Po zakończeniu
zbiĂłrki Parteigenossen przeszli pod KancelariÄ™ Rzeszy, gdzie oĹ›wiaczyli  "Rok
temu runął nasz świat - zamknięto naszą ukochaną gazetę i utworzono na
Czerskiej Muzeum Zdrady i ZaprzaĹ„stwa. Zebrani poĹĽegnali babciÄ™  wachlujÄ…c siÄ™
ĹĽiwiot,da ĹĽiwiot Josif Wissarionowicz!

:)

Jaksa

Widziałam Hitlera...