Widziałem,

Data: 2009-03-16 13:25:28
Autor: aprecjator
Widziałem,
będąc na wirtualnej wycieczce PO krakowskim kazimierzu, straszną kolejkę POd księgarnią. Na moje inteligentne pytanie "za czym kolejka ta stoi", gość w czarnym kapeluszu łamaną POlszczyzną wydukał, "otóż ta kolejką stoi za fracuzkom POzycjom hagiograficzno - biograficzną o naczelnym gw, a.m."
Aha odPOwiedziałem i jeszcze bardziej się zdziwiłem, iż tak licznie szturmujący drzwi księgarni tłum jest POzbawiony sił POrządkowych w osobach służb i uzbrojonej ochrony.
Ale to w końcu POlski kazimierz.
Konkluzja:
nie bójcie się chodzić PO kazimierzu, krakowskim. --

Data: 2009-03-16 15:23:18
Autor: Andy
Widziałem,

--

A POjebalo Cie teraz dopiero teraz, czy to juz wczesniejsze objawy ?

Data: 2009-03-16 14:51:33
Autor: aprecjator
Widziałem,
Andy <puci@puciu.de> napisał(a):

> [...]
> nie bójcie się chodzić PO kazimierzu, krakowskim.
>
> -- A POjebalo Cie teraz dopiero teraz, czy to juz wczesniejsze objawy ?
Dzieki za dobre słowo, widzę żeś pan praktyk, klinika już sprywatyzowana ? --

Data: 2009-03-16 15:29:07
Autor: ColgatesBilly
Widziałem,

" aprecjator" <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gplk08$3o7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tera pora na Wajde albo Kuca, ale musza sie spieszyc
zeby nie wykorkowac....przed Oskarami, bo jeszcze
o Geremku trzebaby jakies dzielo trzepnac ( z Kondratem)

Kol

Widziałem,