Widziałam pobitego Biedronia.

Data: 2010-11-12 18:30:29
Autor: Azor jest pedałem
Widziałam pobitego Biedronia.
Robert Biedroń, szef Kampanii przeciwko Homofobii, mówi, że pobił go policjant. Policja twierdzi, że to on policjanta pobił. Nie widziałam policjanta, który jakoby padł ofiar± Biedronia. Widziałam natomiast pobitego Biedronia
Zapewne dowiemy się od policji, że był agresywny i "pobił się sam" podczas stawiania oporu funkcjonariuszowi. Dlaczego stawiał ten opór, dopiero kiedy znalazł się sam na sam z policjantem w radiowozie? Zapewne chwilowo zwariował.

Robert Biedroń od lat walczy o prawa mniejszo¶ci seksualnych, wykorzystuj±c instytucje demokratycznego państwa prawa: petycje, pokojowe demonstracje, raporty o sytuacji mniejszo¶ci, precedensowe procesy s±dowe, publiczne debaty. On i kierowana przez niego organizacja szkolili policjantów, uwrażliwiaj±c ich na sytuację osób należ±cych do mniejszo¶ci seksualnych. Nie słyszałam - i nie znam nikogo, kto by słyszał - że Biedroń kiedykolwiek używał przemocy fizycznej czy werbalnej.

Polska kilkakrotnie już przegrała przed Trybunałem w Strasburgu sprawy o pobicie, a nawet zabicie osób zatrzymanych. Dlatego w Strasburgu, że przed polsk± prokuratur± i s±dami takie sprawy s± umarzane. Władza w takich sprawach jest lojalna nie wobec prawa, tylko samej siebie.

Warto się dobrze przyjrzeć, jak państwo prawa, któremu ufał Robert Biedroń, wyja¶ni jego sprawę.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8653499,Widzialam_pobitego_Biedronia.html#ixzz155f4C8wc

--

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potkn±ł w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowsk± i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-12 18:36:24
Autor: rAzor
Uwaga! Pedał Kawecki wdepn±ł GWno!
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

A teraz pokaż palcem, gdzie on jest pobity: http://g.dziennik.pl/pliki/1639000/1639702.jpg
I nie rycz mi tutaj, Przemku. :-P
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-12 18:56:38
Autor: raff
Uwaga! Pedał Kawecki wdepnął GWno!
W dniu 2010-11-12 18:36, rAzor pisze:
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Robert Biedroń, szef Kampanii przeciwko Homofobii, mówi, że pobił go
policjant. Policja twierdzi, że to on policjanta pobił. Nie widziałam
policjanta, który jakoby padł ofiarą Biedronia. Widziałam natomiast
pobitego Biedronia

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75968,8653499,Widzialam_pobitego_Biedronia.html#ixzz155f4C8wc

A teraz pokaĹĽ palcem, gdzie on jest pobity:
http://g.dziennik.pl/pliki/1639000/1639702.jpg
I nie rycz mi tutaj, Przemku. :-P

Tu wyglada na calkiem zachwyconego.

R.

Data: 2010-11-12 19:02:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Uwaga! Pedał Kawecki wdepn±ł GWno!

Użytkownik "rAzor" <colonel.rzhevsky@kobyla.com.ru> napisał w wiadomo¶ci news:ibjtum$nab$1news.onet.pl...
[...]

Przecież dostał wpi..dol po odprowadzeniu go do radiowozu i w radiowozie.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-11-12 19:11:16
Autor: rAzor
Uwaga! Pedał Kawecki wdepn±ł GWno!
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

[...]

To znakomicie! Brawo policja! Żadnego pardonu dla chuliganów i bandziorów wywołuj±cych burdy podczas legalnych manifestacji!
Ten Tusk to jednak umie sobie zaskarbić względy wyborców. Zwłaszcza, ze czas mamy gor±cy - wszak wybory za pasem.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-12 19:52:04
Autor: D. J. MC Donald Musk
Uwaga! Pedał Kawecki wdepn±ł GWno!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cdd8166$1news.home.net.pl...

[...]

niemozliwe?!
Kałecki dostal w ryj?
Juz funkcjonariusze ida na bruk!

Data: 2010-11-12 21:46:49
Autor: Azor jest pedałem
Uwaga! Pedał Kawecki wdepn±ł GWno!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Przecież dostał wpi..dol po odprowadzeniu go do radiowozu i w radiowozie.

Kapusta Azor my¶li, że jak był w ORMO i napier.... strajkuj±cych na oczach wszystkich, to teraz też tak jest.

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-12 19:50:31
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

to Kałeckiego złapali?
niesamowite!~
zaraz bedzie interweniowala faszystoska GW!

Data: 2010-11-12 20:00:41
Autor: raff
W dniu 2010-11-12 19:50, D. J. MC Donald Musk pisze:
UĹĽytkownik "rAzor"<colonel.rzhevsky@kobyla.com.ru>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Rany Boskie! Kaweckiego ?!

R.

Data: 2010-11-13 16:49:36
Autor: cirrus
Uwaga! Pedał Kawecki wdepn±ł GWno!
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomo¶ci news:ibk2h7$13o9$1news.ett.com.ua...
[...]

Zawyj auuuu i skrzyknij pobratymcow.

--
stevep

Data: 2010-11-12 18:44:07
Autor: rAzor
Widziałam pobitego Biedronia.
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
[...]

Nie wiem który biedniejszy. Czy Biedroń, który dostał wpierdol od policji, czy debil Kawecki, który zapomniał, że gryzie w r±czkę obecnego pana komendanta Policji, urzędujacego z nadania PełO i Grzenia Schetyny - znaczy się, ten kretyn sugeruje, że Policja w państwie rz±dzonym przez Platf. Ob. stosuje faszystowskie metody. :-D
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-12 19:09:33
Autor: u2
W dniu 2010-11-12 18:44, rAzor pisze:
[...]

Policja nie jest od filozofowania. Ona jest od stosowania przepisów
prawa w praktyce. Wielu obywateli jest "zdziwionych" :)

Data: 2010-11-12 19:58:00
Autor: D. J. MC Donald Musk
Widziałam pobitego Biedronia.

Użytkownik "rAzor" <colonel.rzhevsky@kobyla.com.ru> napisał w wiadomo¶ci news:ibjud6$pdn$1news.onet.pl...
[...]

nie moze widocznie przebolec, ze policja nie stosuje sie do zalecen Michnika, ktorego w Polsce zabronil krytykowac nawet sad...

Data: 2010-11-12 19:34:57
Autor: jadrys
[...]

Widać że pod tym względem nic się nie zmieniło od czasów pseudokomuny - nadal obywatele bij± policję.

Data: 2010-11-12 19:49:21
Autor: D. J. MC Donald Musk
Widziałam pobitego Biedronia.
czy ty Kałecki jestes pedałem?
czemu obrazasz te mniejszosc?
skad u ciebie tyle nienawisci?

Data: 2010-11-12 19:52:13
Autor: Tomy M.
[...]

I bardzo dobrze! :-)

--

Tomy M.

Data: 2010-11-12 19:59:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Widziałam pobitego Biedronia.

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4cdd8cde$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A to też dobrze:
"Wczoraj ok. godz. 20.00 Edward Mizikowski stoj±c w pobliżu łańcuchów pod Pałacem Prezydenckim zauważył, że jedno ze zdjęć położonych po¶ród kwiatów znalazło się jaki¶ metr po drugiej stronie łańcuchów. Zapytał się BOR-owca czy może je zabrać. Tamten powiedział: "Oczywi¶cie". Gdy przeszedł przez łańcuchy i podszedł do zdjęcia i nachylił się nad nim został zakuty przez BOR-owców w kajdanki i zaprowadzony do Kancelarii Prezydenta. Tam, jak mówi, otrzymał od kogo¶, z tyłu, cios w głowę i stracił przytomno¶ć. Gdy j± odzyskał zapakowali go do samochodu i zawieĽli do komendy na Wilcz±. Gdy samochód ruszył jeden z mężczyzn założył rękawiczki i zacz±ł go systematycznie bić po głowie i twarzy. Gdy się zasłaniał zacz±ł go bić i drugi."
więcej:
http://rebelya.pl/discussion/11579/marsz-pamieci-10112010-film/#Item_0

Data: 2010-11-12 20:32:43
Autor: pluton
Widziałam pobitego Biedronia.

I bardzo dobrze! :-)

Ty lepiej pilnuj plemnikow w sloiku. Bo jak ci pouciekaja,
to dopiero policja ci lomot zrobi.

Nullification

Data: 2010-11-12 21:51:32
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-12 20:32, pluton pisze:

Ty lepiej pilnuj plemnikow w sloiku. Bo jak ci pouciekaja,
to dopiero policja ci lomot zrobi.

Nie trafiłe¶ ... ale ciepło, ciepło :-)

--

Tomy M.

Data: 2010-11-12 20:30:22
Autor: pluton
[...]

Cieszcie sie matolki.  Kiedys wam policja zrobi lomot, a moze nawet
posle na pare miesiecy do szpitala, np. za przejscie na czerwonym.

Nullification

Data: 2010-11-12 20:38:52
Autor: raff
W dniu 2010-11-12 20:30, pluton pisze:
[...]

Nie martw sie pluton, twoj chlopak niedlugo wyjdzie z pierdla.

R.

Data: 2010-11-12 21:52:07
Autor: Tomy M.
Widziałam pobitego Biedronia.
W dniu 2010-11-12 20:30, pluton pisze:

Cieszcie sie matolki.  Kiedys wam policja zrobi lomot, a moze nawet
posle na pare miesiecy do szpitala, np. za przejscie na czerwonym.

Hehe ... jeszcze pare miesięcy i nie będzie
żadnej policji.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-12 20:57:59
Autor: Andrzej Adam Filip
Dziś w GW: Ewa Siedlecka "widziała pobitego Biedronia" i "sugeruje" pobicie przez (wredną) policje :-)
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@..pl> pisze:
Robert Biedroń, szef Kampanii przeciwko Homofobii, mówi, że pobił go
policjant. Policja twierdzi, że to on policjanta pobił. [...]
Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8653499,Widzialam_pobitego_Biedronia.html

No, *aż* tego się po GW nie spodziewałem ale reakcja GW jest
"całkiem łatwo przewidywalna" :-)

<cytat>
From: Andrzej Adam Filip
Newsgroups: pl.pregierz
Subject: rAzor wazelinuje PolicjÄ™ [Obywatel Robert B. zatrzymany ...]
Date: Fri, 12 Nov 2010 09:52:38 +0100

[...]
Aresztowany nie to skazany. GW pewnie dziś albo jutro napisze wersję np. jak to "dzielny i nieskalany rycerz Biedroń na białym koniu" padł
ofiarą "nadgorliwości" policji.
</cytat>

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Obcy wół pożera trawę, gdy własny leży na pastwisku.

From: Andrzej Adam Filip
Newsgroups: pl.pregierz
Date: Fri, 12 Nov 2010 09:52:38 +0100

[...]
Aresztowany nie to skazany. GW pewnie dziĹ› albo jutro napisze wersjÄ™
np. jak to "dzielny i nieskalany rycerz Biedroń na białym koniu" padł
ofiarą "nadgorliwości" policji.
</cytat>

Zapominasz kto jest winny. Oczywiscie Kaczynski.

R.

From: Andrzej Adam Filip
Newsgroups: pl.pregierz
Date: Fri, 12 Nov 2010 09:52:38 +0100

[...]
[...]

Panie premierze Tusku (PO), spraw pan wreszcie jakieĹ› cudziczÄ…tko,
cudownie obroń naród przed POlicyjnym kaczyzmem (gdy to GW wygodnie)! ;-)

A policja się sama "wkopała" w pozycje na której łatwo Biedroniowi nie
może "odpuścić" bez utraty wiarygodności. Ponieważ powiedziano
*publicznie* o zarzutach na Biedronia to teraz jakby siÄ™ "Ĺ‚atwo"
wycofaĹ‚a to wyszedĹ‚by domysĹ‚  ĹĽe byĹ‚o to wyĹ‚Ä…cznie *rutynowe*
zastraszanie oskarżeniem o napaść na policjanta dla osoby poszkodowanej
'fizycznie' przez policje. Biedroń *albo* policjant *muszą* beknąć za
składanie fałszywych zeznań lub publiczne pomówienia.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Szewc bez butĂłw chodzi.

Widziałam pobitego Biedronia.